بهترین فیلم آموزشی ریاضی

بهترین فیلم آموزشی ریاضی باید چه ویژگی داشته باشد؟ یک فیلم یا پکیج آموزش ریاضی چقد میتواند روی پیشرفت شما در این درس تاثیر گذار باشد؟؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین فیلم آموزشی ریاضی بپردازیم. پکیجی که متیواند توانایی و یادگیری شما را در درس ریاضی متحول کند. و از همه مهمتر درصد بالای در کنکور سراسری کسب کنید و جا پای خود برای کسب رتبه برتر را بیش از پیش محکم و استوار کنید. با ما همراه باشید حرف آخر را از ما بشنوید.

 

بهترین فیلم آموزشی ریاضی

خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در درس ریاضی مشکل اساسی دارند و آمار و ارقام منتشر شده از سوی سازمان سنجش نشان میدهد میانگین درس ریاضی از کنکور 94 تا 96 نزدیک به 43/4 بوده است. این آمار بیانگر این است که خیلی از داوطلبان ریاضی را در حد صفر و کمتر از 5 درصد میزنند و فقط در رتبه های زیر 1000 میانگین ریاضی 55 درصد بوده است. سالانه قریب به 600 هزار نفرشرکت کننده فقط در کنکور تجربی باهم به رقبت می پردازند  و فقط 100 نفر از آنها به طور متوسط ریاضی را در حد 55 درصد میزنند. این در حالی است که کسب درصد بالا در این درس تاثیر بزرگی در کسب رتبه دارد. بی شک همه شما کنکوری های منابع و راه های آموزش ریاضی را امتحان کرده اید امروز ما قصد داریم بهترین منبع ریاضی را خدمت شما معرفی کنیم.

ریاضی استاد منتظری

کمتر داوطلبی هست که اسم استاد منتظری دبیر برتر ریاضی کشور را نشنیده باشد و ایشان را نشناسد. استاد عبدالرضا منتظری دبیر یکه تاز ریاضی کشور روش و آموزش جدید را در درس ریاضی ایجاد کرده اند که جوابگوی دغدغه داوطلبان کنکوری است. برخلاف همه منابع دیگر ریاضی، در تدریس استاد منتظری نیازی به حفظ کردن فرمول نیست. چون همه مباحث ریاضی الگو محور و با راهکارهای ساده تدریس میشود. اولین بار است که در آموزش ریاضی از روش های مفهومی و شهودی استفاده میشود. قبل از این همه دانش آموزان مجبور به حفظ کردن فرمول های متعدد ریاضی بودند. استاد منتظری همه مباحث ریاضی رشته تجربی و ریاضی را بهص ورت مفهومی و با راهکارهای ساده تدریس کرده است.

 

نمونه ای از سبک تدریس استاد منتظری

  • الگوی عقربهn سر در آموزش مبحث مثلثات

با استفاده از این الگو دیگر نیاز نیست روابط معادلاتی حفظ شود، میتوانید زوایایی دایره در ناحیه­های مختلف را بسادگی بدست بیارید.این الگو در مبحث نوسان و موج درس فیزیک نیز، برای تغییرات زاویه بسیار کاربردی است و در این زمینه نیز می تواند به شما کمک کند.

  • الگوی ماشین در مبحث توابعfog

 در این الگو شما می توانید یک ورودی به ماشین الگو بدهید که یک خروج به دست میدهد، براساس تابع ماشین، میتوانید توابع fog وgof  را بدست بیاورید. یا به عبارت دیگردر این الگو X وارد ماشین می شود که این الگوچه تابع fباشد چه تابعgبه سادگی توابع fog وgof  را به دست آورید.

  • الگوی حل مشتق بدون روابط مشتق با استفاده از نمودار
  • الگوی انیمیشن شکلی برای مبحث معادلات و نامعادلات
  • الگوی جامع برای حل سوالات دایره، بیضی، هذلولی و سهمی در مقاطع مخروطی

پکیج های ریاضی حرف آخر

مشاور و تهیه محصولات کنکوری کنکوری حرف آخر

دانش آموزان  و داوطلبان کنکوری میتوانند برای مشاوره کنکوری و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

بهترین فیلم آموزشی ریاضی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *