انتشارات ابتدایی حرف اخر – دروس دبستان حرف آخر

انتشارات اجی و مجی

انتشارات ابتدایی حرف اخر با تدریس دروس دوره ابتدایی کلید خورد. قریب به دو سال است که موسسه آموزشی حرف آخر تدریس و آموزش دروس دوره ابتدایی و راهنمایی را کلید زده است. همانگونه که داوطلبان کنکوری و دانش آموزان دبیرستانی مستحضرند، حرف آخر برای آموزش دروس کنکوری از روش های نوین و جدید استفاده کرد که قبلا در نظام آموزشی کشور وجود نداشت. در واقع دریچه درک مفهومی و شهودی کلیه دروس را به روی داوطلبان کنکوری باز کرد. استقبال خوب و بی نظیر کنکوری ها از حرف آخر و ضعف ساختاری در نظام آموزشی در سایر پایه های تحصیلی سبب شد؛ تا حرف آخر با روش های نوین، جذاب و عالی به تدریس دروس ابتدایی و راهنمایی ورود پیدا کند.

اهمیت دوره ابتدایی بر همه واضح و روشن است. موفقیت در پایه های متوسطه اول و متوسطه دوم  به میزان یادگیری، علاقه و سطح آمادگی دانش آموزان در دوره ابتدایی بستگی دارد. ضمیر  کسب آگاهی، تحصیل و شخصیت علمی دانش آموزان در دوره ابتدایی شکل میگیرد. شیوه تدریس و استفاده از مواد آموزشی مناسب میتواند در دو جهت مثبت و منفی بر ضمیر دانش آموزان ابتدایی تاثیر گذار باشد. علاقه به تحصیل، نظم کاری، تقویت حس کنجکاوی، کشف استعدادها و توانایی ها، افزایش هوشی تحصیلی و ارتباط با دنیای پیرامون در مقطع ابتدایی برای دانش آموزان رقم میخورد. به منظور تقویت یادگیری و استعدادهای فردی و تحصیلی دانش آموزان در پایه دبستان حرف آخر بهترین مدرسان و مواد آموزشی را جهت تدریس مفهومی و شهودی انتخاب کرده است.

انتشارات ابتدایی حرف اخر

تغییرات اساسی در همه حوزه های زندیگ امروزی به وجود آمده است. حوزه آموزش، تعلیم و تربیت در همه نظام های آموزشی دنیا بسیار مورد توجه و توسعه قرار گرفته است. چون تربیت نیروی انسانی خلاق برای توسعه و پیشرفت هر کشوری به نظام آموزشی بستگی دارد. اما متاسفانه در ایران این حوزه زیاد مورد توجه قرار نگرفته است. حکمروایی روش های سنتی در تدریس، عدم توسعه مواد آموزشی در مدرس، عدم توسعه مربیان و مدرسان آموزشی در شیوه تدریس و راکت ماندن اطلاعات آموزشی آنها گواه بر عدم توسعه حوزه آموزش در ایران است. حرف آخر برای اولین بار در کشور با استفاده از روش های فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال سبک جدید از آموزش را به صورت مفهومی و شهودی شروع کرده است. به منظور عدالت آموزشی و دسترسی تمامی دانش آموزان به منابع مناسب دروس اول دبستان تا کنکور به جدید ترین روش های تدریس شده است.

برای تدریس ویژه و منحصربفرد مقطع ابتدایی دو فاکتور خیلی مهم در نظر گرفته شده است. فاکتور اول انتخاب مدرسان قوی و مسلط بر تدریس است. دانش مدرس، شیوه انتقال اطلاعات، ایجاد ارتباط با دانش آموزان و ارتباط دانش آموز با دروس از مهارت های لازم و ضروری برای هر مدرس میباشد. حرف آخر برای تدریس دروس ابتدایی از مدرسان بسیار عالی استفاده کرده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. فاکتور دوم استفاده از مواد آموزشی مناسب برای تدریس است. فناوری های جدید آموزشی امکانات جالب و جذابی را در اختیار نظام های آموزشی قرار داده است. حرف آخر با استفاده از فناوری های تصویری و انیمیشن سازی، آنچه در کتاب موجود است به تصویر و درک شهودی تبدیل کرده است. این سبک از آموزش باعث ایجاد ارتباط خیلی خوب دانش آموزان با محتوای درسی شده است.

انتشارات ابتدایی حرف اخر

شاهکاری بی نظیر در آموزش ابتدایی

همانگونه که کنفوسیوس گفته هر جامعه ای که در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند هرگز ورشکسته نخواهد شد. کودکان و نوجوانان سرمایه های عظیم هر جامعه ای میباشند. آموزش و پرورش زیر بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری محسوب میشود. که ستون اصلی آن را باید در سنگ بنای آموزش یعنی دوره ابتدایی جستجو کرد. به توجهی به این مهم، اثرات زیانبار و بزرگی بر ترقی و توسعه جامعه برجای میگذارد. دوره ابتدایی، دوره شکل گیری ساختار شخصیتی و رفتاری دانش آموزان محسوب میشود.  به همین دلیل دوره ابتدایی از اهمیت به سزایی برخورد است. برحسب اهمیت این مقطع تحصیلی اتاق فکرهای حرف آخر با تیم گسترده ای از متخصصان روش های نوین آموزشی، مدرسان به نام و روانشناسان کودکان و نوجوانان عالی ترین و جدید ترین روش تدریس را انتخاب و آماده کرده اند.

بی توجهی و استفاده از روش های منسوخ شده آموزش و تدریس بی شک اثرات زیانباری در پی خواهد داشت. علاقه مندی به تحصیل، شکل گیری شخصیت علمی دانش آموز، ایجاد امید و انگیزه و پیشرفت موقعیت اجتماعی در آینده، به کسب آموزش بستگی دارد. همه میدانیم که به دلیل غفلت از روشهای جدید آموزشی، خلاء بزرگ درک مفهومی و شهودی در مدارس ایجاد شده است. در مقطع ابتدایی روال درسی دانش آموزان بسیار عادی است. اما با ورود به متوسطه اول مشکلات یادگیری، آموزشی و ضعف در دروس مختلف نمایان میشود. در این پایه تضاد بزرگی در دانش آموزان بین ماندن و خواندن و ترک تحصیل ایجاد میشود اما به دلیل اینکه هنوز دانش آموزان استقلال فردی را کسب نکرده اند میسازند و پیش میروند.تا اینکه اوج مشکلات درسی در متوسطه دوم مشخص میشود. نتیجه ان نیز عدم موفقیت در کنکور است.

آموزش مفهومی و جذاب انتشارات ابتدایی حرف اخر

تغییر و تحول در عصر فناوری اطلاعات، هیچ سیستم و روشی را از تغییر و دگرگونی مصون نمی دارد. آموزش و پرورش بعنوان راس هرم توسعه و پیشرفت باید از این تغییرات به نحو احسن جهت تعالی و توسعه روز افزون بیشترین بهره را کسب کنند.  موسسه آموزشی حرف آخر بعنوان یگانه موسسه آموزشی در بکارگیری روش های مدرن این دین را به خوبی ادا کرده است. دروس ابتدایی حرف آخر، روش های سنتی در نظام آموزشی موجود در کشور را کنار گذاشته است. با روش های کاملا مفهومی و شهودی، بستری جذاب و جالب برای یادگیری دروس ابتدایی فراهم کرده اند. تا نوگلهای ابتدایی بتوانند فارغ از هر گونه مشکل آموزشی مهمترین مقطع تحصیلی خود را به صورت مفهومی و شهودی طی کنند. حرف آخر برای قدم به قدم یادگیری نوگلهای ابتدایی چاره اندیشی کرده و پکیج های یاد گیری به صورت کاملا مفهومی تدریس شده است.

برنامه ریزی حرف آخر برای دانش آموزان کشور

حرف آخر با روش های نوین در چند سال اخیر، مورد توجه و استقبال داوطلبان و خانوادها قرار گرفت. همین عامل باعث شد، که برای دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز تولید محتوا و آموزش را شروع کند. هم اکنون در حرف آخر از اول ابتدایی تا کنکور برای دانش آموز شما منابع آموزشی تدارک دیده شده است. میتوانید با منابع آموزشی حرف آخر دوره تحصیل متفاوتی را برای فرزندتان رقم بزنید. شروع با حرف آخر به موفقیت تحصیلی و آموزشی منتهی میشود. بنابراین با انتخاب آگاهانه حرف آخر میتوانید از مزایایی ویژه آن بهره مند شوید.

بسته های آموزشی ابتدایی حرف آخر چه ویژگی های بارزی دارند؟

آموزش و تدریس مقطع ابتدایی به بخصوص اول تا سوم ابتدایی از اهمیت زیادی برخوردار است. بر حسب این اهمیت حرف آخر از روش های نوین و جدیدی جهت آموزش استفاده کرده است. با استفاده از فناوری پویانمایی کلیه جزئیات کتاب را به صورت شهودی و مفهومی تدریس کرده است. با این روش نیازی به حفظ کردن مطالب درسی به ویژه در درس ریاضی نیست. استفاده از محیط شاد و رنگاورنگ، موسیقی و دعوت از شخصیت های طنز کودکانه مانند عموهای فتیله ای محیط جذابی را برای فراگیری آموزشی دانش اموزان دبستانی ایجاد کرده است. نقطه بسیار قوی در بسته های دبستانی حرف آخر، تدریس مدرسان با تجربه و صاحب سبک است. مدرسان ابتدایی حرف آخر دارای سابقه خوب و عالی در تدریس هستند.

به طور کلی قدم های اساسی، علمی و جذابی در آموزش ابتدایی در موسسه حرف اخر برداشته شده است. که این زمینه عالی میتواند موفقیت دانش اموزان دبستانی را در پی داشته باشد. تدریس توسط مدرسان خوب، استفاده از روش های نوین آموزش و خلق سرگرمی های آموزشی با شخصیت های طنز کودکانه، بسته های دبستانی لاماسی های حرف آخر را از سایر انتشارات مجزا ساخته است.

ویژگی های بارز پکیج های حرف اخر

    • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای جذابیت بیشتر تدریس
    • آموزش ساده و آسان جهت درک بهتر 
    • تنوع در آموزش برای علامند کردن دانش آموزان جهت یادگیری بهتر

مدرسان ابتدایی حرف آخر

ریاضی اول تا ششم دبستان: ریاضی دبستان حرف آخر توسط دو نفر از بهترین مدرسان ریاضی کشور تدریس شده است. استاد پوریا مظفریان، مدرس جوان، فعال و صاحب سیک در تدریس ریاضی، بخش بزرگی از آموزش ریاضی ابتدایی را برعهده گرفته است. بخش دیگر ریاضی دبستان حرف اخر توسط استاد نصیر مدرس موفق ریاضی کشور تدریس شده است. استاد نصیری رزومه خوب و قوی در تدریس ریاضی متوسطه اول و کنکور دارند. لازم به ذکر است که استاد عبدالرضا منتظری مدرس بی نظیر ریاضی کشور و مدیر موسسه بر تولید محتوا و آموزش ریاضی ابتدایی نظارت داشته و باید و نباید های تدریس ریاضی به شکل مفهومی و جذاب توسط استاد منتظری از قبل تدوین و طراحی شده است.

علوم اول تا ششم دبستان: تدریس علوم توسط دو استاد بی نظیر کشور مهندس پیمان کامیار ندرس مدارس تیز هوشان تهران و استاد رضا شعبانی ندرس به نام زیست شناسی کنکور کشور انجام شده است. اساتید ذکر شده در تدریس مفهومی و انتقال مفاهیم کتاب به دانش آموزان دارای تجربه بسیار عالی هستند.

فارسی اول تا ششم دبستان: استاد محسن منتظری مدرس دپارتمان ادبیات حرف آخر، تدریس فارسی ابتدایی حرف آخر را انجام داده اند. بی شک خیلی از دانش آموزان متوسطه اول و به خصوص داوطلبان کنکوری استاد منتظری را به خوبی میشناسند. سبک تدریس ایشان در ادبیات فارسی بی نظیر و عالی است. داوطلبان کنکوری همواره با بسته های ادبیات محسن منتظری درصد بالای 80 در آزمون سراسری را کسب کرده اند.

پکیج های ابتدایی حرف اخر

برای دبستانی های عزیز سه درس مهم ریاضی، علوم و ابیات در انتشارات ابتدایی حرف اخر تدریس شده است. ریاضی اول ابتدایی حرف اخر، علوم اول ابتدایی حرف آخر و نهایتا از اول تا ششم ابتدایی سه درس ذکر شده به بهترین نحو ممکن تدریس شده است. نمونه تدریس ریاضی سوم ابتدایی حرف اخر را میتوانید ببینید.

ارتباط با انتشارات ابتدایی حرف اخر

برای سفارش بسته های آموزشی انتشارات ابتدایی حرف اخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

 

6 نظر در “انتشارات ابتدایی حرف اخر – دروس دبستان حرف آخر

  1. Reza.raz گفت:

    پکیج های کنکوری حرف اخر عالی بود امیدوارم بسته های ابتدایی هم همون قدر خوب باشن

  2. حنانه گفت:

    سفارش بدیم چند روزه میرسه؟؟ یاسوج هستیم

  3. bahar گفت:

    سلام خدمت همه اساتید و مشاورین و مدیر موسسه حرف آخر واقعا درطی این چند سال تنها آموزش دقیق و جذابی که دیدم فقط محصولات حرف آخر بوده و هرجا اسمش میاد ناخداگاه یه انرژی میفته به آدم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشین و صددر صدر پک ابتدایی هم مثل پک کنکور عالی وبی نقص خواهد بود,و سوالی که خدمتتون داشتم این بود که پک سوم ابتدایی و اول ابتدایی هرکدام جداگانه چقدر است ؟ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام و تشکر از شما
      ازلطف شما نسبت به مجموعه حرف آخر سپاسگزاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  4. kaywan گفت:

    چطوری ریاضی ششم رو سفارش بدم؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *