پیش نیازهای موفقیت در کنکور

پیش نیازهای موفقیت در کنکور

پیش نیازهای موفقیت در کنکور شروط لازم برای رسیدن به اهداف، آرزوها و خواسته های شما در مسیر آزمون سراسری است. برای اینکه خیلی راحت موفقیت در آغوش بگیرید لازم نیست کارهای عجیب و غریب انجام بدهید یا اینکه کلا زندگی خود را تعطیل و وقف مطالعه و درس خواندن کنید. خیلی از مراکز مشاوره کنکوری پیش زمینه های موفقت در کنکور را بسیار بزرگ جلوه میدهند و مدام به دانش آموز تلقین میشود که شما نمیتوانید بدون برنامه ریزی رتبه خوب کسب کنید و باید زیر نظر مراکز مشاوره کنکوری باشید. روی سخن ما با داوطلبانی است که از کنکور سد بزرگ ساخته اند و مدام فکر میکنند که رتبه برترهای کنکور دارای توان و هوش بالا و یا اینکه از روش های ویژه ای استفاده میکنند. اما رسیدن به رتبه برتر خیلی ساده است.

 

پیش نیازهای موفقیت در کنکور

هر عملی مستلزم ایجاد زمینه مساعد برای رسیدن به نتیجه است. آزمون سراسری، رقابتی توام با استرس، اضطراب، ترس و نا امیدی است. اما اگر شرایط لازم فراهم شده باشد به راحتی میتوانید از سد آن عبور کنید. زمینه لازم برای موفقیت عواملی بیرونی و درونی هستند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

 

اولین پیش نیاز

از قدیم گفتند با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود. شما داوطلب عزیزی که میخواهید پزشکی، دارو، دندان و یا هر رشته ای که دوست دارید باید تلاش و پشتکار داشته باشید. مشکل اساسی که در این مورد وجود دارد این است که داوطلب کنکوری به صورت وقفه ای و یک هفته تلاش 1 ماه استراحت جلو میرود. تلاش شما زمانی به نتیجه میرسد که پایدار و مداوم باشد. اگر روحیه تلاش و پشتکار ندارید به هیچ مشاوره ای مراجعه کنید چون هیچ کسی نمیتواند حس تلاش و پشتکار را در وجود شما ایجاد کند.

 

دومین پیش نیاز

دومین پیش نیاز موفقیت در کنکور شرط اساسی موفقیت است. داشتن منبع مناسب کنکوری از جند نظر میتواند شما را به هدفتان برساند. در مرحله اول یادگیری سریع و مفهومی شما کمک میکند به راحتی در زمان بسیار کم روی منابع تسلط پیدا کنید. از سوی یادگیری سریع کمک میکند تا با انگیزه و اعتماد به نفس مسیر را به خوبی و بدون تنش درونی طی کنید. لازم به ذکر است که باید دقت داشته باشید سمت هر منبع یا کلاس کنکوری حرکت نکنید. چون نه تنها باعث اتلاف هزینه میشود از همه مهمتر زمان طلایی شما را نیز میسوزاند و فرصت تلاش مجدد را از شما سلب میکند.

 

 

چگونه بهترین منبع را تهیه کنیم؟

با توجه به تب و تاب کنکور، موسسات کنکوری زیادی در کشور ایجاد شده است. اما متاسفانه خیلی از موسسات همان سبک و شیوه تدریس سنتی را ترویج و در اختیار داوطلب قرار داده اند. هنوز خیلی از داوطلبان مجبور به حفظ کردن مطالب درسی و آموزشی هستند. اما بر خلاف همه اینها؛ موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش های مفهومی و شهودی را با روش پویا نمایی و تکنیک های سریع وارد آموزش کشور کرد. با این روش دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نیست. به طور مثال فیزیک حرف آخر با راهکارهای سریع محاسباتی بدون نیاز به فرمولهای متعدد تدریس شده است. یا عربی حرف آخر در 25 ساعت توسط استاد واعظی تدریس شده است که یکبار برای همیه میتوانید درصد بالایی در این درس کسب کنید.

 

سومین پیش نیاز

خیلی از مراکز مشاوره کنکوری به جای اینکه ماهی گیری را به داوطلب یاد بدهند ماهی میدهند تا همیشه تحت نظر آنها باشند. برنامه ریزی فرآیندی است که باید آن را به دانش اموز یاد داد تا بتوانند خودشان به راحتی برنامه ریزی کنند. یک نفر نمیتواند برای سلایق مختلف، توانایی های مختلف، زمان ها مطالعه و … نسخه واحد تجویز کند. حرف آخر چارچوب کلی برنامه ریزی تمامی پکیج ها را در قالب برنامه ریزی 1000 ساعته طراحی کرده است تا داوطلب بتواند خودش فن برنامه ریزی را یاد بگیرد.

 

سخن آخر

با سه آیتم تلاش، منبع مناسب و برنامه ریزی میتوانید از سد کنکور به راحتی عبور کنید بدون اینکه نیازمند پشتیبان و مشاور باشید. این سه آیتم لازم و ملزوم همدیگرند که بدون حضور یکی با مشکل مواجه میشوید. باید سه آیتم را در کنار هم داشته باشید.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان و سفارش محصولات حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات حرف آخر

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *