هدف، مهمترین رکن موفقیت در کنکور

اهداف بی بهانه

داشتن و تعریف هدف، مهمترین رکن موفقیت در کنکور است. در نگاه اول این کلمه(هدف) بسیار ساده و معمولی جلوه میکند. اما تعیین درست و قلبی این امر باعث معجزه بزرگی برای کنکوری ها میشود. همه ما انسانها، بسته به موقعیت و شرایط، اهداف متعددی برای ادامه زندگی داریم، برای بعضی اهداف برنامه ریزی و به آن ایمان داریم و جانانه برای آن تلاش میکنیم و برای برخی اهداف انرژی و زمان زیادی را صرف نمیکنم. ولی مشکل کار این نیست. مشکلی اصلی این است که فقط کلمه هدف را میبینم و از باطن خواستمان بی خبر هستیم و مانند یک سراب از دور دنبال آن میدویم و به آن نمیرسیم. کنکور سرنوشت ساز ترین مقطع زندگی دانش آموزان و داوطلبان محسوب میشود که خیلی از داوطلبان قربانی عدم درک هدفشان میشوند.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

هدف، مهمترین رکن موفقیت در کنکور

گام اول برای کسب رتبه و مشخص شدن مسیر راه موفقیت در آزمون سراسری، تعیین هدف و مشخص کردن توقع و خواسته شماست. اما هدفی که تمام جزئیات آن ریز به ریز مشخص باشد و به خواسته خود ایمان داشته باشید. همه ما انسانها آرزوی پولدار شدن و میلیارد بودن را داریم، اما اگر یک میلیارد تومان پول در اختیار بسیاری از ما قرار گیرد، از توانایی پیدا کردن راهی برای سرمایه گذاری و هزینه آن عاجز و ناتوان هستیم. به این دلیل کائنات به خواسته ما جواب منفی میدهد و ما موفق به کسب درآمد بیشتر نمیشویم. هدف، مهمترین رکن موفقیت در کنکور نیز دقیقا به همین شیوه می ماند. باید در قدم اول هدف و خواسته خود را با تمام جزئیات مشخص کنیم، هدف ما نباید صوری باشد، باید به هدف خود ایمان و آن را دوست داشته باشیم.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

مشخص کردن هدف، راز موفقیت انسانهای بزرگ

بی شک همه ما، سرنوشت و زندگینامه انسانهای بزرگ را مطالعه و از آن لذت برده ایم، چون بارها، به رغم شکست های متعدد، بلند شده اند و هدف شان را دنبال کرده اند. علت پیروزی همه آنها مشخص کردن هدفشان بوده و تا نرسیدن به آن از پای ننشسته اند. فرق انسان موفق با انسان معمولی در تعیین هدف و مبارزه برای رسیدن به هدف شان است. انسانهای بزرگ چون به هدف خودشان ایمان دارند تحت هر شرایطی به آن دست پیدا میکنند. شما هم باید هدفتان مشخص باشد و جزئیات هدفتان را مشخص کنید این امر باعث میشود اگر بارها شکست بخورید، هر دفعه با انرژی و انگیزه بیشتر بلند شوید و به راهتان ادامه بدهید.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

 ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب مشاوره بیشتر از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 در تماس باشند.

  • مشاوره تحصیلی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشارین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *