رمز موفقیت در کنکور چیست

رمز موفقیت در کنکور چیست سوال ذهنی همه دانش آموزان و داوطلبان کنکوریست. خیلی از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه و رشته مورد نظر خود نمیشوند و دنبال رمز موفقیت در کنکور هستند. برای برتر شدن در کنکور سراسری باید راه پرچالش و استرس را طی کرد. چون سرنوشت ساز ترین مقطع زندگی یک دانش آموز یا داوطلب محسوب میشود. آینده داوطلبان کنکور به موفقیت و یا عدم موفقیت در کنکور گره خورده است که در صورت عدم موفقیت و کسب رتبه برتر متاسفانه آینده و زندگی آنها تحت تاثیر این مقطع از زندگی، به کلی دگرگون و تغییر خواهد کرد. بنابراین داوطلبان کنکوری باید با جدید و تلاش بهترین ها را برای خود رقم بزنند تا بعدا دچار پشیمانی نشوند.

 

رمز موفقیت در کنکور

متاسفانه خیلی از خانواده های و دانش آموزان رمز موفقیت در کنکور را صرفا شرکت در آزمون های آزمایشی میدانند و به همین دلیل بدون هیچ گونه آمادگی و آموزش دروس اقدام به شرکت در کنکوری های آزمایشی میکنند. این امر بزرگترین ضربه را به دانش آموز و داوطلب میزند و باعث کاهش راندمان، انرژی، تلف شدن زمان و صرف هزینه های زیادی برای منابع کنکوری میشود. اولین رمز موفقیت در کنکور آموزش و یادگیری است. دانش آموزان و داوطلبان باید قبل از محک زدن آمادگی خود و سنجش توانایی کنکوری، باید به اندازه کافی برای آموزش و یادگیری وقت اختصاص داده باشند. مباحثی که مشکل یادگیری دارند تحت هیچ عنوانی با تست زدن رفع نمیشود. مثلا مشکلات آموزشی در درس زیست شناسی که کاملا مفهومی و شهودی است باید با منابع مفهومی به سطح مورد انتظار رسید.

باید و نباید موفقیت

گام دوم رمز موفقیت در کنکور تلاش و پشتکار مستمر و مداوم است. حرکت آهسته و پیوسته به نتیجه و مقصد خواهد رسید. گروه زیادی از داوطلبان متاسفانه تحت تاثیر هیجانات کنکوری به صورت غیر مستمر و با وقفه برنامه کنکوری خود را دنبال میکنند که نتیجه ای جز شکست و ناکامی در کنکور ندارد. کسب رتبه برتر مستلزم تلاش و پشتکار مداوم است.

 

 رمز موفقیت در کنکور

رمز موفقیت در کنکور

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره رایگان و ارتباط با مشاورین دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *