برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 99 برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99 استارت خورده است. برتر شدن و کسب رتبه برتر توانایی و جسارت خواستن و حرکت میخواهد. شمای که هنوز نشسته اید و در آرزوی رتبه برتر شدن هستی؛ اگر حرکتی انجام ندهید، اگر به سمت موفقیت پیش نروید، تمامی خواسته هایت به صورت رویا و آرزو باقی خواهند ماند و به مرور زمان در لابه لای صفحات زندگی و گذر ایام پاک و نابود میشوند. در بهترین شرایط زمانی و سنی قرار دارید.. بلند شوید.. به سمت رویا و آرزو هایت حرکت کن.. فردای خوب از آن کسانی است که جسارت تغییر و تحول دارند. برای اینکه پزشک شوید.. دندانپزشک شوید.. دارو ساز شوید دیر نشده، کافی است که نگاهی به جهان اطرافت بیندازید. همه چیز مهیاست جز خواستن خودت.

برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99

برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99 همه ناهمواری های رسیدن به رویاهایت را هموار کرده، همه ترس هایت، نا امیدی هایت را به امید تبدیل کرده است. بذر موفقیت و دسترسی به خواسته هایت مهیاست. اگر از فرصت و زمان طلایی تابستان به نحوه احسن استفاده کنید برد و پیروزی در کسب رتبه برتر از آن شماست. خیلی از داوطلبان کنکور 99 دوستان دوره نظام جدید هستند که سال دوازدهم و با شروع مهر ماه، کلاس های درس آنها شروع میشود و از همه مهمتر امتحان نهایی را پیش رو دارند. این عوامل باعث میشود که نتوانند به طور شایسته برای کنکور 99 خودشان را آماده کنند. تابستان فرصت مناسبی است که بتوانید دروس پایه دهم و یازدهم را به خوبی مطالعه کنید و با خیال راحت سر وقت سال دوازدهم بروید.

 

ویژگی های برنامه تابستانی حرف آخر

 برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99 کلیه دروس سه پایه را در قالب یک برنامه 4 ماهه برای داوطلبان کنکور 99 طراحی کرده است. با اختصاص 4 ماه  از زمان خود میتوانید فاز آموزش و یادگیری خود را تمام کنید و بعد از آن سر وقت فاز دوم یعنی مرور و حل تست بروید. داوطلبان کنکور تو.جه داشته باشند که اگر به هر دلیلی زمان آموزش و یادگیری شما طول بکشد. دوران مرور و جمعبندی و حل تست شما کاهش پیدا میکند که این امر باعث عدم آمادگی شما برای کسب رتبه برتر میشود.

 

 

برنامه ریزی برنامه تابستانی چگونه است؟

برنامه ریزی برنامه تابستانی حرف آخر توسط اساتید مجموعه انجام شده است. هر کدام از اساتید برای درس مربوط به خود با توجه به ویژگی های آموزشی و درسی و همچنین زمان تدریس، برنامه مختص به آن درس را ارائه داده اند. این برنامه به صورت قطاری است که کمک میکند داوطلب بتواند به صورت موازی همه دروس عمومی و اختصاصی را پیش ببرد. نقطه قوت این برنامه اختصاص دادن ایستگاه های جبرانی و مرور است. این ایستگاه ها کمک میکند که داوطلب بعد از مطالعه یک هفته آموزش و یادگیری، مرور و اشکالات هفته گذشته را انجام بدهد.

 

 

منابعی که برای برنامه تابستانی اختصاص داده شده، چه ویژگی های دارد؟

موسسه حرف اخر روش نوین آموزشی را برای یادگیری و تدریس ابداع و به کار گرفته است. روش پویا نمایی و راهکارهای سریع که در همه پکیج های آموزشی به کار گرفته شده است کمک میکند تا داوطلب کلیه مباحث را به صورت مفهومی و شهودی یکبار برای همیشه یاد بگیرد. به طور مثال در پکیج ژنتیک حرف آخر کلیه مباحث ژنیتک به صورت سه بعدی و تصویری تدریس شده تا داوطلب از نزدیک این مبحث را به صورت شهودی یاد بگیرد. یا اینکه در پکیج مسائل شیمی حرف آخر دکتر شیروانی مدرس شیمی از راهکارهای ساده محاسباتی و کوتاه استفاده کرده تا نیازی به حفظ کردن فرمول نباشد.

 

 

ویژگی های کلی پکیج های آموزشی به صورت اختصار

  • تدریس کامل درسنامه به صورت مفهومی و شهودی
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • ارائه راهکارهای سریع تست زنی
  • زمان مناسب آموزش متناسب با وقت داوطلب
  • ارائه نکات طلایی کنکور به صورت الگو

 

از چه طریق میتوان با دپارتمان رتبه برتر ارتباط برقرار کرد؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای ثبت نام برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99 در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و انگیزشی
  • آموزش روش های مطالعه و تست زنی
  • پیگیری مستقیم کار داوطلب
  • پشتیبانی هفتگی

 برنامه تابستانی حرف آخر برای کنکور 99

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *