چگونه درصد 80 در زیست کسب کنیم

چگونه درصد 80 در زیست کسب کنیم سوال بسیاری از داوطلبان گروه آزمایشی تجربی است. چون زیست شناسی مهمترین و تاثیر گذار ترین درس برای گروه تجربی محسوب میشود. داوطلبان برای کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی باید درصد بالای در زیست شناسی کسب کنند. اما کسب درصد بالا در این درس سرجلسه آزمون سراسری کار ساده و آسانی نیست چون خط به خط کتاب زیست شناسی سوال و نکته های فرار کنکوریست. از سوی دیگر تعدادی از سوالات زیست شناسی به صورت ترکیبی طرح میشود و در سالهای اخیر سوالات زیست شناسی به صورت مفهومی و شهودی طرح میشود. اما چگونه درصد 80 در زیست کسب کنیم.

 

چگونه درصد 80 در زیست کسب کنیم

یکی از دلیل اصلی که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری درصد پایینی در زیست شناسی کسب میکنند اتکا روی منابعی است که آموزش آنها به صورت سنتی و متکی بر حذف کردن مطالب است. سوالات ترکیبی و فرار زیست شناسی را نمیتوان با حذف کردن پاسخ داد. زیرا حفظ کردن مطالب وارد حافظه کوتاه مدت در نیمکره چپ مغز میشود و به دلیل عملکرد این حافظه، بعد از گذشت 2 هفته، قسمت زیادی مطالب حذف میشود این امر باعث ایجاد استرس و اضطراب داوطلب میشود. استفاده از منابعی که با روش های نوین آموزشی تدریس شده است کمک شایانی به آموزش و یادگیری زیست شناسی میکند.

 

 

 

روش های جدید تدریس چه کمکی به کسب درصد بالا میکند؟

چگونه درصد 80 در زیست شناسی کسب کنیم بسیار ساده و راحت است. موسسه حرف اخر با روش های نوین آموزشی از قبیل پویا نمایی و انیمیشن کلیه مباحث زیست شناسی را تدریس کرده است. این سبک از آموزش کمک میکند که بدون نیاز به حفظ کردن مطالب به صورت مفهومی و شهودی کلیه مباحث را یکبار برای همیشه یاد بگیرید. نقطه قوت درس زیست شناسی حرف آخر این است که مطالب به صورت ترکیبی و در شکل آزمایشگاه زیست شناسی طراحی و تدریس شده تا دانش آموز و داوطلب کنکوری بتوانند از نزدیک پدیده های زیست شناسی را ببینند. زیست دهم حرف آخر در 55 ساعت تدریس زیست یازدهم حرف آخر در 45 ساعت تدریس و زیست دوازدهم حرف آخر نمونه های از بهترین منابع کنکوری برای زیست شناسی است.

 

ویژگی های کلی زیست حرف آخر

  • تدریس کامل درسنامه به صورت تصویری
  • آموزش مفهومی و شهودی
  • تدریس ترکیبی مباحث
  • جمعبندی نکات مهم و کنکوری
  • ارائه تست های تالیفی و کنکوری
  • ارائه نکته های تست زنی

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مساوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 با مشاورین ارشد حرف آخر در تماس باشند.

  • مشاوره کنکوری
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *