انجمن حرف آخر – انتقادات از حرف اخر

انجمن حرف آخر به دستور استاد عبدالرضا منتظری در سایت مرکزی حرف آخر برای انتقادات از حرف اخر، پیشنهادات و بیان تجربیات دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از محصولات حرف آخر ایجاد شده است. بی شک خیلی از داوطلبان نظام قدیم و هم اکنون دانش آموزان نظام جدید از محصولات حرف آخر استفاده کرده اند و یا اینکه در حال استفاده کردن هستند. نسل های کنکور آینده نیز بالطبع دنبال منابع کنکوری مناسب برای کسب رتبه برتر و رشته مورد علاقه هستند. با توجه به وجود موسسات کنکوری متعدد انتقال تجربیات و نظرات خود در مورد پکیج های کنکوری حرف آخر در انجمن حرف آخر کمک میکند که خیلی از داوطلبان با خیال راحت و بدون شک و صرف هزینه های زیاد بهترین منبع برای آموزش و کنکور را انتخاب کنند. بنابراین از تمام دوستان حرف آخری در انجمن حرف آخر دعوت به همکاری میکنیم.

انجمن حرف آخر – انتقادات از حرف اخر

انجمن حرف آخر محیطی مناسب برای آن دسته از دوستان دانش آموز و داوطلب کنکوری است که قصد دارند منبع مناسبی برای کنکور انتخاب کنند. بی شک هر موسسه کنکوری دارای نقاط قوت و ضعف است که با انتقال این مهم، داوطلبان آینده کنکور بهتر میتوانند اقدام به تهیه منابع کنند. انجمن حرف آخر بازتاب نظرات شما از پکیجهای کنکوری حرف آخر است. صداقت و بیان درست نظرات کمک شایانی به بسیاری از خانواده ها و داوطلبان کنکوری میکند. چون بعضا بسیاری از خانواده ها صرف نظر از وقت طلایی و ارزشمند دانش آموزشان، هزینه های زیادی با توجه شرایط اقتصادی متحمل میشوند که گاها برای خیلی از آنها این هزینه بسیار سنگین است. بازتاب تجربیات شما حرف آخریها کمک میکند خانوادهها با اعتماد و اطمنیان کامل اقدام به تهیه پکیجهای کنکوری کنند که این امر دارای ارزش معنوی بسیاری است و قطع یقین از حیث اخلاقی ارزشمند است.

انتقال انتقادات و پیشنهادات

همچنین انتقال انتقادات و پیشنهادات از طریق انجمن حرف آخر به مجموعه حرف آخر کمک میکند تا با تمام توان وانرژی کم و کاستی های پکیج های کنکوری رفع شود و محصولات با کیفیت آموزشی عالی به دست دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برسد. چون بی شک هر مجموعه دارای کم و کاستی هاست که با انتقال پیشنهادات سازنده میتوان آن را رفع کرد. درخواست استاد منتظری مشارکت همه دانش آموزان و داوطلبان حرف آخری شرکت در این انجمن است که کامنت ها و پیام های شما باعث رفع ایرادات و مشکلات آموزشی در پکیج های حرف آخر شود.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر درمورد پکیج های حرف آخر و سفارش از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

انجمن حرف آخر

 

15 نظر در “انجمن حرف آخر – انتقادات از حرف اخر

  1. یسنا گفت:

    سلام من یکی از دانش آموزان حرف آخر هستم فقط میخواستم بگم که چرا قبل از خرید پکیج مشاورین مدام تماس می گرفتن و امید های الکی میدادن الان که پک رو تهیه کردم دیگه هیشکی نیست که کمکم کنه منم دی وی دی ها رو کنار گذاشتم و خیییلی هم از دست مشاورین حرف آخر ناراحت هستم واقعا که .

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام با شماره 09106620394 تماس بگیرید راهنمایی شود

      1. زهرا گفت:

        سلام من الان حدودا یکو نیم ماهه که مشاورم جوابمو نمیده و چنبار هم به پشتیبانی زنگ زدم ولی خبری نیس این بود مشاوری که تا روز کنکور همراه من بود !!!

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          داوطللب گرامی سلام
          نگران نباش با شماره 09106620394 اقای شهسواری مشاور ارشد تماس بگیرید مشکلتون رو حل میکنند. به امید موفقیت

  2. غزاله گفت:

    سلام من مشاورم یک ماهه جوابمو نمیدن با داخلی یک تماس گرفتم درست راهنمایی نکردن منو که باید چیکار کنم میشه بگید من باید چیکار کنم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  3. مریم گفت:

    سلام میشه مشاور منو عوض کنید اصلا پاسخگو نیست و اصلا جوابمو نمیده لطفا میشه مشاور منو عوض کنید من الان سردرگم شدم و نمیدونم چیکار کنم چجوری درس بخونم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02164035 داخلی 1 تماس و ثبت درخواست کنید.

  4. دنیا گفت:

    سلام من پکیج،هفت الگوی زیست رو رایگان دریافت کردم ولی الگوی ژنتیک نداره.
    من باید پکیج کامل هفت الگو رو خریداری کنم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      الگوی هفتم در پکیج ژنتیک تدریس شده است.

  5. دنیا گفت:

    سلام من انتقادی ندارم،چون واقعا عالی هستند،قفط یه پیشنهاد میشه برنامه‌ یا اپلیکیشن برای حرف آخر ایجاد کنید چون اینجوری دسترسی‌ها خیلی راحت‌تر میشه.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      خیلی از پکیج های حرف آخر به صورت VOD ارائه میشود ودرتلاشیم که این اتفاق برای همه درسها دیگر نیز بیفتد. با این وجود دسترسی خیلی ساده وراحت میشود

  6. دنیا گفت:

    سلام و درود فراوان به آقای منتظری و اساتید محترم حرف آخر،محصولاتشون فوق‌العاده هست و من خیلی پیشرفت کردم و خانم پورزمان هم خیلی خوب راهنماییم می‌کنه.
    پکیج 10آزمون مبحثی رو دریافت کردم و خیلی عالی بود.
    فقط اینکه پکیج 20آزمون آماده شده تهیه کنم یا هنوزنه،اگه نه،کی آماده میشه؟
    ممنون میشم ازتون که در قسمتpdfکتاب‌کارهایی که گذاشتید،pdfآزمونهارو هم بزارید،باتوجه به اینکه هرکسی جز خود بچه‌های حرف آخری نمیتونن حتی سوالاتشو حل کنند و بدون DVD پاسخنمای اون،بکارشون نمیاد،ولی شما برای ما حرف آخریا قرار بدید.
    با سپاس فراوان به آقای منتظری 🌹🙏🌹

  7. Mah گفت:

    سلام و خسته نباشید به نظرم اگه میشد داخل اپلیکیشن فیلم هایی رو که خریداری کردیم ( داخل عمون اپلیکیشن)دانلود میشد خیلی خوب بود اینجوری میتونستیم داخل نرم‌افزار دانلود کنیم و بعدا از همون داخل نرم افزار ببینیم و تو خود نرم افزار باشن کلا
    چون اینجوری که الان هست کلا فیلم هارو باید آنلاین ببینیم و مصرف اینترنت هم زیاد میشه طبیعا
    و اینکه کاش میشد این مشاوره های فروش که میگن مت مشاوریم و تا روز کنکور باهاتون هستیم و برنامه و مشاوره میدیم صادق بودن و به حرفاشون عمل می‌کردند
    لطفا بررسی کنید با تشکر

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام اپلیکیشن دسکتاب به همین منظور طراحی شده که شما فقط یکبار نت مصرف کنید . موسسه برای ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی دوره پشتیبان ویژه ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *