ویژگی های زیست حرف آخر

براساس اهمیت درس زیست شناسی، قصد داریم به ارائه مهمترین ویژگی های زیست حرف آخر بپردازیم. بی شک یکی از دغدغه های اصلی و بزرگ داوطلبان کنکوری انتخاب منبع مناسب برای آموزش و یادگیری مباحث کنکوری میباشد. انتخاب درست منبع کمک کنکوری تاثیر زیادی در افزایش انگیزه، امید به موفقیت و اعتماد بنفس داوطلب دارد. زمان آمادگی برای کسب رتبه برتر نیز بسیار محدود است و به سرعت طی میشود. انتخاب منابع متعدد و آزمون و خطا باعث کاهش انگیزه و فرصت سوزی میشود. ما در این مقاله ویژگی های زیست حرف آخر را بازگو میکنیم تا شما کنکوری های عزیز بتوانید دربین منابع مختلف کنکوری بهترین ها را انتخاب کنید.

تدریس کامل درسنامه

آموزش مفهومی و شهودی

استفاده از روش های نوین آموزشی

حل تست های کنکوری

ارائه نکته های سریع تست زنی

ویژگی های زیست حرف آخر

زیست حرف آخر چه تفاوت اساسی با سایر منابع زیست شناسی کنکور دارد؟ آیا میتوان روی زیست حرف آخر برای کسب درصد بالا در کنکور حساب باز کرد؟ تفاوت اصلی زیست حرف آخر با سایر منبع زیست شناسی دیگر، استفاده از روش های نوین آموزشی از قبیل پویا نمایی و استفاده از انیمیشن های سه بعدی جهت نمایش شهودی و بصری پدیده های زیست شناسی است. امروزه این سبک از آموزش در سطوح آموزشی همه کشورهای جهان مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است چون زمینه درک مفهومی دانش آموز از پدیده های زیستی را به خوبی فراهم میکند و نیازی به حفظ کردن مطالب درسی و آموزشی نیست.

 

 

ویژگی های زیست حرف آخر

قسمت دوم

از ویژگی های زیست حرف آخر که باعث شده مورد استقبال داوطلبان قرار گیرد، استفاده از روش ترکیبی برای تدریس میباشد. چون قسمتی از سوالات زیست شناسی در کنکور سراسری به صورت ترکیبی طرح میشود. این امر باعث نگرانی و استرس داوطلبان از عدم کسب درصد بالا در این درس شده است. اساتید زیست شناسی حرف آخر سعی کرده اند با روش های نوین آموزشی کلیه مباحث را به صورت ترکیبی تدریس کنند. مثلا در پکیج زیست گیاهی حرف آخر کلیه مباحث مربوط به این بحث به صورت ترکیبی و جامع به نحو احسن تدریس شده است. یا در ژنتیک حرف آخر نیز کلیه مباحث ژنتیک به صورت جامع و پیوسته تدریس شده است.

قسمت سوم

تدریس کامل و خط به خط کتاب زیست شناسی از دیگر ویژگی های زیست شناسی حرف آخر است. کلیه مباحث به صورت کامل تدریس شده است و داوطلب یا دانش آموز را از نیاز به منبع دیگر بی نیاز میکند. یعنی میتوانید به یک منبع جامع کلیه نیازهای آموزشی خود از قبیل یادگیری، آموزش مفهومی و شهودی را برطرف کنید. حل تست های تالیفی و کنکوری و آموزش تست زنی از دیگر ویژگی های زیست حرف آخر است. اساتید بعد از تدریس کامل درسنامه به حل تست های تالیفی و کنکوری می پردازند و در کنار ان نیز تکنیک های سریع تست زنی را آموزش میدهند. مثلا در زیست دوازدهم حرف آخر کلیه نکات تست زنی با روش های منحصربفرد در قالب 7 الگوی طلایی زیست شناسی حرف آخر آموزش داده میشود.

 

قسمت چهارم

زمان مناسب آموزش از دیگر ویژگی های زیست حرف آخر است. سعی شده که در کمترین زمان کلیه مطالب به صورت عالی تدریس شود. در تدریس روی زمان آموزش به خوبی کار شده تا داوطلب از مطالعه و استفاده از منابع دچار خستگی و روزمرگی نشود و با کاهش راندمان و انگیزه مواجه نشود. مثلا زیست دهم حرف آخر در 55 ساعت تدریس شده یا زیست یازدهم حرف آخر در 45 ساعت تدریس و ارائه شده است.

ارتباط با ما

در این مقاله سعی شد که زیست حرف آخر به صورت مختصر معرفی شود.دانش آموزان و داوطلبان میتوانند جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

مشاوره کنکوری
خرید محصولات حرف آخر
ثبت نام طرح نخبگان
ارتباط با مشاورین ارشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *