نیمه دوم کنکور – پکیج های جمعبندی ویژه نیمه دوم کنکور 99

نیمه دوم کنکور

نیمه دوم کنکور در بسیار جهت که در ادامه به آن اشاره خواهیم بسیار مهم و با اهمیت است. گروه بزرگی از داوطلبان کنکوری موفقیت در کنکور را مدیون نیمه دوم کنکور است اما برای گروه دیگری از داوطلبان زیاد مثمر ثمر نیست و حتی به نیمه عذاب نیز تبدیل میشود چون زمان تا آزمون سراسری محدود و کم میشود و دانش آموزان سال دوازدهم بعد از امتحانات ترم اول به شدت دچار سردرگمی میشوند. بنابراین مدیریت زمان طلایی باقی مانده بسیار مهم و در کسب موفققیت تاثیر گذار است.

 

نیمه دوم کنکور

آزمون سراسری طیف متعدد و زیادی از داوطلبان را شامل میشود. اراده ها، برنامه ها و تصمیمات نیز به تبع برای موفقیت بسیار متغیر و متفاوت است. وجود برنامه ریزی منظم و تدوین شده میتواند به هدایت و جهت دادن اراده ها منجر شود. موسسه حرف آخر برای نیمه دوم کنکور برنامه ویژه دارد. این برنامه، حرکت و منابع کنکوری ها را پوشش میدهد. منظور از حرکت، جهت دادن به انرژی و انگیزه داوطلبان در قالب برنامه ریزی مدون است. این برنامه ریزی توسط اساتید تدوین شده است. برای بازه زمانی باقی مانده تا آزمون سراسری منابع ویژه و جدید تولید و در اختیار داوطلبان قرار میگیرد که منطبق بر زمان باقی مانده و برنامه تدوین شده است تا داوطلبان بتوانند بدون سر درگمی از زمان خود نهایت استفاده را بکنند.

 

ویژگی منابع ویژه نیمه دوم کنکور

زمان و استفاده از آن تعیین کننده موفقیت داوطلبان در آزمون سراسری است. وجود تعطیلات عید در نیمه دوم کنکور، بعنوان عامل باز دارنده تاثیر منفی در پیشرفت داوطلبان دارد چون گاها خیلی از کنکوری ها به دلیل مسافرت و تعطیلات از جو کنکور دور میشوند و ماه ها پایانی را با بی برنامگی و سر در گمی سپری میکنند. موسسه حرف آخر با توجه به زمان باقی مانده پکیج های ویژه و منحصربفردی را آماده کرده است. ارائه حداکثر مطالب در حداقل زمان از خصوصیات بارز این پکیج ها است. به کار گیری روش های نوین آموزشی از قبیل پویا نمایی و راهکارهای ساده محاسباتی باعث شده سرعت یادگیری سریع تر از حد معمول و انتظار اتفاق بیفتد.

 

سایر مشخصات پکیج های نیمه دوم

آموزش مفهومی و شهودی با روش های نوین آموزشی

ارائه حداکثر دروس در حداقل زمان

خلاصه مهمترین نکات

درسنامه کامل دروس در قالب درسنامه و تست

ارائه تست های احتمالی کنکور

تشریح تصویری تست ها همراه با مرور کامل درسنامه

گنجایش مرور در برنامه ها و پکیج ها

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر از پکیج های ویژه نیمه دوم میتوانید از طریق شماره های 09106620394 و 09100584851 با دپارتمان رتبه برتر در ارتباط باشید.

سفارش محصولات حرف آخر

برنامه ریزی

ثبت نام در طرح نخبگان

 

2 نظر در “نیمه دوم کنکور – پکیج های جمعبندی ویژه نیمه دوم کنکور 99

  1. sina گفت:

    این پکیجا کی اماده میشن؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      دیماه آماده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *