سبک زندگی رتبه های برتر کنکور – زندگی یک کنکوری

زندگی یک رتبه برتر

اینکه سبک زندگی رتبه های برتر کنکور چگونه است؟ شاید برای هر فرد متفاوت باشد و هر دانش آموز با هر نوع فرهنگ و شرایط زندگی که دارد می تواند رتبه ی برتر کنکور شود. بدون آنکه از تشریفات خاصی استفاده کرده باشد. اما منظور از سبک زندگی رتبه های برتر کنکور یکسری قواعد و اصول مشترک می باشد که تقریبا در تمامی افراد برتر دیده شده است. و این فارغ از هر گونه شرایط زمانی و مکانی برای دانش آموز است.

 

ارتباط با ما 09120085450 – 09106620394

سبک زندگی رتبه های برتر کنکور چگونه است؟

همیشه زندگی افراد برتر را از نظر قدرت تفکر و اراده ای که دارند و همچنین خوراک، استراحت، تفریح و غیره را بررسی می کنند . چرا که همین موارد اساسی و اصلی است که افرادی در جایگاه برترین ها و بهترین ها قرار خواهند گرفت. در ادامه شما را بصورت مختصر و مفید با شرایط و ویژگی هایی که زندگی یک رتبه برتری کنکوری چگونه است؟ را پاسخ می دهد را بررسی خواهیم کرد.

 

یک رتبه برتر کنکور چه وعده غذایی را بصورت استراتژیکی مصرف می کند ؟

در آزمون پر استرس کنکور که اتفاقا هم بسیار پر رقابت است. علاوه بر اینکه آمادگی ذهنی برای درس خواندن مهم و حیاتی است آمادگی جسمی با یک تغذیه مفید نیز بسیار حیاتی خواهد بود. و کمک خواهد کرد که در کنکور بهترین عملکرد را داشته باشید.

یک کنکوری نیاز دارد که تمرکز خود را با تغذیه درست کند. یعنی پرخوری نکند ولی در مقابل نیاز دارد تا مواد فیبر دار، ماهی و سایر مواد غذایی به بدنش برسد و دچار کم خونی نشود. چرا که کم خونی باعث می شود خستگی را بوجود بیاورد. و فرد کنکوری نتواند تمرکز لازم را در حین مطالعه داشته باشد.

 

ارتباط با ما 09120085450 – 09106620394

امتناع از خوردن برخی خوردنی ها

پر خوری هم برای اینکه فکر می کنید تمرکز ایجاد می کند باز ممنوع است. پس رعایت اعتدال بهترین گزینه است. از قهوه و نوشابه های انرژی زا در حد کم مصرف کنید چون با اثری که برای بیشتر شدن تمرکز ایجاد می کنند و سطح هوشیاری را افزایش می دهند در گذشت زمان اثرش معکوس می شود و باعث آسیب رساندن می شود.

 

استراحت برای رتبه برتر کنکوری چگونه است؟

یکی از پاسخ هایی که به سوال سبک زندگی رتبه های برتر کنکور چگونه است؟ مربوط به استراحت های دوران کنکور می باشد که موجب شده است دانش آموز رتبه ی برتر را بدست آورد. اکثر رتبه های برتر در سال های گذشته هنگامی که از آنها پرسیده میشد که زندگی یک رتبه برتر کنکوری چگونه است؟

 

ارتباط با ما 09120085450 – 09106620394

چقدر باید بخوابیم؟

به خواب نیز اشاره می کردند که یک کنکوری همانند سایر افراد نیاز به خواب در طول شبانه روز دارد. و این استراحت حدودا 7 تا 8 ساعت خواهد بود. یک زمانی هم برای کارهای روزمره خواهید داشت. همانند غذا خوردن، حمام کردن، پیاده روی و غیره که این کارها هم 3 الی 4 ساعت زمان خواهند برد. مابقی ساعات اضافه از طول روز برای درس خواندن خالی هستند. که نمی توان گفت برای اینکه تعداد ساعات مطالعه را بالا ببریم. بیاییم از ساعات خواب و استراحت کم کنیم. چرا که یک خواب و استراحت استاندارد شما را به یک رتبه برتر کنکوری تبدیل می کند و قدرت تمرکز را در شما افزایش خواهد داد.

 

اصلی مهم در زندگی رتبه های برتر کنکور 

اصلی ترین و مهم ترین موردی که بصورت مشترک در تمامی رتبه های برتر کنکوری سالهای گذشته دیده شده است؛ مربوط می شود به هدف و اراده داشتن و اینکه پیوسته بودن در کار مطالعات دروسی که دارند. وقتی دانش آموز کنکوری هدف خود را بداند چیست و برایش با اراده تلاش کند و پیوسته بدون هیچ گونه کوتاهی در جهت پیشرفت و رسیدن به خواسته ی خود تلاش می کند همانند این خواهد بود که نتیجه ی برتر بودن و رتبه های یک رقمی و دو رقمی را برای خود از اول می دیده اند و این برتر بودن برایشان دور از انتظار نخواهد بود.

 

ارتباط با ما 09120085450 – 09106620394

نتیجه 

اینکه زندگی یک کنکوری چگونه است؟ در عوامل بسیار زیادی تجلی پیدا کرده است.  علاوه بر هدف و اداره، تغذیه و استراحت نیز عواملی چون فارغ بودن از هر گونه دغدغه ی ذهنی موجب می شده است تا موفقیت برتر بودن را برای آنها به ارمغان بیاورد. و با ایمان قوی به اهداف خود برسند.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان، سفارش بسته های آموزشی و کنکور حرف آخر و ثبت نام در طرح نخبگان میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

خرید بسته های آموزشی حرف آخر

پشتیبانی آموزشی

کسب مشاوره رایگان از مشاورین ارشد

2 نظر در “سبک زندگی رتبه های برتر کنکور – زندگی یک کنکوری

  1. آرمین گفت:

    سلام
    پکیج فلسفه و منطق کنکور 1400 کی آماده می شود؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      زمان تولید و انتشار پکیج فلسفه و منطق مشخص نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *