منابع کنکور 1400- بهترین منابع کنکور 1400- موفقیت تضمینی

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

قصد داریم برای آن دسته از دانش آموزان و داوطلبان که سال 1400 آزمون دارند منابع کنکور 1400 را معرفی کنیم. که از حالا با بهترین منابع کنکوری کشور، پیش بروند و بتوانند کنکور 1400 بهترین نتیجه را رقم بزنند. چون منبع مناسب و خوب کنکوری بخش بزرگی از موفقیت شما را تضمین میکند. در واقع در مثلث کنکور، ضلع منابع عالی خوب در کسب رتبه برتر دارای وزن بیشتری است. به همین جهت میخواهیم بهترین منابع کنکور 1400 را به تفصیل خدمت شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور معرفی کنیم.

منابع کنکور 1400

ریاضی حرف آخر

ریاضی حرف آخر با تدریس استاد منتظری به صورت کاملا مفهومی و شهودی و با راهکارهای ساده تدریس شده است. با وجود این راهکارهای ساده نیازی به حفظ کردن فرمولها دیگر نیست. راهکارهای ساده استاد منتظری برای ریاضی کنکور 1400 زمان آموزش را کاهش میدهد. با اختصاص حداقل زمان میتوانید ریاضی را تمام کنید. نقطه قوت این راهکارها در حل تست در 40 ثانیه است. که این امر برگه برنده شما در کسب درصد بالاست. پس از درس ریاضی استاد منتظری غافل نباشید چرا که از بهترین منابع کنکور 1400 است.

ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر در 45 ساعت تدریس و ریاضی دوازدهم حرف آخر منابع ریاضی کنکور 1400 هستند.

شیمی حرف آخر

دکتر شیروانی دبیر شیمی حرف آخر منبع شیمی کنکور 1400 را در 4 بخش مجزا به صورت جامع با هدف تشریحی و کنکوری تدریس کرده است که شامل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است.

شیمی حرف آخر بعنوان یکی از بهترین منابع کنکور 1400 دارای ویژگی های زیر است.

  1. آموزش مفهومی و شهودی مباحث
  2. استفاده از روش پویانمایی برای درک بهتر مباحث
  3. تدریس ترکیبی مفاهیم و مسایل به صورت پیوسته
  4. زمان کم تدریس و متناسب با توان و برنامه ریزی دانش آموزان
  5. استفاده از سه الگوی طلایی برای بخش مسایل شیمی

فیزیک حرف آخر

فیزیک حرف آخر یکی دیگر از منابع کنکور 1400 است که در سه پکیج فیزیک دهم حرف آخر، فیزیک یازدهم حرف آخر و فیزیک دوازدهم حرف آخر به صورت الگو محور و با راهکارهای ساده محاسباتی تدریس شده است.

زیست حرف آخر

یکی از بهترین پکیج های کنکوری برای کنکور 1400، پکیج زیست شناسی حرف آخر است که توسط بهترین مدرسان زیست شناسی کشور، استاد شعبانی، استاد شاکری و استاد هومن روان تدریس شده است. زیست شناسی حرف آخر کاملا فول انیمیشن و با تصاویری سه بعدی تدریس شده است. این روش تدریس درک مفهومی و شهودی زیست شناسی را به زیبای فراهم کرده است. در واقع یک آزمایشگاه زیست شناسی ایجاده شده است که میتوانید تمام جزئیات زیست شناسی را به عینه ببیندید .

پکیج های زیست شناسی حرف آخر برای کنکور 1400 شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک حرف آخر است.

منابع کنکور 1400- دروس عمومی

چهار درس عمومی برای کنکور 1400 توسط بهترین مدرسان کشور به روش ها و تدریس عالی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1400 مهیا شده است.

دینی و زندگی حرف آخر

استاد یوسفیان پور سه پکیج دین و زندگی دوره نظام جدید را با 14 الگوی طلایی به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس کرده که شامل دینی دهم حرف آخر، دین و زندگی یازدهم حرف آخر و دین و زندگی دوازدهم حرف آخر است.

عربی حرف آخر

عربی جامع حرف آخر برای کنکور 1400 توسط استاد محمد واعظی دبیر برند عربی کشور به صورت ترکیبی و در یک پکیج واحد با نقشه راه و با روش بسیار جذاب تدریس شده است.

ادبیات حرف آخر

ادبیات حرف آخر در 5 بخش ، قرابت معنایی کنکوری حرف آخر، آرایه ادبی حرف آخر، تاریخ ادبیات حرف آخر، زبان فارسی حرف آخر و لغات و واژگان حرف آخر به صورت جامع تدریس شده است.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند هر بخشی را که مشکل داشته باشند تهیه کنند.

زبان حرف آخر

زبان دهم و یازدهم حرف آخر و زبان دوازدهم حرف آخر دو پکیج بسیار عالی برای درس زبان در کنکور 1400 است که با تکنیک های جالب و کاربردی آموزش زبان تدریس شده است.

مهمترین ویژگی بهترین منابع کنکور 1400

  1. آموزش تشریحی و کنکوری
  2. استفاده از تکنولوژی های برتر آموزشی
  3. آموزش مفهومی وشهودی مطالب
  4. تدریس جامع
  5. ارائه راهکارهای سریع تست زنی
  6. انجام محاسبات سریع
  7. حل سوالات کنکوری و تالیفی
  8. ارائه برنامه ریزی بر اساس نقشه راه
  9. جمعبندی مبحثی بعد از تدریس 
  10. برنامه ریزی مبحثی

مشاوره برای کنکور 1400

دانش آموزان نظام جدید و داوطلبان کنکور 1400 برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه منابع کنکور 1400 میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره رایگان
  • برنامه ریزی
  • ارتباط با مشاورین و دانش آموزان رتبه برتر حرف آخر
  • مشاوره انگیزشی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • پشتیبانی

منابع کنکور 1400

 

6 نظر در “منابع کنکور 1400- بهترین منابع کنکور 1400- موفقیت تضمینی

  1. مسعود گفت:

    سلام.این منابع که نوشتید تغییری نخواهند کرد؟ هم برای کنکور 99 مناسبه هم 1400؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      نه تغییر نخواهد کرد و در صورتی که به هر دلیل تغییراتی در کتب درسی اعمال شود به تناسب موسسه حرف آخر نیز منابع را تغییر و آپدیت خواهد کرد
      جهت کسب اطلاعات بیشتر هم میتوانی با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  2. فاطمه تاجیک گفت:

    با سلام و احترام .من کارشناسی ارشد حسابداری دارم و شاغل هم هستم و میخوام رشته تجربی رو شروع کنم از دهم به خوندن برای کنکور 1400 انشاءا… .بنظرتون با پکیجهای آموزشی حرف آخر میتونم پیش برم؟؟و اینکه کاشکی قیمت بسته های آموزشیتون رو هم میفرمودید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      عرض سلام و احترام
      پکیج های آموزشی حرف آخر به بهترین نحوه ممکن کمک میکنه لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه تدریس و قیمت محصولات میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  3. شهریار گفت:

    سلام من نظام قدیم فارغ التحصیل شدم الان نمیدونم نظام جدید باید بخونم یا قدیم ،آیا شما اطلاعاتی دارید که ۱۴۰۰یک کنکور میشه یا قدیمو جدید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      واسه کنکور 99 مانند 98 دو آزمونه است و نظام قدیم هم میتوانند شرکت کنند. اما فعلا برای 1400 از سوی سازمان سنجش خبری درج نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *