آدرس جدید حرف آخر – آدرس دفتر حضوری موسسه کنکوری حرف آخر

آدرس جدید حرف آخر

برای دسترسی بهتر  و نزدیک آن دسته از داوطلبان و کنکوری ها که قصد مراجعه حضوری به موسسه حرف آخر  را دارند آدرس جدید حرف آخر به میدان انقلاب تهران تغییر پیدا کرد. با تصمیم استاد منتظری مدیر موسسه حرف آخر دفتر حضوری ها، مشاوره حضوری و انبار دوم حرف آخر از خیابان آزادی به میدان انقلاب منتقل شد. بنابراین مراجعین حضوری برای تهیه پکیج های حرف آخر و همچنین مشاوره رایگان میتوانند به آدرس جدید حرف آخر مراجعهد فرمایند.

 

موسسه کنکوری حرف آخر

تدریس بی نظیر و قوی با روش های نوین باعث شده که موسسه حرف آخر در بازه زمانی کم به برند کنکور ایران تبدیل شود. استفاده از روش پویانمایی برای دروس مفهومی و به کار گیری راهکارهای ساده و کوتاه برای دروس محاسباتی باعث شده که آموزش و یادگیری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بسیار سریع اتفاق بیفتد. این در حالیست که سایر موسسات و انتشارات کنکوری دیگر در سطح کشور هنوز روش های سنتی و منسوخ شده در آموزش را ترویج و ارائه میدهند. بررسی سوالات کنکوری سالهای اخیر نشان میدهد که سطح سوالات هر ساله مفهومی طرح میشود و روش های منسوخ شده دیگر جوابگوی کنکور سراسری مفهومی نیست.

 

 

سفارش مستقیم از حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای سفارش مستقیم از دفتر مرکزی حرف آخر و دریافت پکیج های اورجینال میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرمایند. کلیه محصولات کنکوری حرف آخر به سراسر کشور ارسال می گردد. داوطلبانی هم که قصد تهیه حضوری محصولات را دارند میتوانند قبل از مراجعه با شماره های بالا تماس و هماهنگی به عمل آورند و به آدرس جدید حرف آخر مراجعه کنند. برای مراجعه حضوری هماهنگی با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر الزامی است.

سفارش محصولات حرف آخر

دریافت مشاوره رایگان

ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

برنامه ریزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *