پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر

پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر شامل کدام پکیج ها میشود؟ خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای تهیه پکیج های نظام جدید حرف آخر، ویژه سال یازدهم سوال فوق را می پرسند. برهمین اساس با توجه به اینکه بعضی از پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر به صورت جامع میباشد دروسی که برای سال یازدهم اختصاص یافته را معرفی و توضیح خواهیم داد تا دانش آموزان و داوطلبان عزیز در انتخاب پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر دقت بیشتری داشته باشند. خوشبختانه موسسه حرف آخر برای سه پایه دوره نظام جدید کلیه دروس عمومی و اختصاصی را تدریس کرده است. برخی دروس که به آن خواهیم پرداخت به صورت جامع تدریس شده است. دانش آموزان سال یازدهم میتوانند با انتخاب پکیج های مختص به خود از سال یازدهم جهش خوبی به سوی موفقیت داشته باشند.

 

زیست شناسی یازدهم

زیست جامع یازدهم حرف آخر توسط استاد شعبانی و شاکری در 45 ساعت تدریس شده است. نقطه قوت زیست حرف آخر استفاده از روش پویانمایی و انیمیشن های مفهومی و شهودی است. به کارگیری این سبک از آموزش باعث میشود که نیاز به حفظ کردن مطالب درسی نباشد.

فیزیک یازدهم

فیزیک کنکوری یازدهم حرف آخر نیز به صورت جامع توسط استاد کامیار در 22ساعت تدریس شده است. روش استاد کامیار در تدریس فیزیک، استفاده از راهکاری سریع تحت عنوان الگو میباشد. این الگوکمک میکند تا داوطلب نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد نداشته باشد.

 

شیمی دهم و یازدهم

دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف آخر مفاهیم و مسایل شیمی را به صورت مجزا و به صورت جامع برای دو سال دهم و یازدهم تدریس کرده است. مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر در 22 ساعت و مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر نیز در 12 ساعت با روش های سریع محاسباتی تدریس شده است. داوطلبان کنکوری و دانش آموزان میتوانند برحسب نیاز آموزشی و کنکوری، مفاهیم و مسایل را به صورت جداگانه تهیه کنند و یا اینکه کل مجموعه شیمی دهم و یازدهم را با هم تهیه کنند.

ریاضی جامع

ریاضی حرف آخر با تدریس استاد منتظری، یکه تاز ریاضی کشور به صورت جامع به سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس شده است. مباحث مثلثات ، هندسه، احتمال و مقاطع مخروطی به صورت مجزا و جامع تدریس شده که 30 درصد کنکور را پوشش میدهد و مابقیه ریاضی(70درصد باقیمانده) به صورت جامع و در پکیج ریاضی جامع یک نظام جدید حرف آخر گرد آوری شده است. استاد منتظری مبدع روش های نوین آموزوش ریاضی برای اولین درکشور، ریاضی را به صورت مفهومی با الگوهای شهودی تدریس کرده است. این الگوهای مفهومی باعث یادگیری سریع مباحث ریاضی و افزایش سرعت زمان تست زنی شده است.

دین و زندگی یازدهم و ادبیات

دین و زندگی یازدهم حرف آخر با تدریس استاد بی نظیر دین و زندگی کشور، استاد یوسفیانپور در 12 ساعت تدریس شده است.ادبیات حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری به صورت مبحثی اما جامع تدریس شده است. مثلا کل قرابت معنایی حرف آخر به صورت جامع یا زبان فارسی نیز به صورت جامع تدریس شده است. دانش آموزان برحسب نیاز آموزشی میتوانند مباحث مورد نیاز خود را سفارش بدهند.

 

پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر

پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر

عربی و زبان 

عربی جامع دوره نظام جدید استاد محمد واعظی با نقشه راه و روش جذاب به صورت جامع تدریس شده است. برای اینکه درصد بالای 70 در عربی کنکور سراسری کسب کنید کافیست 23 ساعت وقت بگذارید. استاد محمودی مدرس زبان حرف آخر، گرامر و لغات زبان دهم و یازدهم با با روش کدینگ و تصویری تدریس کرده است. این روش باعث میشود دانش آموزانی که در درس زبان ضعف پایه ای دارند بتوانند در 18 ساعت آموزش لغات و گرامر زبان را یاد بگیرند.

ارتباط با ما

دانش آموزان سال یازدهم میتوانند جهت مشاوره رایگان و سفارش پکیج های ویژه یازدهم نظام جدید حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره کنکوری و تخصصی
  2. برنامه ریزی
  3. سفارش پکیج های کنکوری حرف آخر
  4. ثبت نام طرح نخبگان
  5. ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *