بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید – بهترین پکیج کنکوری

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید مجموعه ای جدید از روش های نوین آموزشی است که قصد داریم امروز به مهمترین ویژگی های آن اشاره کنیم و اطلاعات جامعی را از این پکیجا در اختیار شما قرار بدهیم. خیلی از داوطلبان نظام جدید بی شک منابع متعدد کنکوری را استفاده کرده اند و به دلایلی موفق به کسب رتبه نشده اند. در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید قصد داریم که نقاط ضعف و ایرادات خیلی از منابع موجود در بازار کنکور را برای شما توضیح دهیم.

 

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

اکنون داوطلبان پشت کنکوری نظام جدید دارای تجربه کافی در ارتباط با تهیه منابع و کنکور هستند و میدانند که برای کسب رتبه برتر نمیتوان به هر منبعی تکیه کرد. متاسفانه به دلیل حساسیت کنکور و رشته های برتر انتشارات و موسسات زیادی در کشور ایجاد شده، که هنوز منابع کنکوری با روش و متد منسوخ شده و قدیمی در اختیار داوطلبان قرار میدهند. این درحالی است که هر ساله کنکور سراسری به صورت مفهومی طرح میشود و منابع با روش قدیمی دیگر جوابگوی این آزمون و تضمین کننده کسب رتبه برتر نیست.

 

 ایرادات منابع کنکوری منسوخ شده

همانگونه که اشاره شد بسیاری از موسسات فاقد هرگونه نو آوری در آموزش هستند که پاسخگوی سوالات مفهومی آزمون سراسری نیستند. حجم زیاد مطالب به صورت نوشتاری ایراد دوم این منابع است. به دلیل ماهیت آموزش و تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت خیلی زود فراموش میشوند و داوطلب احساس میکند که از آموزشی مباحثی را یاد نگرفته که این موضوع باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود. یادگیری سخت و عد ارتباط آسان با مباحث ایراد سوم این منابع است که فاقد هر گونه آموزش شهودی هستند و داوطلب مجبور به حفظ کردن مطالب است که این روش به کلی در سطح آموزش جهان منسوخ شده ولی متاسفانه هنوز در کشور ما رایج است.

 

 

آشنای بیشتر با بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

موسسه کنکوری حرف آخر پیشرو در زمینه تولید محتوای کنکوری با روش های نوین، برای درک مفهومی وشهودی مطالب از تکنیک های به روز و جدیدی استفاده کرده است که درک و آموزش مطالب را بسیار ساده و آسان کرده است. حرف آخر برای اولین بار با روش پویانمایی و راهکارهای ساده کلیه دروس را با زبان ساده و در حجم بسیار کم به صورت تصویری تدریس و در اختیار داوطلبان نظام جدید قرار داده است که به مهمترین ویژگی های این پکیج ها اشاره خواهیم کرد.

  1. تدریس کامل درسنامه
  2. ارائه راهکارهای کنکوری
  3. ارائه راهکارهای تست زنی
  4. حجم کم و صرفه جویی در زمان
  5. آموزش مفهومی و شهودی
  6. حل تست های کنکوری و تالیفی

 

نمونه ای از پکیج های حرف آخر

حرف اخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری تجربی زیست شناسی را به صورت تصویری و با روش پویانمایی تدریس کرده است. کلیه مباحث زیست شناسی با تصاویر سه بعدی تدریس شده است که در واقع یک آزمایشگاه مجازی برای داوطلبان ایجاد شده تا از نزدیک پدیده های زیستی را به نیاز به حفظ کردن مطالب درک کنند. این روش به دلیل تقویت حافظه بلند مدت و تصویری باعث تسهیل در یادگیری و عدم فراموشی مطالب میشود و کمک میکند تا داوطلبان بتوانند درصد بالای در زیست شناسی را کسب کنند.

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موسسه حرف آخر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *