پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر

پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر شامل کلیه دروس عمومی و اختصاصی میشود. دانش آموزان سال دهم نظام جدید میتوانند برحسب نیاز آموزشی خود فقط دروس سال دهم حرف آخر را تهیه کنند. به همین منظور برای آگاهی بیشتر دانش آموزان سال دهم قصد داریم کلیه محصولات این پایه را تشریح و توضیح دهیم تا بتوانند به درستی پکیج مورد نظر خود را از موسسه حرف آخر سفارش دهند.

پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر

دروس تخصصی

پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر برای برخی دروس به صورت جامع و بعضی دروس نیز فقط جاع مختص سال دهم است. ریاضی دوره نظام جدید برای سه پایه به صورت جامع در 85 ساعت توسط استاد منتظری مدرس عالیقدر ریاضی کشور تدریس شده است. فیزیک کنکوری دهم حرف آخر با تدریس مهندس کامیار در 23 سات به صورت مفهومی و شهودی با تکنیک های منحصربفرد با چند راهکار ساده تحت عنوان الگو تدریس شده است. زیست دهم حرف آخر با تدریس استاد شعبانی با روش پویا نمایی بهترین منبع برای درس مفهومی زیست شناسی است که فقط 55 ساعت زمان نیاز دارد. مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر به صورت جامع توسط دکتر شیروانی به صورت مفهومی تدریس شده است. که میتوانید به صورت مجزا مفاهیم یا مسایل را تهیه کنید.

 

دروس عمومی

عربی جامع نظام جدید حرف آخر با تدریس استاد واعظی برای سه پایه به صورت جامع در 23 ساعت تدریس شده است. با اختصاص حداقل زمان خود میتوانید درصد بالای 80 در عربی کنکور سراسری کسب کنید. دینی دهم حرف آخر با تدریس استاد یوسفیان پور در 13ساعت با الگوهای طلایی مفهومی تدریس شده که یکبار مطالعه دین و زندگی دهم کافیست.گرامر و لغات دهم و یازدهم حرف آخر به صورت جامع برای هر دو سال تدریس شده است. استفاده از روش های کدینگ و تصویری باعث شده که پکیج زبان نظام جدید بسیار جذاب و عالی تدریس شود. ادبیات حرف آخر نیز به صورت مبحثی اما جامع تدریس شده است. مثلا کل قرابت معنایی کنکوری حرف آخر به صورت جامع و یکجا تدریس شده است یا زبان فارسی به صورت جامع تدریس شده که دانش آموز میتواند برحسب نیاز آموزشی پکیج مورد نیاز خود را تهیه سفارش دهد.

سفارش پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر

دانش آموزان سال دهم برای سفارش پکیج های ویژه دهم نظام جدید حرف آخر، مشاوره رایگان و کسب اطاعات بیشتر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس بگیرند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش پکیج های کنکوری
  • ثبت نام طرح نخبگان
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *