آموزش تست زنی در علوم راهنمایی – علوم هفتم تا نهم حرف آخر

آموزش تست زنی در علوم راهنمایی

آموزش تست زنی آموزش تست زنی در علوم راهنمایی یکی از بخش های تدریس و آموزش دروس متوسطه اول حرف آخر است. علوم راهنمایی حرف آخر توسط 5 نفر اساتید خوب کنکور کشور تدریس شده که با روش های جدید و به روز آموزشی، پنجره جدیدی را روی یادگیری و آموزش دانش آموزان باز کرده اند. دروس مقطع متوسطه اول پیش نیاز موثر برای مقطع دبیرستان و کنکور است و بر حسب این اهمیت دروس تدریس شده متوسطه اول حرف آخر با روش های کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است تا سکوی پرتابی برای موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری باشد.

 

آموزش تست زنی در علوم راهنمایی

درس علوم متشکل از مباحث زیست شناسی، شیمی، فیزیک و زمین شناسی، پایه و اساس دروس رتبه آور آزمون سراسری است. ضعف اولیه در این دروس، داوطلب را با مشکلات آموزشی زیادی مواجه میکند که فرصت محدود دوران پیش از کنکور اجازه رفع ضعف و یادگیری را خیلی سخت میکند. آمارهای کنکوری نشان میدهد که هر ساله به رغم تلاش خیلی از داوطلبان، بسیاری از آنها با شکست مواجه میشوند. به اعتقاد کارشناسان آموزشی، تلاش دیر هنگام برای رد شدن از سد کنکور، علت شکست گروه بزرگی از کنکوری هاست. حرف آخر با روش های جدید و نوین آموزشی روز دنیا، زمینه مناسب یادگیری صحیح و قوی دانش آموزان را فراهم آورده است.

 

 

علوم متوسطه حرف آخر

هر کدام از مباحث زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زمین شناسی علوم، توسط استاد مختص به خود و مرتبط به تخصص، تدریس شده است. در قدم اول درسنامه هر درس بر حسب سر فصل کتاب درسی آموزش داده میشود. سبک تصویری تدریس کمک تا دانش آموزان به نیاز به حفظ کردن مطالب کلیه مباحث را با سپردن به حافظه تصویری یاد بگیرند. در قدم دوم برای افزایش مهارت و یادگیری دانش آموزان سوالات تشریحی و چهار گزینه ای طراحی شده است. سوالات طراحی شده زمینه، کسب مهارت تست زنی در مقطع بالاتر فراهم میکند.

 

مدرسان علوم حرف آخر

  • استاد شعبانی و شاکری(زیست)
  • دکتر شیروانی( شیمی)
  • مهندس کامیار(فیزیک)
  • استاد منتظری(زمین شناسی)

 

تاثیر آموزش تصویری بر حافظه بلند مدت

ایراد بزرگی که بر نظام آموزشی وارد است این است که، با روش های منسوخ شده آموزشی، استعداد و توانایی خیلی از دانش آموزان تضعیف میشود، و این امر باعث شده تا از ابتدای آموزش تا کنکور، دانش آموزان مجبور به حفظ کردن مطالب شوند و در دروسی که نیازمند درک و یادگیری مفهومی است، مشکل یادگیری ظهور کند. به طور مثال قریب به اکثریت دانش آموزان رابطه خوبی با درس ریاضی ندارند. چون مدام مجبور به حفظ کردن فرمولهای متخلف شده اند و با رفتن با مقاطع بالاتر مشکل بزرگتر شده است. ریاضی جزء مباحثی است که به دلیل پیش نیاز بودن مطالب، حفظ کردن فرمول و فراموشی آن، مشکل یادگیری را هر سال برای دانش آموز بزرگتر میکند. اما آموزش مفهومی حرف آخر، باعث درگیر کردن حافظه تصویری و بلند مدت ضمن آموزش میشود. این سبک از یادگیری کمک میکند تا نیازی به حفظ کردن مطالب نباشد.

 

نمونه تدریس علوم حرف آخر

  • علوم هفتم

تماس سفارش پکیج های راهنمایی حرف آخر

برای سفارش دروس راهنمایی حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

 

علوم هفتم حرف آخر

علوم هشتم حرف آخر

علوم نهم حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *