زیست شناسی کنکور – بهترین منبع زیست شناسی برای کنکور

زیست شناسی در کنکور – گروه آزمایشی تجربی- برای کسب رتبه برتر و قبولی در گروه پزشکی و پیرا پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است. داوطلبان گروه تجربی باید درصد بالا در زیست شناسی کنکور کسب کنند. اما کسب همین درصد به سادگی و آسانی مقدور نیست چون حجم مطالب زیست شناسی بسیار زیاد است و نکات مهم و فرار زیادی را در برمیگیرد. از سوی دیگر در آزمون سراسری سوالات زیست شناسی بسیار مفهومی و ترکیبی طرح میشود که زدن درصد بالا در این درس برای داوطلبان را مشکل ساخته است. یکی از راهکاری کسب درصد بالا و تسلط کامل روی مباحث زیست شناسی استفاده از منابع کنکوری مفهومی و شهودی است که قصد داریم بهترین منبع زیست شناسی کنکور را خدمت شما معرفی کنیم تا با خیال راحت درصد بالای در زیست کسب کنید.

زیست شناسی کنکور

درس زیست بالاترین تعداد سوال و ضریب را در گروه تجربی به خود اختصاص داده است. همه سوالات این درس در آزمون سراسری به صورت مستقیم از کتاب طرح نمیشود. تقریبا یک سوم الی یک دوم سوالات به صورت ترکیبی طرح میشود. داوطلبانی که تسلط کافی روی مطالب نداشته باشند تمامی سوالات ترکیبی را از دست میدهند. بررسی منابع موجود در بازار کنکور نشان میدهد که هیچکدام از منابع درس زیست شناسی کنکور به صورت کتاب و جزوه است. که این دسته از منابع فاقد آموزش مفهومی و شهودی هستند و داوطلب کنکوری مجبور است که مطالب را حفظ کند. حفظ کردن مطالب روش منسوخ شده محسوب میشود. چون به دلیل تاثیر گذاری در حافظه کوتاه مدت خیلی زود فراموش میشود و داوطلب به ناچار مجبور است که چندین بار یک منبع را مطالعه کنید. کمبود زمان و وقت اجازه همچنین کاری را به شما نمیدهد.

 

زیست شناسی کنکور

راهکار درس و صحیح برای رفع این مشکل استفاده از یک منبع مناسب است که یکبار برای همیشه آموزش شما را تکمیل و تمام کند. زیست شناسی حرف آخر بهترین و عالی ترین منبع برای این امر است. میخواهیم دلایل بهترین و عالی ترین بودن زیست حرف آخر را بیشتر تشریح کنیم

معرفی بهترین منبع زیست شناسی کنکور

حرف آخر اولین موسسه در زمینه تولید محتوای کنکوری با روش های نوین و دیجیتال میباشد. حرف آخر برای اولین بار در کشور روش پویانمایی را وارد محتوای آموزشی کرد. برهمین اساس کل زیست شناسی کنکور حرف آخر به صورت کاملا تصویری و سه بعدی تدریس شده است. اساتید بی نظیر زیست شناسی کشور در مجموعه حرف آخر خط به خط کتاب زیست شناسی را به صورت کاملا تصویری تدریس و تشریح کرده اند. استفاده از این روش در زیست، زمینه درک مفهومی و شهودی زیست شناسی را فراهم کرده است. که باعث میشود داوطلب کنکوری دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نداشته باشد.

 

زیست شناسی کنکور

ویژگی های زیست شناسی حرف آخر

  • آموزش مفهومی و شهودی
  • تشریح کامل دروس و نکات مهم
  • استفاده از روش های نوین آموزشی
  • ارائه راهکارهای تست زنی
  • جمعبندی مطالب مهم
  • حل تست های کنکوری و تالیفی

پکیج های زیست حرف آخر

زیست شناسی نظام قدیم

پکیج های زیست شناسی نظام قدیم شامل زیست سال دوم حرف آخر، زیست سال سوم حرف آخر، زیست پیش یک حرف آخر، زیست پیش دوم حرف آخر و زیست گیاهی حرف آخر. که تمامی این مجموعه به صورت کامل و جامع با روش های ذکر شده توسط بهترین اساتید زیسست شناسی کشور تدریس شده است.

زیست شناسی نظام جدید

حرف آخر تمامی دروس عمومی و تخصصی دوره نظام جدید را نیز تدریس کرده که پکیج های زیست شناسی نظام جدید شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک حرف آخر است.

مشاوره و تهیه محصولات حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای تهیه زیست شناسی حرف آخر و دریافت مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 در تماس باشند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

زیست شناسی کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *