ریاضی پایه راهنمایی حرف آخر

بهترین منبع متوسطه اول

ریاضی پایه راهنمایی حرف آخر برای دانش آموزان راهنمایی آماده شد. موسسه کنکوی حرف آخر که در سالهای اخیر در زمینه تولید محتوای کنکوری برای داوطلبان کنکوری فعالیت میکرد خوشبختانه با استقبال شدید دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در صدر بهترین های آموزشی کشور قرار گرفت. عدم دسترسی خیلی از دانش آموزان دوره راهنمایی به منابع و کمک آموزشی عالی، حرف آخر به تدریس و آموزش دروس پایه راهنمایی و همچنین ریاضی پایه راهنمایی حرف آخر ورود پیدا کرد.

 

ریاضی پایه راهنمایی حرف آخر

استاد منتظری و استاد قاسمی مدرسان یکه تاز و بی نظیر ریاضی کشور، تدریس و آموزش ریاضی هفتم، هشتم و نهم حرف آخر را بر عهده گرفته اند. موسسه کنکوری حرف آخر با روش های نوین و جدید برای اولین بار به صورت مفهومی و شهودی در کشور دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی را تدریس کرده است. در روش های سنتی و رایج خیلی از مدارس، دانش آموزان هنوز به جای یادگیری مفهومی ریاضی، مجبور به حفظ کردن فرمولهای متعدد هستند. این امر زمینه و پایه ضعف بیشتر دانش آموزان در درس ریاضی شده است. شکل گیری ضعف دروس محاسباتی مانند ریاضی باعث میشود که در مقاطع بالاتر مانند دبیرستان و دانشگاه، به دلیل ضعف محاسباتی و ریاضی سرنوشت و رشته تحصیلی بر خلاف میل باطنی رقم بخورد. خیلی از دانش آموزان به دلیل ضعف در آموزش ریاضی قدرت انتخاب رشته های تحصیلی دلخواه خود را ندارند.

 

سبک ما در آموزش ریاضی

استاد منتظری دبیر بی نظیر کشور، برای اولین بار آموزش مفهومی و شهودی را در آموزش ریاضی پایه گذاری کرد.با روش های الگو محور استاد منتظری داوطلبان کنکور توانسته اند درصد بالای 70 در ریاضی آزمون سراسری کسب کنند.از آموزش مفهومی و ساده برای تدریس ریاضی هفتم، هشتم و نهم حرف آخر بهره گرفته شده است. برخلاف روش های سنتی و رایجی که در مدارس وجود دارد، دانش آموزان با پکیج ریاضی هفتم، هشتم و نهم حرف آخر بدون نیاز به حفظ کردن مطالب میتوانند درس ریاضی را به صورت عالی یاد بگیرند.

ضرورت تهیه منابع خوب

ریاضی جز دروس تاثیر گذار و مهم در سرنوشت تحصیلی دانش آموزان و کنکوری های محسوب میشود.پیش تر اشاره کردیم که خیلی از دانش آموزان به دلیل ضعف در درس ریاضی مسیر تحصیلی خود را تغییر میدهند. همین درس ریاضی به سادگی توانسته مسیر آینده خیلی از شما دانش آموزان را تغییر دهد. در شرایطی زندگی میکنیم که فن آوری های جدید توانسته بر بسیار از محدودیت ها غلبه کند. میتوانید با تهیه منبع معتبر از اساتید عالی به کلی محدودیت های آموزشی، درسی و زندگی خود را مرتفع سازید.همچنین خیلی راحت مسیر زندگی خودتان را هموار کنید. استاد منتظری دبیر ریاضی هفتم، هشتم و نهم حرف آخر با آموزش ساده و شیوا این مسیر را برای یادگیری شما فراهم کرده است کافیست انتخاب درست را درست انجام دهید.

 

اساتید ریاضی راهنمایی حرف آخر

ریاضی پایه هفتم، هشتم و نهم حرف آخر توسط  استاد قاسمی  و استاد نصیری تدریس شده است.

 

سفارش و ارتباط با ما

جهت راهنمایی  و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش و خرید ریاضی هفتم، هشتم و نهم حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره تحصیلی

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

 

پکیج های ریاضی راهنمایی حرف آخر

ریاضی هفتم حرف آخر

ریاضی هشتم حرف آخر

ریاضی نهم حرف آخر

 

 

12 نظر در “ریاضی پایه راهنمایی حرف آخر

  1. علی گفت:

    سلام. ریاضی کلاس نهم رو میتوانیم سفارش بدهیم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      میتوانید با شمارهای موجود در سایت تماس حاصل فرماید

  2. راضیه گفت:

    دخترم ریاضیش خیلی ضعیف است با این ریاضی میتونه قوی بشه کلاس هشتم است

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      بله- جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید

  3. رضا گفت:

    چگونه این بسته را اینترنتی بخرم

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      به زودی لینک خرید را دسترس قرار میدهیم

  4. رضا گفت:

    ایا این بسته خریدنی است

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      به زودی لینک خرید و سفارش در دستس قرار خواهد گرفت

  5. مهرشاد گفت:

    سلام خسته نباشید، ریاضی و علوم پایه ی هشتم آماده شده؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      انشالله به زودی اماده میشه

  6. محمد رضا گفت:

    قیمت پک هشتم چقدر است؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *