این روزهای کنکوریها – دوران طلایی کنکور

از این درس متنفرم

این روزهای کنکوریها شاید برای گروه بزرگی از آنها توام با سردرگمی باشد. اغلب داوطلبان کنکور از ابتدا یا وسط های تابستان شروع به درس و مطالعه تست زدن برای کنکور کرده اند و الان  در میانه راه هستند نزدیک ایام نوروز و تغیرات آب و هوایی. حال و احوال خانه تکانی اخبار ناشی از بیماری همه گیر کرونا همه و همه اینها باعث میشود حال و احوال کنکوریمان کم رنگ شود و از سرعت اولیه که داشتیم خیلی کم بشود به طوری که تعداد کمی کاملا کنکور 99 را کنار میگذارند به این تعداد کم باید گفت وقتی نمیتوانی 4 ماه باقی مانده را بخوانی چطور یک سال آینده را تصور میکنی که میتوانی  کنکورش را بخوانی مطمئن باش حال و احوال همین است به اضافه ی هزینه های بیشتر برای آزمون ها, تهیه منابع، کلاس های کنکوری و… و بیشترین هزینه بابت زمانی که از دست خواهی داد 

 

این روزهای کنکوریها

 اگر از وضعیت یک کنکوری  یک نمودار تهیه کنیم  شبیه به نمودار سینوسی هست اول با انگیزه شروع میکند سرعت بالا میره بعد از دو ماه و نیم کم کم کند میشه تا نزدیکای جمع بندی اول دوباره شروع میکنن و اینبار این انرژی ادامه دارد تا اسفند ماه و ایام عید داوطلبها سر در گم احوال پریشان و افکار مزاحم از یک طرف بعضی ها به دلیل بی برنامه بودن  برای این روزها نه می توانند درس بخوانند نه تفریح کنند و در کل دچار افسردگی و بی حوصلگی میشوند و حس ناراضی بودن از عملکرد شان آنها را آزار میدهد این احوال برای همه اتفاق افتاده و بعد از این افت با نزدیک شدن به کنکور در سیر این نمودار و رفتار کنکوری ها یک خیز قوی خواهیم داشت و این خیز برای افرادی گاهی نقطه شروع است.

اگر تا حالا جدی نگرفتی

حالا به دلایلی نتوانسته اند از ابتدای سال تحصیلی شروع کنند و در این چهار ماه مانده به کنکور شروع میکنند و اگر درست برنامه ریزی کرده باشند و منابع درستی داشته باشند اغلب موفقیت های خوبی کسب خواهند کرد در هر حال زمان باقی مانده بسیار ارزشمند تر از زمان از دست رفته است. سخت ترین قسمت این نمودار سینوسی این دره بی انتهای ست و اغلب همه کم درس میخوانند یا کلا نمیخوانند اگر یکم با خودمان دو دو تا چهار تا کنیم میتوان از این زمان به عنوان نقطه پرتاب و جلو افتادن از بسیاری , استفاده کنیم و موفقیت برای کسانی است که بر حال و احوال و افکار مزاحمش غالب بشود و پیوسته به برنامه ریزی با هدفش عمل کند.

سخن آخر

برای اینکه هم بتوانید از این چهار ماه هم به خوبی عبور کنید و با موفقیت پشت سر بگذارید باید تلاش کرد و یک تایم تفریحی چند روزه هم برای خودتان کنار بگذارید که کلا فقط تفریح باشد که از نظر اکثر مشاوران بیشتر این تایم را از چهارشنبه سوری تا سوم فروردین قرار دهید هم بیشتر خانواده کارشان تعطیل هست و میتوان با آنها هماهنگ شد برای تفریح هم ایامش طوری هست که واقعاً تایم خوبی برا مطالعه نیست حتی اگر شما بخواهید پس برای رسیدن به این روز و تا آن موقع با بیشترین توان بخوانیم و در این سه هفته برای هر هفته یک نیم روز استراحت بگذاریم پس بحث تفریح و استراحت تمام!  از الان با قدرت بخوانید که آینده خوبی را برای خودتان رقم بزنید.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان و سفارش پکیج های دوران طلایی کنکور حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات حرف آخر

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

پکیج دوران طلایی کنکور

سوالات احتمالی کنکور

 

2 نظر در “این روزهای کنکوریها – دوران طلایی کنکور

  1. محمد گفت:

    سلام
    معلوم نشد که برای کنکور 99 ، موسسه بخاوهد این پکیج رو انتشار بده ؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      پکیج های ماه های پایانی کنکور اماده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *