پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر –  امتحان نهایی ویژه نظام جدید

پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر ویژه دوره نظام جدید نیز به پکیج های تشریحی حرف آخر اضافه شد. بعد از تهیه پکیج امتحان نهایی ریاضی حرف آخر، دپارتمان زیست حرف آخر با تلاش استاد همدانی پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر را ضبط و تدریس کرده اند. به جرات میتوان گفت که با وجود این پکیج هیچ ترس و استرسی برای امتحان نهایی زیست وجود ندارد. به راحتی میتوانید نمره بالا  کسب کنید و همچنین درصد بالا در زیست شناسی کنکور به دست بیاورید.

پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر –  امتحان نهایی ویژه نظام جدید

پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر ویژه دوره نظام جدید به دانش آموزان سال دوازدهم نظام جدید برای کسب نمره بالا در امتحان نهایی زیست تدریس شده است. کلیه مباحث زیست با روش پویانمایی و با تصاویر سه بعدی تدریس شده است که این روش زمینه درک مفهومی و شهودی زیست را فراهم کرده است. اساتید زیست شناسی حرف آخر آموزش فراتر از این رو نیز برای شما دانش آموزان عزیز سال دوازدهم فراهم کردند. برای ارتقاء آمادگی شما در کنکور سراسری مباحث زیست در امتحان نهایی را به صورت ترکیبی تدریس کرده اند بنابراین سوا از کسب نمره بالا در امتحان نهایی میتوانید درصد عالی در زیست شناسی کنکور کسب کنید. به طور کلی کلیه پکیج های  امتحان نهایی حرف آخر به دو منظور کسب نمره و درصد بالا تدریس و آماده شده اند.

پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر

 اهمیت درس زیست شناسی در کنکور

در گروه آزمایشی تجربی درس زیست شناسی از اهمیت بالای برخوردار است. نسبت به سایر دروس تعداد سوالات زیادی را به خودش اختصاص میدهد و در زیر گروه اول یعنی رشته های پزشکی و پیرا پزشکی دارای ضریب بالاست. به همین دلیل کسب درصد بالا در زیست شناسی میتواند باعث به کسب رتبه خوب کمک کند. اما خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور علیرغم تلاش و مطالعه زیاد نمی توانند درصد بالای در زیست شناسی کسب کنند چون دارای نکات مهم، ریز و فرار است و از سوی دیگر سوالات زیست شناسی در کنکور سراسری به صورت ترکیبی و مفهومی طرح میشود. آفت بزرگی که باعث شده دانش آموزان درصد پایین در زیست شناسی کسب کنند، حفظ کردن مطالب میباشد.

موسسه حرف آخر چه راهکاری برای زیست شناسی ارائه کرده است؟

موسسه حرف اخر برای رفع این مشکل در پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر و سایر پکیج های کنکوری مانند زیست دوازدهم حرف آخر، ژنتیک حرف آخر و زیست یازدهم حرف آخر از روش پویانمایی استفاده کرده است. در واقع یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی طراحی کرده که داوطلبان از نزدیک پدیده های زیستی را به صورت مفهومی و ترکیبی یاد خواهند گرفت و نیازی به حفظ کردن مطالب کتاب نیست. بنابراین با خیال راحت با پکیج های زیست حرف آخر میتوانید نمره و درصد خوبی در کنکور سراسری کسب کنید.

مشاوره و تهیه محصولات حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *