سفارش مستقیم از حرف آخر – سفارش پکیج های کنکوری از دفتر مرکزی

سفارش مستقیم از حرف آخر

به دلایلی از قبیل موسسات کنکوری غیر معتبر، کانالها تلگرامی و پیج های غیر رسمی، سفارش مستقیم از حرف آخر برای آن دسته از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که قصد استفاده و خرید پکیج های حرف آخر را دارند سخت و دشوار شده است. برهمین اساس شماره تماس و ارتباط مستقیم با مشاورین ارشد حرف آخر را در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار خواهیم داد تا بتوانند با اطمینان کامل اقدام به سفارش پکیج های کنکوری حرف آخر کنند.

 

سفارش مستقیم از حرف آخر

تعدد کانالهای تلگرامی و پیج های اینستاگرامی که بیشتر این کانالها توسط افراد سودجو و غیر از مشاورین موسسه حرف آخر مدیریت و اداره میشود باعث شک و بدبینی  و عدم اطمینان دانش آموزان و داوطلبان شده است. متاسفانه افراد سود جو در برخی از شهرها با ترغیب داوطلبان به بهانه قیمت پایین تر از موسسه حرف آخر، آنها را به خرید و تهیه محصولات کپی و غیررسمی در قالب هارد وسوسه میکند. نکته مهم در اینجا، عدم رضایت و عدم حلالیت اساتید مجموعه حرف آخر از داوطلبانی است که پکیج های کپی شده را خریداری و استفاده میکنند. چرا که این امر زیر پا گذاشتن حقوق مادی و معنوی تلاش شبانه روزی مجموعه ای است که برای رسیدن به این نقطه کلی تلاش، زحمت و موانع را پشت سر گذاشته است.

 

عدم رضایت و حلالیت

از آنجا که برای تهیه و ضبط پکیج های کنکوری حرف آخر کلی هزینه مادی و معنوی صرف شده است و برای برتر شدن و رسیدن به قله برتری کلی موانع و تلاش پشت سر گذاشته شده، در همه پکیج های موسسه اساتید به طور مستقیم اعلام میکنند که آن دسته از دانش آموزان و داوطلبان و همچنین افرادی که محصولات را به صورت کپی استفاده و تکثیر و پخش میکنند حلال نمیکنند و بار شرعی، عرفی و اخلاقی این امر بر عهده فرد یا افراد کپی کار و استفاده کننده است. چرا که این امر نمونه بارز دزدی تلاش و اثر سایرین است. همچنین اساتید حرف آخر از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میخواهند که آینده کنکوری و زندگی خود را با تهیه محصولات کپی از افراد سودجو تباه و تلف نکنند.

 

راه ارتباطی با سفارش مستقیم از حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای سفارش مستقیم از حرف آخر و تهیه پکیج های اورجیبنال  حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 با مهندس شهسواری مسئول دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است که تمامی واریزی ها جهت سفارش پکیج های حرف آخر به اسم استاد عبدالرضا منتظری است و موسسه واریز وجه به کارت یا شماره حسابی به جز استاد منتظری را تایید نمیکند و مسئولیت آن برعهده سفارش دهنده است.

  • سفارش محصولات حرف آخر
  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر
  • پشتیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *