چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟

چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟ سوال بسیاری از داوطلبان و دانش آموزان کنکوری است. بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان به دلیل افزایش تب و تاب کنکور، دغدغه انتخاب موسسات و انتشارات کنکوری را دارند. برحسب اهمیت آموزش و کنکوری در کشور موسسات متعددی ایجاد شده است. از سوی بررسی سوالات کنکوری در سالهای اخیر نشان میدهد که سوالات به شدت مفهومی و نسبت به هر سال سخت تر طراحی میشود. اما خیلی از انتشارات کنکوری بدون توجه به این امر، سبک و آموزش به روش سنتی و منسوخ شده را بدون هیچ گونه بازنگری در اختیار داوطلب قرار میدهند که علیرغم تلاش و زحمت یک ساله متاسفانه داوطلب نمیتواند نتیجه مطلب راکسب کند. به همین منظور قصد داریم شما را بیشتر با حرف آخر آشنا کنیم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟

برخلاف سایر موسسات دیگر، حرف آخر روش های جدیدی را برای تدریس و آموزش ابداع و استفاده کرده است.خوشبختانه این روش ها بسیار مورد استقبال کنکوری های قرار گرفته است. برای هر کدام از دروس( عمومی – تخصصی) روش و شیوه مناسب آموزشی ارائه شده است. این روش ها کمک میکنند تا سطح یادگیری و آموزش داوطلب افزایش و از سوی عدم فراموشی مطالب به شدت کاهش پیدا کند.

 

روش پویا نمایی

روش نوینی که حرف آخر در آموزش دروسی مانند زیست استفاده کرده است روش پویانمایی میباشد. این سبک از آموزش در همه کشورهای جهان مورد استقبال و تایید است. در روش پویانمایی بر خلاف روش های سنتی نیازی به حفظ کردن مطالب نیست. دانش آموز یا داوطلب به طور مفهومی و شهودی مطالب را درک میکند. تمام جزئیات کتاب درسی به تصویر سه بعدی تبدیل شده است و داوطلب میتواند کلیه مباحث را با تصویر دنبال کند. این روش باعث تقویت حافظه تصویری و بلندمدت میشود که فراموشی و مرور های مجدد را کاهش میدهد.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

راهکارهای ساده و کوتاه مدت

حجم زیاد فرمول و تکنیک های محاسباتی یکی از مشکلات پیش پای کنکوری هاست. درک حجم زیاد فرمولها و اجرا و بکارگیری آنها در جلسه آزمون سراسری کار بسیار سخت و دشواری است به همین جهت حرف آخر از راهکارهای ساده محاسباتی برای دروس ریاضی، شیمی حرف آخر و فیزیک استفاده کرده اند. به طور مثال فصل سخت و دشوار سینماتیک در فیزیک با الگوی V_T تدریس شده است. کل درسنامه این بخش از فیزیک با این الگو تدریس و آموزش داده میشود که این الگو کمک میکند داوطلب در کمتر از یک دقیقه هر تستی از بخش سینماتیک حرف آخر حل کند. اما در سایر منابع کنکوری بر تعداد فرمولهای کتاب افزوده و آموزش را برای داوطلب سخت تر کرده است.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟

حرف آخر با تدریس عالی بستر و زمینه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فراهم آورده است.

  • حجم کم مطالب آموزشی متناسب با توان و انرژی داوطلب
  • ارائه نکات کنکوری
  • حل تست های تالیفی و کنکوری
  • جمعبندی نکات مهم
  • آموزش مفهومی

موارد بالا از ویژگی های بارز محصولات کنکوری حرف آخر است که در کمتر از 4 ماه میتواند شما را به عالی ترین سطح آمادگی در آزمون سراسری برساند.

 

چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟

چقدر با حرف آخر میتوانید موفق شوید؟

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از حرف آخر و مشاوره رایگان با دپارتمان رتبه برتر حرف با شماره های 09106620394 و 09100584851 در تماس باشند.

  • مشاوره کنکوری و آموزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی 
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *