کنکور 1400 با حرف آخر- منابع کنکور 1400- موفقیت تضمینی

کنکور 1400 با حرف آخر با سالهای قبل بسیار متفاوت است تا پایان مقاله همراه ما باشید. مهر ماه امسال بسیار از دانش آموزان عزیز وارد پایه دهم دوره نظام جدید میشوند و دوران جدیدی از تحصیل را شروع میکنند. از امروز دغدغه خیلی ازخانواده ها آینده تحصیلی و کنکور دانش آموزان است.چون دوران متوسطه را طی کرده اند و پشت درهای کنکور قرار گرفته اند. بنابراین نگرانی خانواده ها کاملا توجیه شده است. از طرفی به دلیل اشباع بسیاری از رشته ها، گرایشات به سمت رشته های پزشکی، دندان و دارو سازی و رشته مهندسی در دانشگاه های سطح بالا  خیلی بالا رفته است. سخن امروز ما با خانواده ها و دانش آموزانی است که از الان میخواهند برای کنکور 1400 چشم انداز طرح کنند به این امید که با توان و رتبه بسیار بالا از سد کنکور بگذرند. 

کنکور 1400 با حرف آخر

کنکور مانند هر عمل و کاری دیگری نیازمند پیش شرط های است که باید این شروط مهیا باشد تا بتوانید با موفقیت از سد کنکور عبور کنید و با کسب رتبه برتر آینده خودتان را تضمین کنید. طبق آمارهای رسمی 95 درصد شرکت کنندگان کنکور، تلاش، مطالعه، برنامه ریزی و خواندن دروس را به سال آخر دبیرستان موکول میکنند. و با شروع مهر ماه و ورود به دبیرستان استارت کار را میزنند. این استارت شروع هیچ گونه نتیجه مثبت و عالی در پی نخواهد داشت و فقط امیدواری کاذب است و بس. تجربه رتبه برترهای رشته های تجربی و ریاضی بازگو کننده این حکایت است که بدون تعریف چشم انداز از پیش نمیتوان حتی به رتبه برتر فکر کرد. کنکور مقوله ای رقابتی و پر تنش است بنابراین نیازمند چشم انداز و برنامه از سه سال قبل آزمون است.

شروط موفقیت در کنکور 1400

  1. برنامه ریزی و چشم انداز

  2. منبع مناسب کنکوری

  3. تلاش و پشتکار

برنامه ریزی و چشم انداز

از الان برای کسب رتبه برتر و قبولی در رشته مورد نظرتان برنامه ریزی داشته باشید. اجازه ندهید که روزمرگی بر شما غالب شود و فقط به طور شرطی سازی شده بروید مدرسه و برگردید. از الان برای ضعف های درسی خود چاره اندیشی کنید قبل از اینکه ضعف شما به مشکل لاینحلی تبدیل شود.

 

کنکور 1400 با حرف آخر

منبع مناسب کنکوری

آموزش اساسی ترین شرط برای کسب رتبه برتر محسوب میشود. هر چقدر آموزش درسی شما قوی، به روز، مناسب و عالی باشد، پیشرفت شما چشم گیر تر خواهد بود و مشکلات درسی و آموزشی شما برای سال آخر و قبل از کنکور تلنبار نمیشود.

منابع مناسب کنکور کمک میکند که از پایه به صورت بسیار صعودی به سمت پیشرفت حرکت کنید و سال آخر ترسی برای رفع اشکالات درسی نداشته باشید و فقط و فقط به مرور، جمعبندی و تست بپردازید. بنابراین آموزش مناسب از طریق منبع خوب و عالی را فراموش نکنید و از آن غافل نباشید. چون تلاش برای کسب رتبه شرط لازم است اما کافی نیست. منبع مناسب آموزشی محرک بسیاری قوی برای دسترسی به خواست های اموزشی شماست و کمک میکند در زمان کم با شیوه بسیار عالی به نتیجه مطلوب برسید.

 

کنکور 1400 با حرف آخر

تلاش و پشتکار

تلاش و پشتکار گام سوم برای قبولی در کنکور 1400 است. در مرحله اول شما برای آینده خود چشم انداز و برنامه تعریف و طراحی کردید، در گام دوم منابع مناسب کنکوری تهیه کردید و در گام سوم باید تلاش و پشتکار داشته باشید تا بتوانید به اهداف چشم انداز و برنامه ات که همان کسب معدل بالا و نهایتا کسب رتبه برتر است نائل شود.

یکی از بزرگترین آفت های کنکور، وقفه بین تلاش و پشتکار داوطلب کنکوری و بیخیال شدن در بازه های زمانی متفاوت در طول مسیر است. تلاش شما باید مستمر و همیشگی باشد. نباید وقفه ای بین آن ایجاد شود.

کنکور 1400 با حرف آخر

سه شرط اساسی برای کنکور را خدمت شما دوستان کنکوری توضیح دادیم. اکنون میخواهیم روی گام دوم یا شرط دوم که منبع آموزشی مناسب است تمرکز کنیم و شما را با منابع فوق العاده و بی نظیر آشنا کنیم تا از الان کنکور 1400 را با موسسه کنکوری حرف آخر آغاز کنید.

شاید خیلی از شما دانش آموزان عزیز اسم موسسه کنکوری حرف آخر به گوشتان خورده باشد و باهاش آشنایی مختصری داشته باشید. اکنون میخواهیم بیشتر شما را با حرف آخر آشنا کنیم.

کنکور 1400- موسسه کنکوری حرف آخر

اکنون میخواهیم کنکور 1400 با حرف آخر رابیشتر برای شما دوستان کنکوری توشیح بدهیم. موسسه حرف آخر پیشتاز در تدریس بر اساس روش های نوین با بهره گیری از تکنولوژهای آموزشی جدید، سبک جدیدی از تدریس و آموزش دروس کنکوری را در کشور ایجاد کرده است که کاملا در برابر روش های سنتی یادگیری و آموزش قرار دارد. امروزه در همه کشورهای جهان بر استفاده از روش پویانمایی در آموزش تاکید میشود و موسسه حرف آخر پیشتاز این روش در ایران توانسته است که با روش پویانمایی فصل جدیدی در آموزش درسی و کنکوری کشور را رقم بزند. تمام پکیج های درسی و کنکوری حرف آخر با تکنولوژی های جدید آموزشی تدریس شده است که به مهمترین ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

  1. آموزش جامع و کامل تمام دروس تجربی و ریاضی
  2. آموزش تشریحی و کنکوری تمام دروس دوره نظام جدید
  3. بهره گیری از روش پویانمایی در آموزش
  4. به کار گیری تصاویر سه بعدی برای درک بهتر مباحث بخصوص در درس زیست شناسی
  5. آموزش مفهومی و شهودی مطالب
  6. ارائه راهکارهای ساده و میانبر برای دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی
  7. ارائه راهکارهای ساده و سریع تست زدن در 40 ثانیه
  8. استفاده از نقشه راه و برنامه تصویری
  9. زمان بسیار کم و مناسب آموزش
  10. حل تست های کنکوری و تالیفی
  11. جمعبندی و مرور مباحث 
  12. تقویت حافظه تصویری و بلند مدت

معرفی پکیج های حرف آخر برای کنکور 1400

ریاضی حرف آخر

با تدریس استاد منتظری به صورت الگو محور و با راهکارهای ساده تدریس شده است. که شامل ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر و ریاضی دوازدهم حرف آخر است.

الگوهای کاربردی در ریاضی حرف آخر

  • الگوی عقربهn سر در آموزش مبحث مثلثات
  • الگوی ماشین در مبحث توابعfog
  • الگوی حل مشتق بدون روابط مشتق با استفاده از نمودار
  • الگوی انیمیشن شکلی برای مبحث معادلات و نامعادلات
  • الگوی جامع برای حل سوالات دایره، بیضی، هذلولی و سهمی در مقاطع مخروطی

 

کنکور 1400 با حرف آخر

شیمی حرف آخر

دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف آخر بخش مفاهیم را از بخش مسایل تدریس کرده است که با سه الگوی کاربردی تمام بخش مسایل را تدریس کرده است و شامل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است.

زیست حرف آخر

زیست شناسی حرف آخر با روش های نوین آموزشی با تکنولوژی های جدید آموزشی با تصاویر سه بعدی تدریس شده است که شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک حرف آخر است.

 

کنکور 1400 با حرف آخر

فیزیک حرف آخر

فیزیک حرف آخر با تدریس استاد کامیار با راهکارهای ساده یادگیری و تست زنی به صورت جامع تدریس شده است که شامل فیزیک دهم حرف آخر، فیزیک یازدهم حرف آخر و فیزیک دوازدهم حرف آخر است.

 

کنکور 1400 با حرف آخر

عربی حرف آخر

عربی حرف آخر به صورت ترکیب و جامع با نقشه راه به صورت کاملا مفهومی و شهودی با تدریس استاد واعظی بهترین و عالی ترین پکیج کنکوری کشور است. میتوانید با عربی جامع حرف آخر درصد بسیار بالا در عربی کنکور کسب کنید.

زبان حرف آخر

زبان حرف آخر در دو سه پکیج زبان دهم و یازدهم حرف آخر، زبان دوازدهم حرف آخر و درک مطلب حرف آخر با روش پویانمای و کدینگ توسط استاد محمودی دبیر عالی زبان کشور تدریس شده است.

دین و زندگی حرف آخر

استاد یوسفیان پور کل دین و زندگی دوره نظام جدید را با 14 الگو طلایی و کاربردی به صورت کاملا مفهومی تدریس کرده است. با وجود این الگوها به راحتی میتوانید مهمترین سوالات بخش آیات را به راحتی بزنید. که شامل دین و زندگی دهم حرف آخر، دین و زندگی یازدهم حرف آخر و دین وزندگی دوازدهم حرف آخر است.

ادبیات حرف آخر 

ادبیات حرف آخر در 5 بخش قرابت معنایی، تاریخ ادبیات، زبان فارسی، آرایه ادبی و لغات و واژگان به صورت جامع و بسیار جذاب توسط استاد محسن منتظری تدریس شده است.

  • ادبیات دهم و یازدهم حرف آخر
  • قرابت معنایی کنکوری حرف آخر

 

بی شک میتوانید کنکور 1400 با حرف آخر را سال دستیابی به همه رویاها، آرزوها و خواسته هاتون تبدیل کنید.

مشاوره برای کنکور 1400

دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای تهیه منابع کنکور 1400 میتوانید و مشاوره رایگان با شماره های 09120085450 و  09106620394 تماس حاصل فرماید.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. برنامه ریزی
  4. جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  5. ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر
  6. پشتیبانی

حرف اخر

 

8 نظر در “کنکور 1400 با حرف آخر- منابع کنکور 1400- موفقیت تضمینی

  1. امید عسکری گفت:

    حرف آخر واقعا بی نظیریه
    از پکیج های نظام قدیمش استفاده کردم عالیه

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      تشکر از نظر و لطف شما دوست عزیز

  2. علی نیازی گفت:

    برای دخترم میخام از الان با موسسه شما شروع کنم. مشاورتون ب چه صورته؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام. برای ارتباط با مشاورین ارشد و رتبه برتر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  3. Samaneh گفت:

    پکیج حرف اخر ۹۸ رو خریدم از یکی از دوستانی ک زیر سایه ی بهترین مدرسای پکیج دندونپزشکی قبول شده و میخوام بپرسم ازتون ک این پکیج ۹۸ تا سال ۱۴۰۱ میشع استفاده کرد ؟؟؟ آخه کتابا اگه تغییرم بکنن مبحثش ک همونه درسته ؟!!!!

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      نه چون برخی پکیجا متناسب با تغییر کتب درسی آپدیت میشود

  4. محمد گفت:

    ببخشید من یازدهم هستم و امسال پکیج های شمارو خردیم ایا همه این پکیج ها تغییر مکنن و اگه تغیر کنن میشه تعویض کرد

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      قابل تعویض نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *