کد دوم حرف آخر – نحوه دریافت کد دوم حرف اخر

نحوه دریافت کد دوم حرف آخر برای پکیج های آموزشی و کنکوری همواره سوال خیلی از داوطلبان و دانش آموزان است. موسسه حرف آخر در راستای عدالت آموزشی و حفظ حقوق معنوی خود، برای کلیه پکیج های آموزشی و کنکوری کد فعالسازی تعریف کرده است. بر این حسب تمام بسته های آموزشی حرف آخر فقط روی یک سیستم( لبتاپ یا کامپیوتر) فعال میشود. مواردی پیش می آید که داوطلبان به کد دوم و فعالسازی روی یک سیستم دیگر نیاز خواهند داشت. در این مقاله به تشریح و راهنمایی دریافت کد دوم حرف آخر خواهیم پرداخت. همچنین سوالات مرتبط به دریافت کد دوم و شرایط آن را پاسخ خواهیم داد.

کد دوم حرف آخر

همانگونه که اشاره شد موسسه حرف آخر برای حفظ حقوق معنوی پکیج های منتشر شده و عدالت آموزشی کلیه پکیج های را کد گذاری کرده است. در دو حالت داوطلبان و دانش آموزان نیازمند دریافت کد دوم میشوند. برای هر کدام از حالتهای که ممکن، راهنمایی و توضیحات کافی ارائه خواهد شد.

حالت اول: کد دوم حرف آخر در صورت خرابی سیستم

گاها سیستمی که دانش آموزان پکیج های حرف آخر را روی آن فعالسازی کرده اند، به دلایل فنی از قبیل عیب مادربرد، ضربه هارد، آسیب دیدگی جدی سیستم و مواردی دیگر، استفاده از پکیج های متوقف میشود. در این حالت اگر سیستم تعمیر شود، مجددا برای فعالسازی پکیج های نیازمند کد جدید خواهید بود. چون با کدهای دیگر قادر به فعالسازی مجدد نیستید. یا اگر سیستم قابل تعمیر نباشد و در صورت تعمیر هم قابل استفاده مجدد نباشد، داوطلب باید کد دوم دریافت کند.

راهنمای دریافت کد دوم در حالت اول

دانش آموزان و داوطلبانی که با این مشکل مواجه میشوند باید با مراجعه به خدمات و تعمیرگاه های مجاز لبتاپ و کامپیوتر اقدام به تهیه فاکتور از عیب سیستم خود کنند. با ارسال فاکتور تهیه شده و فیلم از سیستم معیوب میتوانند به بخش پشتیبانی موسسه، اقدام به تهیه کدهای دوم فعالسازی کنند. لازم ذکر است که علاوه بر ارائه فاکتور دال بر معیوب بودن سیستم، باید سریالهای هر پکیج در اختیار پشتیبانی فنی موسسه قرار بگیرد. پشتیبانی سریالهای قبل را کنسل میکند و سریال جدید در قالب کد دوم در اختیار داوطلب قرار میدهد. لازم به ذکر است قبل از ارتباط با پشتیبانی موسسه به مشاور خود نیز این مشکل را اطلاع دهید. 

حالت دوم: کد دوم حرف آخر در صورت فعالسازی روی دو سیستم

در حالت دوم دانش آموز یا داوطلب کنکوری قصد دارند به صورت شراکتی از پکیج های حرف آخر استفاده کنند. در این حالت مییتوانند برای پکیجی که تهیه کرده اند، کد فعالسازی دریافت کنند. و بر روی دو سیستم متفاوت نصب و اجرا کنند.

آیا کد دوم هزینه دارد؟

در حالت اول که سیستم معیوب باشد و قابل استفاده نباشد هزینه ای برای دریافت کد دوم پرداخت نخواهد شد. اما در حالت دوم که دو یا چند نفر بخواهند از پکیج ها به صورت اشتراکی استفاده کنند برای دریافت کد دوم هر پکیج باید 40 درصد هزینه آن را پرداخت کنند.

آیا برای محصولات کپی میتوان کد دوم دریافت کرد؟

متاسفانه افراد سود جو به دو دلیل ضربه زدن به موسسات آموزشی از جمله حرف آخر و کسب سود اقدام به فروش محصولات کپی مکنند. با شکستن قفل پکیج ها به صورت ناقص اقدام به توزیع کپی محصولات حرف آخر میکنند. این نکته را اضافه کنم که اساتید حرف آخر اجازه استفاده از محصولات کپی را به کسی نخواهند داد و حق الناس است. چون برای تهیه این محصولات هزینه و زمان زیادی صرف شده است. تا دانش آموزان سراسر کشور که به آموزش عالی و مناسب دسترسی ندارند بتوانند با پرداخت هزینه استفاده کنند.  استفاده از محصولات کپی بدون اجازه صاحب اثر از حیث قانونی، شرعی و عرفی گناه محسوب میشود. که در این مورد دیدگاه و نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی در ارتباط با استفاده از آثار دیگران بدون اجازه و رضایت صاحب اثر را بعنوان حسن خطاب قید کرده ایم.

دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد نسخه برداری از محصولات داخلی

سوال: آیا نسخه برداری از نوارهای کامپوتری(Disk) جایز است؟ و بر فرض حرمت، حتی با علم به اینکه بعضی از دیسک های کامپیوتری با توجه به اهمیت محتوای آن، بسیار گران بها هستند؟
احواط این است که در نسخه برداری و تکثیر نوارهای کامپیوتری که در داخل تولید شده است، حقوق صاحبشان از طریق اجازه از آنان رعایت شود.

بنابراین، با توجه به هزینه های معنوی و مادی زیادی که صرف تولید پکیج های کنکوری و آموزشی حرف آخر شده است. اساتید موسسه هیچ گونه اجازه ای به استفاده کنندگان از کپی محصولات نخواهند داد. و کد دوم برای محصولات کپی وجود ندارد. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در صورتی که کپی محصولات حرف آخر را استفاده میکنند برای کسب اجازه باید هزینه آن را پرداخت کنند.

چند نفر میتوانند کد دوم برای یک پکیج دریافت کنند؟

در صورتی که پکیج حرف آخر را در اختیار دارید و قصد دارید با سایر دوستان به صورت اشتراکی استفاده کنید. میتوانید به تعداد نفرات کد دوم دریافت کنید. 

دریافت کد دوم رایگان در چند مرحله امکانپذیر است؟

کد دوم رایگان در صورت اثبات و محرز شدن عیب سیستم توسط بخش پشتیبانی فنی، فقط یکبار قابل دریافت است. در صورت مشکل مجدد کد دوم حتی در صورت معیوب شدن دوباره سیستم به صورت رایگان قابل دریافت نیست و باید 40 درصد هزینه پکیج پرداخت شود

آیا با تعویض ویندوز نیاز به دریافت کد دوم هست؟

تعویض ویندوز مشکلی برای اجرا و استفاده مجدد از پکیج ها ایجاد نمیکند. میتوانید مجددا با کد فعالسازی و سریال قبلی پکیج، آن را مجددا نصب کنید.

از چه طریقی میتوانیم کد دوم را دریافت کنیم؟

آن دسته از داوطلبانی که سیستم مورد استفاده آنها دچار مشکل فنی شده است. برای دریافت مجدد کد دوم و ارسال فاکتور تعمیر و معیوب بودن سیستم میتوانند با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرمایند.

اما دانش آموزانی که قصد تهیه کد دوم با پرداخت هزینه را دارند و همچنین آن دسته از داوطلبان که از محصولات کپی استفاده میکنند میتوانند با شماره های 02166041535 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

 ارتباط با ما

 برای تهیه پکیج های آموزشی و کنکوری موسسه حرف آخر، مشاوره رایگان و دریافت کد دوم میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

02166041535

09120085450

09106620394

 

25 نظر در “کد دوم حرف آخر – نحوه دریافت کد دوم حرف اخر

  1. Mmd گفت:

    با سلام
    من میخواهم پکیج خود را هم بر روی لپ تاپ خودم و هم بر روی کامپیوتر خودم فعال کنم الان روی کامپیوترم فعال هست میخواستم روی لپ تاپم هم فعال کنم راهی هست که نخواد باز هزینه ای پرداخت کنم؟اگه نیاز بود میتونم ثابت کنم که هر دو دستگاه برای بنده است.دلیلم هم برای استفاده از دو سیستم این است که گاهی چند روز به محل میروم و نمیتونم کامپیوتر را با خود ببرم…
    اگر امکانش هست زیر همین نوشته راهنماییم کنید.باتشکر از تیم پشتیبانی

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      محصولات حرف اخر فقط روی یک سیستم فعال میشود. امکان نصب روی دو سیستم وجود ندارد مگر اینکه کد دوم سفارش بدید که با هزینه است.

  2. محمد ب گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من پکیج هارو روی یک لپتاپ نصب کرده بودم
    حالا لپتاپ رو عوض کردن چکار باید بکنم براید کد فعال سازی دوم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با شماره 02164035 داخلی 3 روزهای کاری از 9 الی 17

    2. ریحانه میرآخورلی گفت:

      سلام خسته نباشید.
      من پک ها رو روی کامپیوترم نصب کردم و بعدا کامپیوترم به مشکل فنی برخورد و مجبور شدم یک دستگاه جدید تهیه کنم.
      و الان دیگه از کد قبلی نمیتونم استفاده کنم.
      آیا باید بازم هزینه پرداخت کنم؟

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        سلام
        در روز های کاری از شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 الی 16 با شماره 02164035 داخلی 3 تماس بگیرید.

  3. محمد ب گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من پکیج هارو روی یک لپتاپ نصب کرده بودم
    حالا لپتاپ رو عوض کردن چکار باید بکنم براید کد فعال سازی دوم
    لطفا سریع تر جواب دید
    ممنون

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با مشاورت تماس و هماهنگ کن که به پشتیبانی هماهنگ شود تا بتوانید کد دوم دریافت کنید.

  4. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من پکیج هارو روی یک لپتاپ نصب کرده بودم
    حالا لپتاپ رو عوض کردن چکار باید بکنم براید کد فعال سازی دوم
    لطفا سریع تر جواب دید
    ممنون

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با مشاورتون تماس بگیرید یا با شماره 021604035 داخلی 3

  5. سعید گفت:

    سلام من محصولات شما رو تهیه کردم بعد الان لب تاپمو دزد زد😔😔😔 توروخدا بگید باید چیکار کنم ینی باید بازم پول بدم؟ اخه من هم ۶۰۴۰ هم صفر تاصد هم خریدم هزینه ۴۰ درصدش زیاده😔

  6. Saeed turki گفت:

    ببخشید 40 درصد هزینه چقدر ميشه اگه ميشه لطفا سریعتر جواب بدین

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بستگی به قیمت پکیج ها دارد.40 درصد قیمت پشت پکیج ها. مثلا اگر مجموع شد 1 میلیون تومان کد دوم 400 هزار تومان میشود

  7. سجاد سجادی گفت:

    سلام.من زیست شناسی گیاهی 6040 رو سال97 تهیه کردم ولی بخاطر رفتن به سربازی و مشکلاتی نتونستم پکیج رو فعال و ازش استفاده کنم حالا الان میخوام ازش استفاده کنم میگه سریال نامبر منقضی شده.
    حالا باید کد دوم با ۴۰درصد هزینه دریافت کنم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      نه با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید قابل نصب مجدد است

  8. سهیل گفت:

    سلام ببخشید من پکیج ۶۰۴۰ ریاضی رو خریداری کرده بودم ولی سیستم ام هاردش به مشکل خورده و همچنین مدت ضمانت یکساله اش هم تموم شده الان میتونم بدون هزینه کد دوم را دریافت کنم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      با بخش پشتیبانی 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید.

      1. ریحانه میرآخورلی گفت:

        سلام.
        منپک هاتون رو تهیه کردم و روی کامپیوترم نصب کردم اما کامپیوترم هاردش به مشکل برخورد و الان دیگه دوباره نمیتونم از کد قبلی استفاده کنم.

        آیا الان باید برای کد دوم هزینه ای پرداخت کنم؟

        میشه بگید آره یا نه؟

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          در روز های کاری از شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 الی 16 با شماره 02164035 داخلی 3 تماس بگیرید.

          1. ریحانه میرآخورلی گفت:

            سلام.
            من اصلا از مشاورم راضی نیستم و نمیتونم با ایشون پیشرفت تحصیلی داشته باشم .

            میتونم مشاورم رو عوض کنم دیگه؟

            چون واقعا انتظار نداشتم از همچین موسسه بزرگی که مشاورش جواب من رو نده و از ایشون خیلی ناراضی هستم

          2. دپارتمان رتبه برتر گفت:

            سلام
            با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید درخواستتون را به سرگروه مشاورتون اعلام فرماید.

  9. سهیل گفت:

    سلام ببخشید من پکیج ۶۰۴۰ ریاضی رو خریداری کرده بودم ولی سیستم ام هاردش به مشکل خورده و همچنین مدت ضمانت یکساله اش هم تموم شده الان میتونم بدون هزینه کد دوم را دریافت کنم.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      با شماره 02164035 داخلی 3 از ساعت 9 الی 16 تماس حاصل فرماید

      1. ریحانه میرآخورلی گفت:

        میتونم مشاورم رو عوض کنم؟
        چون من هر سوال مشاوره ای و در مورد درس خوندن و … میپرسم هیچی جواب نمیدن.

      2. ریحانه میرآخورلی گفت:

        لپ تاپ من هم هاردش به مشکل برخورد و بردم تعمیرکنن.

        الان هم قراره یه لپتاپ بخرم تا ماه آینده.

        من که نمی‌خوام روی دو تا لپتاپ فیلم ها رو ببینم و داخل سایت هم گفتن اگه به علت تعمیر و … این مشکل پیش آمده باشد ، هزینه 40 درصد رو نمی‌دید.

        درسته؟

        میشه بگید باید 40 درصد بدم یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *