جزوات رتبه برترهای حرف آخر

جزوات رتبه برترهای حرف آخر بخشی از کنکور کمک و پشتیبانی مشاورین رتبه برتر حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور حرف آخر است.خوشبختانه تعدادی زیادی از دانش آموزان حرف آخر در کنکور سراسری 97 در رشته تجربی و ریاضی توانستند رتبه های عالی و برتر کسب کنند. برهمین اساس دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، بعنوان پل ارتباطی بین دانش آموزان رتبه برتر و داوطلبان کنکور تصمیم گرفته است جزوات رتبه برترهای حرف آخر را به عنوان بخشی از وظایف تیم رتبه برتر در اختیار دانش آموزان و داوطلبان جدید حرف آخر قرار بدهد.

جزوات رتبه برترهای حرف آخر

تعداد رتبه برترهای حرف آخر در کنکور سراسری 97 نسبت به کنکور سالهای اخیر بسیار چشم گیر و زیاد بود. این عزیزان دارای تجربیات و گفته های هستند که میتواند برای داوطلبان کنکور 98 و دانش آموزانی که در سالهای آینده کنکور دارند میتواند مثمر ثمر باشد. چون راه موفقیت و کسب رتبه برتر را با افتخار و سربلندی طی کرده اند و توانسته اند رتبه عالی در کنکور سراسری کسب کنند. دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که متشکل از مشاورین و دانش آموزان رتبه برتر است تصمیم گرفته است تجربیات و گفته های رتبه برتر های حرف آخر در کنکور 97 را در اختیار دوستان ککوری قرار بدهد. جزوات رتبه برترهای حرف آخر، بخشی از انتقال تجربه موفقیت آمیز این عزیزان است.

 

جزوات رتبه برترهای حرف آخر

بی شک این جزوات میتواند سهم بزرگی در موفقیت داوطلبان کنکور 98 و 99 داشته باشد. چون خلاصه ای از مهمترین قسمت های درسی و کنکوری است و علاوه بر آن یک نوع انگیزه و رغبت در داوطلبان جدید برای برتر شدن ایجاد میکند. همچنین دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تصمیم گرفته است که علاوه بر در اختیار گذاشتن جزوات رتبه برترهای حرف آخر این امکان را فراهم کند تا داوطلبان کنکور 98 و 99 با رتبه برتر های حرف آخر صحبت کنند و سوالات و ابهامات خود را با آنها در میان بگذارند و از تجربیات آنها به طور مستقیم استفاده کنند.

 

رتبه برتر های حرف آخر عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

  1. آقای مهرداد زارع رتبه 31 
  2. آقای سروین سلیمانپور رتبه 41
  3. آقای محمد رضا خوشرو رتبه 59
  4. آقای مهدی ایمانی رتبه 66
  5. آقای عرفان شهبازی رتبه 101

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

داوطلبان کنکور و دانش آموزان نظام جدید، میتوانند جهت ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری 
  • مشاوره درسی
  • مشاوره انگیزشی
  • پشتیبانی 
  • برنامه ریزی

حرف اخر

 

4 نظر در “جزوات رتبه برترهای حرف آخر

  1. پویا گفت:

    سلام قیمت این جزوات چقدر است؟ و برای تهیه از کجا اقدام کنیم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  2. اشکان نجفی گفت:

    سلام.من از طرف دوستان خودم فقط اینو میتونم بگم که حرف آخر رقیب نداره…..
    واقعا بی نظیره واقعا.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      از لطف شما به مجموعه حرف آخر سپاسگزاریم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *