ثبت نام در طرح نخبگان حرف اخر

ثبت نام در طرح نخبگان حرف اخر به صورت کاملا رایگان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کلید خورد. حرف آخر در زمینه تولید منابع  آموزشی از اول دبستان تا کنکور فعالیت دارد.خوشبختانه با استقبال شدید داوطلبان و موفقیت های چشمگیر آنها، بخش دیگری از رسالت حرف آخر ” عدالت آموزشی” در قالب طرح نخبگان برای کنکوری ها و دانش آموزان استارت خورد. آزمون سراسری چالش برانگیز ترین رقابت تحصیلی و حتی زندگی خیلی از داوطلبان است.شاید بعد از کنکور، رقابتی به این شکل و حساسیت را دیگر تجربه نکنند. به همین جهت دارای خیز و بلندهای زیادی است.  طولانی بودن زمان قبل آزمون به دلیل تعدد و حجم منابع نیز مزید بر علت شده است و تاب رقابت تا پایان خط را برای خیلی ها سخت کرده است. مشاوره انگیزشی و شنیدن مسیر موفقیت از زیان کسانی خود این راه را تجربه کرده اند خالی از لطف نیست.

در سالهای اخیر دربین دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید، موسسه حرف آخر تعداد رتبه برترهای زیادی داشته است. دانش آموزانی که با پکیج های حرف آخر شروع کردند و خوشبختانه توانستند نتیجه عالی هم کسب کنند. موفقیت در آزمون سراسری مرهون منبع مناسب، مشاوره و برنامه ریزی است. این سه آیتم که به مثلث موفقیت مشهور است باید موازی و درکنار هم باشند تا موفقیت به بهترین شکل ممکن رقم بخورد. بهترین اساتید کشور در حرف آخر با جدید ترین روش های تدریس عالی ترین منابع و برنامه ریزی را تدارک دیده اند. برای ضلع سوم نیز از دوستان رتبه برترمان دعودت به عمل آورده ایم تا تجربه و اندوخته مسیر موفقیت خودشان را با شما به اشتراک بگذارند.

ثبت نام در طرح نخبگان حرف اخر

موسسه حرف آخر اولین موسسه در زمینه تولید محصولات کنکوری و آموزشی به صورت دیجیتال و به کار گیری روش های نوین آموزشی در کشور است. پایه و فلسفه آموزش حرف آخر تدریس مفهومی و شهودی با روش پویانمایی و ارائه راهکارهای سریع آموزشی در دروس محاسباتی است. در کنار این ویژگی اصلی میتوان به حجم تدریس مناسب با توان دانش آموزان، حل تست های کنکوری، روش های سریع تست زنی، تدریس جامع و جمعبندی مطالب مهم اشاره کرد. بررسی تست های آزمون سراسری نشان میدهد که هر ساله تست ها به صورت تصاعدی به شکل کاملا مفهومی طراحی میشود. این موضوع به دلیل تسلط شیوه های سنتی تدریس در فضای رسمی آموزش و خیلی از انتشارات کنکوری، داوطلبان را با چالش های زیادی مواجه ساخته است.

برای اولین بار در تاریخ آموزش و تدریس کشور،کلیه دروس ابتدایی تا کنکور را با جدیدترین روش های تدریس به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس کرده ایم. قدم دوم برنامه ریزی است. برنامه ریزی تاثیر زیادی در پیشرفت تحصیلی و موفقیت در کنکور دارد. باعث ایجاد جهت به انرژی، انگیزه و توان داوطلبان خواهد شد. برنامه ریزی منابع توسط اساتید مجموعه به صورت کاملا حرفه ای و عالی ارائه شده است. پس تا اینجای کار به خوبی و نحو احسن دو ضلع مهم مثلث موفقیت ایجاد و ارائه شده است. تا اینجای مسیر موفقیت باید تلاش و پشتکار خود را چاشنی کار کرد و به سادگی از مسر پر تلاطم کنکور عبور کنید.

ویژگی های کلی پکیج های کنکوری و آموزشی حرف آخر

  1. آموزش مفهومی و شهودی
  2. حجم کم تدریس
  3. ارائه راهکاری سریع محاسباتی
  4. ارائه راهکارهای سریع تست زنی در کمتر از 40 ثانیه
  5. تدریس دروس عمومی با نقشه راه
  6. جمعبندی نکات مهم کنکوری
  7. حل تست های کنکوری و تالیفی

 

جزئیات ثبت نام طرح نخبگان موسسه حرف آخر

دپارتمان رتبه برتر حرف آخر مسئول اجرا و نماینده تام الاختیار حرف آخر برای اجرا و ثبت نام طرح نخبگان موسسه حرف آخر است.

  • کلیه دانش آموزان و داوطلبان سه گروه آزمایشی، تجربی، ریاضی و انسانی میتوانند در طرح نخبگان ثبت نام کنند.
  • با توجه به محدودیت های برنامه، زمان و عوامل اجرای، ثبت نام طرح نخبگان دارای ظرفیت محدود میباشد و اولویت با داوطلبانی است که سریع تر موفق به ثبت نام شوند.
  • عوامل اجرایی طرح نخبگان، شامل مشاورین ارشد و رتبه برترهای کنکوری میباشد.
  • برنامه ریزی پکیج های آموزش و کنکوری توسط اساتید مجموعه طراحی شده است. مشاورین طرح نخبگان برای اجرای برنامه ریزی به طور صحیح در قالب پشتیبان در کنار داوطلبان خواهند بود که در صورت مشکل راهنمایی شود.
  • مهمترین بخش طرح نخبگان ارتباط با رتبه برترهای سالهای اخیر آزمون سراسری میباشد. برای این منظور پیجی طراحی شده که داوطلبان و دانش آموزان میتوانند هر هفته 2 لایوو از رتبه برترهای را در موضوعات مختلف دریافت کنند. مباحث مورد بحث در لایو رتبه برترها، در زمینه های برنامه ریزی، تست زنی، روش مطالعه، جمعبندی و … میباشد. داوطلبان از طریق پیج زیر میتوانند از تجارب رتبه برترها موسسه بهره مند شوند.

ثبت نام طرح نخبگان موسسه حرف آخر

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند جهت ثبت نام طرح نخبگان حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • پشتیبانی

 

ثبت نام طرح نخبگان موسسه حرف آخر

 

 

8 نظر در “ثبت نام در طرح نخبگان حرف اخر

  1. جواد گفت:

    سلام برای ثبت نام کجا و کی اقدام کنیم؟؟میشه راهنمای کنی

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام و درود
      جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره 09106620394 تماس بگیرید

  2. علی گفت:

    در طرح ویژه حرف آخر چه تعداد افرادی میتوان شرکت کنند. اگه هر کسی که تمایل داشت میتواند شرکت کند یا . گزینشی انجام میشود و تعداد کمی افراد قبول میشوند

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  3. سید محمد حسین روشن قیاس گفت:

    ببخشید هزینه ثبت نام چه جوریه؟؟؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید

  4. نگار گفت:

    سلام
    ببخشید من تو طرح نخبگان هستم بعد مشاورم گفت ی ثبت نام هستش
    میخواستم ببینم چجوریه این هزینه و اینا
    چون ایشون گفتن قراره نمیدونم برنامه بدن و کارهای فشرده و اینا

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *