کنکور کمک حرف آخر

کنکور کمک حرف آخر مجموعه بی نظیری از دروس تخصصی و عمومی با شیوه ای جدید در تدریس و کنکور است. که با همت بهترین مدرسان کشور تدریس و گرد آوری شده است. کمک کنکور حرف آخر، با روش های جدید تدریس، زمینه آموزش مفهومی و شهودی را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور فراهم کرده است که دارای ویژگی های منحصر بفردی است و در این مقاله میخواهیم به تفصیل به معرفی آن بپردازیم.

 

کنکور کمک حرف آخر

کنکور کمک حرف آخر

موسسه حرف آخر فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آموزشی و کنکوری را از سال 1390 شروع کرد. شیوه و روشی که حرف آخر برای تدریس و آموزش کنکور انتخاب کرد، در واقع یک نوع سنت شکنی در آموزش و تقابل با روش های سنتی تدریس بود. به جرات میتوان گفت که شیوه و روش تدریس موسسه حرف آخر یک نوع انقلاب آموزشی در آموزش کشور بود. قبل از موسسه حرف آخر دانش آموزان و داوطلبان کنکور مجبور به حفظ کردن مطالب بودند، تدریس با تخته سیاه و گچ بود. حفظ کردن مطالب درسی تنها راه یادگیری بود و روش های جدید و نوین برای آموزش در مدارس وجود نداشت.

حتی همین شیوه تدریس سنتی در دانشگاههای کشور وجود داشت و هنوز هم هست. حرف آخر شیوه یادگیری و مطالعه برای کنکور را به کلی دگرگون کرد. روش پویانمایی را وارد آموزش کرد، آموزش شهودی و مفهومی را جایگزین حفظ کردن مطالب کرد، روش های جدید تست زدن و راهکارهای کوتاه آموزشی در دروس محاسباتی ایجاد کرد.

ویژگی های بارز کنکور کمک حرف آخر

ویژگی اول

برای اولین با در کشور موسسه حرف آخر روش پویانمایی و استفاده از تصاویر سه بعدی را در قالب کنکور کمک حرف آخر به عرصه آموزش آورد. دروسی مانند زیست شناسی که از اهمیت بالای در کنکور رشته تجربی برخوردار است به صورت کاملا شهودی و مفهومی با تصاویر سه بعدی تدریس شده است. در واقع یک نوع آزمایشگاه مجازی ایجاد شده تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور همه پدیده های زیست شناسی را به صورت تصویری ببینند و درک بهتری از مطالب داشته باشند.

کنکور کمک حرف آخر

چون صرف حفظ کردن مطالب دیگر جوابگوی سوالات مفهومی کنکور دهه 90 نیست. حفظ کردن مطالب به صورت ناخداگاه وارد حافظه کوتاه مدت مغز در نیم کره سمت چپ مغز میشود. بعد از گذشت 1 الی 2 هفته دانش آموز یا داوطلب کنکوری احساس خواهد کرد که هرچه را مطالعه کرده، فراموش کرده است.که این اتفاق برای داوطلبان کنکوری بسیار ناخوشایند است و باعث ایجاد استرس، اضطراب و نا امیدی میشود. اما کمک کنکور حرف آخر تمامی مطالب را به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس و حافظه بلند مدت و تصویری را درگیر یادگیری و آموزش کرده است.

ویژگی دوم

کنکور کمک حرف آخر باعث شده زمان آموزش و یادگیری بسیار کوتاه شود، و دانش آموزان و داوطلبان کنکور سریع وارد فرآیند و پروسه مرور، جمعبندی و تست شوند.

ویژگی سوم

کنکور کمک حرف آخر، برای دروس محاسباتی راهکارهای ساده و کوتاه ارائه داده، که دیگر نیاز به حفظ کردن فرمول و تکنیک های قدیمی و سنتی نیست. با این راهکارها که نتیجه تلاش شبانه روزی اساتید، اتاق فکر و مشورت با نخبگان دانشگاه تهران، صنعتی شریف و امیر کبیر است، فرمول و حفظ کردن آن در آموزش دروس محاسباتی کنار گذاشته میشود و فقط و فقط با چند راهکار ساده و کوتاه دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و بخش مسایل شیمی را یادخواهید گرفت.

ویژگی چهارم

کنکور کمک حرف آخر، با راهکارهای سریع حل تست، زمان پاسخگوی به تست های کنکور را به کمتر از 20 ثانیه رسانده است. شاید خیلی از داوطلبان کنکور با آمادگی کافی سر جلسه کنکور حاضر شوند اما به دلیل استفاده از تکنیک های قدیمی و سنتی تست زنی، زمان کافی برای حل تست ها را از دست میدهند و وقت کم می آورند که باعث میشود نتیجه مطلوب حاصل نشود.

ویژگی پنجم

کنکور کمک حرف آخر با ارائه نقشه راه یک برنامه بصری ایجاد کرده که باعث انسجام فکری و انسجام یادگیری در مطالب میشود. این نقشه راه در واقع قدم به قدم آموزش و یادگیری را ارائه داده است و پیش نیاز و همچنین درصد اختاپوسی هر مبحث را مشخص میکند. بنابراین ذهن و انرژی داوطلب کنکوری دریک مسیر مشخص قرار میگیرد که این راه باعث حفظ انرژی و افزایش انگیره میشود.

ویژگی ششم

کنکور کمک حرف آخر در پایان تدریس هر مبحث جمعبندی لازم را ارائه داده که خلاصه ای از تدریس و مطالب ارائه شده است. خط به خط کتاب به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است. همچنین تست کنکوری و تالیفی در پایان تدریس هر مبحث تجزیه و تحلیل میشود.

ویژگی هفتم

کنکور کمک حرف آخر با کنکور 97 تطبیق 100 درصد داشت. که میتوان اذعان کرد اولین و جامع ترین کنکور کمک کشور با 100 درصد تطبیق با کنکور است.

ویژگی هشتم

کنکور کمک حرف آخر بر خلاف سایر منابع آموزشی و کنکوری انتشارات و موسسات کنکوری دیگر دارای حجم بسیار کم و مناسب با انرژی و برنامه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری است. چون دوره آموزش باید بسیار کوتاه اما مفید باشد. دوره مطالعه برای کنکور فرسایشی و طاقت فرسا است. منابع حجیم و زیاد باعث ایجاد خستگی و نا امیدی و همچنین طولانی شدن آموزش و کاهش کیفیت مطالعه میشود. داوطلب کنکوری باید در یک بازه زمانی کم و مناسب آموزش را ببندد و وارد پروسه مرور و جمعبندی شود.

خلاصه ای کمک کنکور حرف آخر

  1. آموزش شهودی و مفهومی
  2. استفاده از روش پویانمایی
  3. ارائه راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی
  4. ارائه تکنیک های ساده تست زنی
  5. تدریس جامع و کامل
  6. آموزش تشریحی و کنکوری
  7. جمعبندی مطالب
  8. حل تست
  9. زمان مناسب و کم تدریس
  10. تطبیق 100 درصد با کنکور سراسری
  11. ارائه نقشه راه
  12. تدریس الگو محور
  13. تدریس دو استاد در یک درس
  14. دارای جزوات مفید درسی

پکیج های کنکور کمک حرف آخر 

پکیج های کنکوری حرف آخر برای دوره نظام قدیم  و جدید شامل تمامی دروس عمومی و تخصصی گروه آزمایشی تجربی و ریاضی است.

ریاضی حرف آخر

استاد منتظری ریاضی را تدریس کرده که شامل ریاضی دوره نظام قدیم و نظام جدید است و برای مثال میتوان به دو نمونه آن اشاره کرد. ریاضی جامع یک حرف آخر برای دوره نظام قدیم و ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر.

 

کنکور کمک حرف آخر

شیمی حرف آخر

شیمی حرف آخر برای هر دو دوره توسط دکتر شیروانی تدریس شده است که در بخش مسایل شیمی به طور کلی از سه الگوی کاربردی استفاده کرده است. برای نمونه میتوان به مسایل جامع حرف آخر، مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم و مسایل شیمی سال دوازدهم اشاره کرد.

  • شیمی سال دوم حرف آخر
  • مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر
شیمی حرف آخر

شیمی حرف آخر

فیزیک حرف آخر

با تدریس استاد کامیار مدرس عالی فیزیک کشور به صورت الگو محور تدریس شده است. فیزیک سینماتیک دوازدهم حرف آخر، فیزیک دهم حرف آخر، فیزیک یازدهم حرف آخر و فیزیک دوازدهم حرف آخر نمونه ای فیزیک حرف آخر است.

 

زیست شناسی حرف آخر

زیست حرف آخر به صورت کاملا تصویری و جامع تدریس شده است. زیست سال دوم حرف آخر، زیست سوم حرف آخر، زیست دهم حرف آخر و زیست دوازدهم حرف آخر نمونه ای از زیست حرف آخر است.

 

عربی حرف آخر

عربی حرف آخر برای دوره نظام قدیم و نظام جدید به صورت جامع با تدریس استاد واعظی ارائه شده است. عربی جامع  حرف آخر شاهکار عالی تدریس استاد واعظی است.

دین و زندگی حرف آخر

تدریس فوق العاده استاد یوسفیان پور در درس دین و زندگی شاهکاری تدریس آموزشی و کنکوری در کشور است. یا 14 الگوی طلایی دین و زندگی را به صورت کاملا مفهومی تدریس کرده است. دین و زندگی سال دوم حرف آخر، دین و زندگی سال دهم حرف آخر و دین و زندگی دوازدهم حرف آخر نمونه ای از این شاهکار آموزشی است.

 

ادبیات حرف آخر

ادبیات حرف آخر به صورت مجزا در 5 بخش قرابت، آرایه، زبان فارسی ، تاریخ ادبیات و لغات تدریس شده است.

  • قرابت معنایی حرف آخر
  • زبان فارسی حرف آخر

زبان انگلیسی حرف آخر

زبان با تدریس استاد محمودی به صورت کاملا تصویری و انیمیشنی تدریس شده است که زبان دهم و یازدهم حرف آخر نمونه ای عالی از این تدریس است.

  • زبان دوازدهم حرف آخر
  • زبان دهم و یازدهم حرف آخر

 

ارتباط با مشاورین و دانش آموزان رتبه برتر

داوطلبان کنکور نظام قدیم و دانش آموزان نظام جدید برای ارتباط با مشاورین و دانش آموزان رتبه برتر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره درسی
  • برنامه ریزی
  • پشتیبانی
  • مشاوره انگیزشی
  • جزوات رتبه برتر کنکور

حرف اخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *