چشم انداز و هدف برای کنکور 99

هدف های بزرگ دارای برنامه های بزرگی نیز هست. امروز قصد داریم در مورد چشم انداز و هدف برای کنکور 99 صحبت کنیم. میخواهیم از اهمیت هدف و داشتن چشم انداز برای رسیدن به اهدافمان حرف بزنیم و ببینم چقد این امر در کسب موفقیت تاثیر گذار است و داشتن برنامه ریزی در این مقوله چه نقشی میتواند داشته باشید.

 

چشم انداز و هدف برای کنکور 99

خیلی از دانش آموزان سال یازدهم دوره نظام جدید از هم اکنون برای کنکور 99 دارای استرس و اضطراب هستند که سرنوشت آنها در کنکور 99 به چه صورت رقم خواهد خورد. قطع یقین بدون تلاش و برنامه ریزی منظم هیچ هدفی به سرانجام نمیرسد. اما عقبه هر تلاشی، داشتن هدف و چشم انداز است. چشم اندازی که باعث ایجاد انرژی و انگیز شود که بتوان با تلاش حاصل از آن به هدف و موفقیت رسید. در حال حاضر دانش آموزان سال یازدهم دارای موقعیت عالی هستند که از این موقعیت باید به نحوه احسن استفاده کنند. برای موقعیت اجتماعی و کاری خود چشم انداز طراحی کنند و در یک برنامه بلند هدفشان( کسب رتبه برتر) را دنبال کنند. رسیدن به این مهم مستلزم 3 عامل است که به تشریح آن خواهیم پرداخت.

 

تلاش و پشتکار مستمر

یکی از آفت های موفقیت، وقفه در تلاش و کوشش است. حرکت پیوسته، هرچند آهسته میتواند به موفقیت بزرگی ختم شود. بنابراین در تعیین عوامل و چیدن پازل موفقیت در برنامه و چشم انداز آیندتون حتما در قدم اول روی تلاش و پشتکار مستمر تاکید ویژه داشته باشید.

 

برنامه ریزی

برنامه ریزی مدون چراغ و روشنایی مسیرموفقیت شماست. در چشم انداز و هدف برای کنکور 99 سعی کنید قدم به قدم کارهایتان از روی برنامه باشد تا با مدیریت زمان، سطح آمادگی خود را بالا ببرید و از شاخه به شاخه پریدن و وقفه در کارهایتان جلوگیری شود.

 

انتظار معقول از خود داشته باشید

با یک شب نمیتوان راه 100 ساله را رفت. خیلی از داوطلبان انتظار دارند در یک قدم اول به موفقیت برسند و در صورت عدم دسترسی به آن، دچار نا امیدی، یاس و خالی از انگیزه میشوند. موفقیت بزرگ شما از قدم های کوچک و کارهای کوچک شما بدست می آید. به طور معمول شما در یک ماه میتوانید 5 الی 15 درصد پیشرفت میکنید. بنابراین از خودتان انتظار معقول داشته باشید.

 

مشاروه و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 99 برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر از انتشارات مرکزی، واقع در تهران می توانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر
  • پشتیبانی

 

 چشم انداز و هدف برای کنکور 99

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *