مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری

مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری برای خیلی از دانش آموزان و خانواده های که داوطلبان کنکوری دارند مشخص نیست. با توجه به تجربه دانش آموزانی که کلاسهای حضوری ثبت نام کرده اند بیان خیلی از نکات میتواند برای کنکوری ها کمک کننده باشد. در بین جامعه آماری دانش آموزان حرف آخر دانش آموزان زیادی یافت میشود که تجربه اولیه آنها در شروع کنکور، به کلاسهای حضوری بر میگردد. آنچه را که میخواهیم توضیح و بیان کنیم تجربه این دانش آموزان است. بنابراین در این مقاله به خوبی مزایایی پکیج های تصویری نسبت با کلاسهای حضوری کنکوری مشخص میشود به این امید که داوطلبان کنکوری برای موفقیت و کسب رتبه برتر قدم اصولی و درستی را بردارند.

 

مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری

با توجه به شروع فصل کنکور به ویژه کنکور 99، خیلی از خانواده ها برای موفقیت دانش آموزشان، راه های متفاوتی را انتخاب میکنند. از سوی تب و تاب و اهمیت کنکور باعث ایجاد موسسات و کلاسهای متعدد کنوری شده است. از چند جنبه میخواهیم به تحلیل و تفاوت کلاسهای کنکوری با پکیج های کنکوری بپردازیم.

 

روش تدریس

در کل استان ها و شهرهای کشور کلاسهای کنکوری متعددی در حال برگزاریست. روش تدریس مهمترین ویژگی کلاسهای کنکوری است. در بالغ بر 90 درصد کلاسهای کنکوری که در کشور وجود دارد، روش تدریس برپایه همان شیوه سنتی است. همان روش و متدی که در مدارس تدریس میشود در کلاسهای کنکوری نیاز همان سبک و روش تدریس میشود. اگر دانش آموزان با این روش بحث یادگیری را به نحواحسن به اتمام میرسانند، در کلاسهای حضوری مدارس این عمل اتفاق می افتاد و نیازی به حضور در کلاسهای کنکوری نبود. این درحالیست که موسسه حرف آخر در پکیج های آموزشی و کنکوری خود از نوین ترین روش ها، مانند پویانمایی و راهکارهای ساده محاسباتی استفاده کرده است.

 

تاکید روی حفظ کردن مطالب

در کلاسهای کنکوری با توجه به روش تدریس سنتی، هنوز دانش آموزان به حفظ کردن مطالب ترغیب میشوند. بر خلاف این سبک از آموزش، بررسی سوالات کنکوری سالهای اخیر نشان میدهد که سوالات کنکوری به شدت مفهومی است و حفظ کردن مطالب راهکار مناسبی برای مطالعه و خواندن مطالب کنکوری نیست. حرف آخر با توجه به روش تدریس بی نظیر و منحصربفرد کلیه مباحث بخصوص در درس زیست مطالب را به صورت کاملا مفهومی و شهودی به صورت تصویری تدریس کرده است که دیگر نیاز به حفظ کردن مطالب نیست.

 

استفاده از فرمولهای متعدد و تکنیک های مختلف

دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی دارای فرمولهای متعددی است که حفظ کردن همه این فرمولهای کار سخت وطاقت فرسای است. پیاده کردن این حجم از فرمولهای در وقت محدود کنکور سراسری دارای ریسک بسیار بالای است. حرف آخر برای هر کدام از دروس محاسباتی راهکاری ساده محاسباتی تحت عنوان الگو ارائه کرده است. با چند الگوی ساده محاسباتی میتوانید کلیه مبحث ریاضی را به سادگی یاد بگیرید.

 

تلف کردن زمان

شرکت و حضور در کلاسهای کنکوری نیازمند وقت و زمان بسیار زیادی است. چون رفت و برگشت و حضور در کلاسها بسیار زمان بر است. از سوی دیگر بعد از کلاسهای آموزشی، داوطلب کنکوری باید وقتی را صرف تمرین، تکرار و مرور مجدد کند. دانش آموزانی که سال آخری هستند و باید در کلاسهای مدارس نیز حضور داشته باشند با وجود کلاسهای کنکوری زمان کافی برای موفقیت در کنکور را از دست میدهند. اما حرف آخر سعی کرده است که در کمترین زمان ممکن بیشترین مطالب را با روش های عالی تدریس کند. برای اینکه به درصد بالای 80 در درس عربی کنکوری سراسری برسید با عربی حرف آخر فقط 23 ساعت زمان نیاز دارید.

 

هزینه زیاد مالی

کلاسهای کنکوری برخلاف پکیج های آموزشی دارای هزینه زیادی هستند. در دورافتاده ترین شهرهای کشور و نازل ترین سطح کلاسهای کنکوری برای هر جلسه آموزش حداقل 60 هزار تومان هزینه دریافت میشود. برای آموزش درس زیست حداقل 70 جلسه آموزش نیاز است که هزینه زیادی را میخواهد این درحالیست که هزینه کل پکیج حرف آخر به اندازه کلاس های آموزشی دو درس  نیست.

 

دسترسی سخت

بعد از کلاسهای کنکوری جهت رفع بعضی از مشکلات درسی دسترسی به آموزش قطع میشود اما وجود پیکج های آموزشی و کنکوری حرف آخر در کنار شما، باعث میشود که هر ساعت و زمان در شبانه روز به آموزش و یادگیری دسترسی داشته باشید. مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری بسیار زیاد است اما به چند مورد کلی که تجربه دانش آموزان کنکوری بود اکتفا کردیم.

مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری

مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری

ارتباط با ما

برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر در مورد مزایایی پکیج های تصویری نسبت به کلاسهای حضوری کنکوری میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 با ما تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *