کنکور 99 را چگونه شروع کنیم

خیلی از داوطلبان و دانش آموزان می پرسند که کنکور 99 را چگونه شروع کنیم ؟ خوشبختانه بسیاری از سال دهمی ها و سال یازدهمی ها از الان تو مسیر موفقیت در کنکور افتاده اند و در تلاش و تکاپو برای برتر شدن هستند اما گاها برخی از این دوستان نمیدانند که چگونه و باید از کجا شروع کنند و چگونه هیجان و انرژی خود برای برتر شدن را مدیریت کنند. برخی خانواده ها نیاز موفقیت دانش آموزاشان را در ثبت نام در کلاسهای متعدد، شرکت در کنکور های آزمایشی و قرنطینه کردن دانش آموزشان میدانند. اما میخواهیم بگویم که کنکور آسان است فقط کافیه چندتا اصول رعایت شود.

 

کنکور 99 را چگونه شروع کنیم

تابستان 98 برای سال یازدهمی ها، دوران طلایی محسوب میشود. اگر دانش آموزی از این تابستان به نحو احسن استفاده کند میتوانند موفقیت در کنکور را برای خودش رقم بزند. بسیاری از دانش آموزان به صورت سردرگمی از این شاخه به آن شاخه، این فرصت طلایی را میسوزانند. برای موفقیت در کنکور 99 سه آیتم لازم است. تلاش و پشتکار مداوم و مستمر، انتخاب منبع مناسب کنکوری و برنامه ریزی.

 

تلاش و پشتکار مداوم

آفت اصلی دانش آموزان، عدم پشتکار مداوم است. بسیاری از داوطلبان تحت تاثیر هیجان کنکوری، روزهای اولیه را با شور و شوق شروع میکنند اما بعد از گذشت زمان کم، با بی میلی و در تایم های بسیار کم برنامه خود را دنبال میکنند. استارت و توقف های متعدد باعث عدم انگیزه، انرژی و ایجاد استرس و اضطراب میشود. برنامه کنکوری را با جدیت دنبال کنید و آهسته و پیوسته به سوی موفقیت حرکت کنید.

 

منبع مناسب کنکوری

منبع مناسب کنکوری میانبر و مشوق عالی برای برتر شدن است. رفع اشکالات درسی و افزایش آمادگی و توانایی آموزشی باعث ایجاد انگیزه و انرژی در داوطلب کنکوری میشود و از سوی دیگر در زمان آموزش و یادگیری صرفه جویی میشود. تدریس کامل درسنامه، حل تست و راهکارهای کنکوری میتوانند در زمان کم شما را برای برتر شدن آماده کند.

 

برنامه ریزی

برنامه ریزی مدون باعث هدایت مسیر و مانع سردرگمی داوطلب میشود. نکته مهم در برنامه ریزی این است که باید براساس ضعف های دروس باشد. بیشتر داوطلبان و دانش آموزان از ضعف و ترس خود میترسند و مدام آن را به وقت دیگر موکول میکنند. برای شروع باید از ضعف هایتان ضروع کنید تا سنگ های بزرگ سر راه موفقیت را بردارید و بر ترس خود غلبه کنید.

 

توصیه به دانش آموزان سال دهم

دانش آموزان سال دهم، تابستان 98 خود را به رفع و مرور کلیه دروس اختصاص بدهند. اشتباه بزرگی که این دانش آموزان انجام میدهند، ثبت نام در کنکورهای آزمایشی قبل از هر گونه آمادگی است. تست زدن محک توانایی دانش آموز محسوب میشود اما خیلی از دانش آموزان فاقد هرگونه آمادگی هستند و از سوی مباحث و دروسی را ضعیف هستند هنوز رفع نکرده اند. تست و آزمونهای آزمایشی، فقط ابزاری برای سنجش است و قدرت لازم برای یادگیری و آموزش ندارد. فاصله زمانی هر آزمون که 2 هفته است برای رفع اشکلات درسی بسیار کم و ناچیز است. این عوامل باعث میشود تراز دانش آموز بسیار پایین باشد و بعد از مدتی هیجان کنکوری او تبدیل به یاس و ناامیدی و دست به دامن شدن مشاوره تحصیلی و منابع متعدد شود. بنابراین دانش آموزان سال دهم مقدمتا روی مباحث آموزشی کار کنند.

 

ارتباط با ما- کنکور 99 را چگونه شروع کنیم

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *