انتشارات حرف آخر – انتشارات مرکزی موسسه کنکوری حرف آخر

یکی از خوش نام ترین و عالی ترین موسسات کنکوری که این روزها خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با نام آن آشنا هستند، انتشارات حرف آخر است. شیوه تدریس بسیار عالی و جذاب با روش های نوین آموزشی و کنکوری باعث شده است که موسسه کنکوری حرف آخر به صدر بهترین ها درسی و کنکوری کشور برسد. به یمن تب و تاب کنکور، کسب رتبه برتر و حساسیت خانواده ها و همچنین عدم اشتغال در خیلی از رشته های دانشگاهی، انتشارات و موسسات کنکوری زیادی در کشور ایجاد شده است. وجود موسسات متعدد باعث ایجاد سردرگمی و ابهام برای داوطلبان کنکوری شده است. به همین منظور جهت آگاهی بیشتر دانش آموزان و داوطلبان کنکور قصد داریم انتشارات حرف آخر را بیشتر خدمت شما معرفی کنیم و اطلاعات کافی از این انتشارات خدمت شما قرار بدهیم.

 

انتشارات حرف آخر

انتشارات حرف آخر بنیان گذار روش های نوین آموزشی از قبیل روش پویا نمایی و راهکارهای ساده یا شیوه تدریس بسیار متفاوت و استفاده از روش های نوین و به روز آموزشی راه و مسیر رسالت خود را از سایر موسسات و انتشارات کنکوری به کلی مجزا کرده است. امروزه روش های سنتی از قبیل حفظ کردن مطالب و استفاده از تخته سیاه و گچ به کلی در نظام های آموزشی حتی کشورهای در حال توسعه هم منسوخ شده است. چندین دهه هاست که کشورهای مختلف از روش های مفهومی و شهودی برای آموزش و تدریس استفاده میکنند. متاسفانه در کشور ما حتی در سطح دانشگاه زمینه آموزش مفهومی و شهودی فراهم نیست و دانشجویان مانند سابق ناچار به حفظ کردن مطالب هستند.  به همین جهت انتشارات حرف آخر پیشقدم و بنیان گذار روشهای نوین آموزشی و کنکوری در کشور شد و زمینه درک مفهومی و شهودی را فراهم کرد.

 

روش های آموزشی انتشارات حرف آخر

استفاده از روش پویانمایی

یکی از روش های منسوخ در همه نظام های آموزشی حفظ کردن مطالب درسی است. این روش به دلیل اینکه مورد حفظ شده وارد حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز میشود خیلی زود فراموش و از حافظه پاک میشود. با توجه به این آسیب بزرگ در حفظ کردن مطالب درسی، داوطلب کنکوری خیلی سریع مطالب را فراموش و براین اساس به دلیل فراموشی مطالب و عدم کسب آمادگی لازم برای برتر شدن در کنکور دچار استرس و اضطراب میشود. اما روش پویانمایی این امکان را فراهم میکند که همه موارد درسی به صورت مفهومی و شهودی در اختیار داوطلب قرار گیرد و نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نباشد. چون تصاویر سه بعدی به کار گرفته شده در مطالب درسی باعث تقویت حافظه بلند مدت و تصویری مغز شما میشود. این عامل باعث میشود مطالب درسی و آموزشی دیرتر فراموش شود.

 

انتشارات حرف آخر

راهکارهای سریع محاسباتی

اساتید بی نظیر انتشارات حرف آخر با کمک نخبگان دانشگاهی برای دروس محاسباتی راهکارهای ساده و علمی ارائه داده اند که با این راهکاره یا الگوهای محاسباتی میتوان بدون استفاده از فرمولهای زیاد یا تکنیک به سادگی و کمتر از یک دقیقه جواب تست های محاسباتی را بدست آورد. بعنوان مثال استاد منتپری با الگو یا راهکار عقربه n سر کل مباحث مثلثات در ریاضی را تدریس کرده که دانش آموز و داوطلب کنکوری نیاز به حفظ فرمولهای زیاد این مبحث ندارد و می تواند به صورت کاملا مفهومی و شهودی مبحث مثلثات را یکبار برای همیشه یاد بگیرد.

سایر ویژگی های اتتشارات حرف آخر

  • زمان تدریس کم و متناسب با برنامه و انرژی دانش آموزان
  • تشریح کامل درسنامه با روش های ذکر شده
  • حل تست های کنکوری با راهکارهای ساده
  • ارائه تکنیک های سریع تست زنی
  • جنعبندی مطالب مهم و کنکوری
  • استفاده از نقشه راه برای پیشبرد مفهومی مباحث

مشاوره و راهنمایی محصولات حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از انتشارات حرف آخر، تهیه منابع این انتشارات و مشاوره رایگان با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

انتشارات حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *