کنکور بی شعور است – چگونه در کنکور قبول شویم – شکست کنکور

کنکور بی شعور است

کنکور بی شعور است، دستگاه و سیستمی است که آرزو، امید و هدف کسی را نمیشناسد و درک نمیکند. تلاش، زحمت، استرس و اضطراب کسی را درک نمیکند. نگرانی و امید خانواده ها را نمیفهمد. مابقیه زندگی داوطلبان از حیث کاری و موقعیت اجتماعی به کنکور گره خورده است. اما کنکور کمترین درک را از این موضوع دارد. به این جهت برای غلبه بر آن و پیروزی در آزمون سراسری باید راهکار صحیح و درست را در پیش گرفت.

 

کنکور بی شعور است

کنکور یک دستگاه مکانیکی است که وقتی پاسخنامه سوالات آزمون سراسری را تصحیح میکند، اینکه چه کسی به سوالات سخت پاسخ داده است، کدام داوطلب به سوالات آسان پاسخ داده، برایش قابل درک و فهم نیست. مطالعه و قبولی در آزمون سراسری باید بر اساس نقشه راه باشد. از روزی که  داوطلب تصمیم به مطالعه میگیرد باید چشم انداز و باید و نباید راه موفقیت مشخص باشد. بی گدار زدن به آب کنکور، نتیجه ای جز غرق شدن، آرزوها، اهداف، برنامه ها،تلاش و هزینه های داوطلب ندارد. کنکور شعور درک خواسته های شما را ندارد برای همچین ماشینی باید با نقشه و درایت پیش رفت.

کنکور بی شعور است

غلبه بر کنکور

انسان همواره برای غلبه بر قدرت زمینی مافوق، قدرت درونش، برای شکست و از پای در آوردن آن با نقشه و نیرو پیش رفته است. امروز نقشه راه و نیروی شما را مشخص میکنیم تا بتوانید به راحتی بر کنکور غلبه کنید و به اهداف و آروزی خود برسید.

 

قدم اول؛ کسب نیرو

ارتش شما برای شکست کنکور، تسلط روی گستره ی دروس عمومی و تخصصی است. کنکور به امید و آروزی شما پاسخ نمیدهد و بی تفاوت است، برای غلبه برای آن کافیست که روی منابع درسی به تسلط برسید. لازمه این امر هم داشتن منابع خوب و قوی آموزش است. منابعی که بتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد، تکنیک های کنکوری را آموزش دهد، زمان زیادی از شما نگیرد و با نقشه راه درک مفهومی و شهودی را برای شما فراهم کند. مجموعه بی نظیر حرف آخر با در اختیار داشتن بهترین اساتید کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 

کنکور بی شعور است

قدم دوم: برنامه ریزی

هیچ امری بدون برنامه ریزی و بدون چشم انداز به مقصد نمیرسد. کنکور؛ فرآیندی طولانی مدت است، همراه با هیجان، ترس، استرس و اضطراب؛ که بدون داشتن برنامه ریزی نمیتوانید تا آخر این خط پیش بروید. برنامه ریزی  چراغ و نور حرکت شما به سوی موفقیت و کسب رتبه برتر است. باید انرژی و انگیزه خود را با برنامه ریزی حرفه ای  هدایت و مدیریت کنید. دپارتمان رتبه برتر حرف آخر؛ متشکل از رتبه برترهای سالهای قبل توانسته قدم بزرگی در این زمینه بر دارد.

 

قدم سوم: پشتیبان قوی

داشتن راهنما و راه بلد میتواند شما را از رفتن به خیلی از بیراه ها منصرف کند. کنکور دارای تاریخ انقضاست باید خود را هرچی سریع تر برای آن آماده کنید. پیش تر گفتیم که کنکور بیشعور است و نمیتواند درک کند که شما به دلایل مشکلاتی که داشتید خودتان را به سطح خوبی از آمادگی برسانید. مشاور کنکوری که خودش این راه را طی کرده و الان دانشجوی پزشکی، دارو و دندان است میتواند مسیر حرکت شما را به خوبی مشخص کند. انگیزه شما را دو چندان و انرژی شما را در مسیر صحیح موفقیت هدایت کند. تیم مشاوره کنکوری ما، منتظر شما داوطلبان عزیز است.

 

کنکور بی شعور است

سخن آخر

داوطلب کنکوری؛ چه بخواهید، چه نخواهید در حساس ترین برهه زندگیتان دارید زندگی میکنید. به قولی در سرنوشت ساز ترین سالهای زندگیتان دارید نفس میکشید. میتوانید در این سال به نحو احسن موفقیت و مسیر زندگی تان را در دست بگیرید. سرنوشت خود را به دلیل بیشعوری کنکور، نابود نکنید. با ما در ارتباط باشید

 

تماس با ما

برای دریافت محصولات حرف آخر، مشاوره کنکوری و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *