پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر با تلاش اساتید بی نظیر حرف آخر تدریس شده است. که در این مقاله میخواهیم پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور معرفی کنیم.

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

ویژگی های آموزشی پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

جامعیت و پوشش کامل مطلب

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر به طور کامل تمام دروس را پوشش می دهد. اساتید موسسه حرف آخر خط به خط کتاب را به صورت بسیار عالی با روش های جذاب و عالی تدریس کرده اند. این مهم باعث میشود که دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید به هیچ منبع آموزشی یا کنکوری دیگر نیاز نداشته باشند و فقط با اتکا به این منابع هدف کنکوری خود را دنبال کنند.

شیوه تدریس جذاب و عالی

نقطه قوت پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر شیوه تدریس بسیار جذاب و عالی آن است. دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و مسایل شیمی به روش الگو محور( راهکارهای ساده) تدریس شده است. با این شیوه تدریس دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولها و تکنیک های محاسباتی نیست بلکه می توانید با چند راهکار ساده کل دروس محاسباتی را به سطح عالی برسانید. در درس زیست شناسی برای درک بهتر مفاهیم زیست شناسی از تصاویر سه بعدی استفاده شده تا دانش آموزان بتوانند با روش پویا نمایی و تصویری بدون حفظ کردن به صورت مفهومی و شهودی زیست شناسی را یاد بگیرند.

آموزش مفهومی و شهودی

بررسی سوالات چندین سال اخیر کنکور نشان میدهد که سوالات کنکوری به شدت مفهومی شده است براساس این تغییر و تحولات در کنکور، موسسه حرف آخر تمام دروس تخصصی دوره نظام جدید را به صورت مفهومی و شهودی تدریس کرده است. آموزش مفهومی باعث میشود تا یکبار برای همیشه دروس را یاد بگیرید و نیاز به اختصاص وقت زیاد نباشد. صرف حفظ کردن مطالب باعث میشود بعد از یک الی دو هفته مطالب آموزشی فراموش شود این امر باعث ایجاد استرس و عدم انگیزه در دانش آموزان میشود.

تقویت حافظه تصویری و حافظه بلند مدت

استفاده از روش پویانمایی در پکیج های دروس تخصصی نظام جدید باعث تقویت حافظه بلندمدت و تصویری میشود. این حافظه بر خلاف حافظه کوتاه مدت، دارای تاثیرات مثبت روی ماندگاری مطالب است و اثرات تصاویر سه بعدی باعث میشود مطالب دیرتر فراموش شوند.

زمان مناسب تدریس

پکیج های تخصصی نظام جدید حرف آخر برخلاف سایر منابع آموزشی و کنکوری در بازار کنکور، دارای زمان بسیار مناسب تدریس است. بررسی منابع کنکوری مشابه نشان میدهد که حجم زیاد مطالب باعث خستگی و عدم کارایی آنها میشود. دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند با اختصاص زمان بسیار کم سطح خود را برای کنکور ارتقا بخشند و زودتر از برنامه درسی و ذهنی خود وارد دوران مرور و جمعبندی شوند.

حل تست های کنکوری و تالیفی

در پکیج های تخصصی نظام جدید حرف آخر برای آشنایی دانش آموزان با تست های کنکوری بعد تدریس کامل درسنامه، تست های کنکوری و تالیفی تشریح و تحلیل می شود. که به طور نمونه در مفاهیم شیمی دهم و یازدهم 1200 تست کنکوری توسط دکتر شیروانی تشریح و تحلیل شده است.

معرفی پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

درس ریاضی

ریاضی نظام جدید حرف آخر توسط استاد منتظری به صورت الگو محور تدریس شده است که به جرات میتوان گفت بهترین و عالی ترین پکیج ریاضی کشور در زمینه کنکوری و آموزشی است. که شامل ریاضی جامع رشته تجربی حرف آخر و ریاضی دوازدهم حرف آخر است.

 

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

درس شیمی

شیمی دوره نظام جدید برای دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم توسط دکتر شیروانی تدریس شده است که بخش مفاهیم و مسائل را به صورت مجزا و به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس کرده است. و شامل مفاهیم شیمی دهم حرف آخر، مسائل شیمی حرف آخر، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است.

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

درس فیزیک

فیزیک دوره نظام جدید توسط استاد کامیار تدریس شده است که به صورت الگو محور و به صورت مفهومی تدریس شده است. و  شامل فیزیک دهم حرف آخر، فیزیک یازدهم حرف آخر و فیزیک دوازدهم حرف آخر است.

درس زیست شناسی

زیست دوره نظام جدید به صورت ترکیبی و با روش پویانمایی تدریس شده است. که دانش آموزان میتوانند با روش پویانمایی تمام مفاهیم زیست شناسی را یاد بگیرند. که شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک حرف آخر است. دانش آموزان دوره نظام جدید میتوانند یک بخش یا تمامی زیست حرف آخر را تهیه کنند.

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی نظام جدید حرف آخر

لیست قیمت محصولات حرف آخر

پکیج های دروس نظام قدیم حرف آخر

پکیج های دروس تخصصی و عمومی نظام قدیم حرف آخر(پکیج کامل تجربی حرف آخر) به صورت کامل برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور98  تدریس شده است که شامل پیکج های زیر می باشد

  1. ریاضی جامع
  2. شیمی جامع
  3. فیزیک جامع
  4. شیمی جامع
  5. دروس عمومی به صورت جامع
  6. 10 آزمون مبحثی
  7. جمعبندی زیست
  8. جمعبندی شیمی 
  9. جمعبندی دین و زندگی

مشاوره و برنامه ریزی رایگان حرف آخر

دانش آموزان دوره نظام جدید جهت دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر می توانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

مزابایی ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر

  1. مشاوره کنکوری و تخصصی
  2. مشاوره درسی
  3. مشاوره انگیزشی
  4. پشتیبانی
  5. برنامه ریزی
  6. ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر
  7. چک کردن برنامه هفتگی
  8. چک کردن آزمونهای آزمایشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *