تاثیر جملات انگیزشی برای کنکوری ها

تاثیرجملات انگیزشی برای کنکوری ها آن چه بر زبان میاوریم نشات گرفته از نوع افکار ماست و عکس این رابطه هم وجود دارد، به این صورت که گفته های ما میتواند بر طرز فکر ما تاثیر بگذارد و در کوتاه مدت می توانیم تاثیر آن را در رفتارمان هم ببینیم و در دراز مدت این طرز گفتار و رفتارمی تواند در ما نهادینه شود و جزء عادتهای روزانه ما شده و در نهایت شخصیت ما را شکل دهد.

 

تاثیر جملات انگیزشی بر کنکوری ها

همان طور که میدانید این رفتار و اعمال ماست که آینده ما را میسازد کنکوری های عزیز شما با تلاشی که الان داریدمی کنید سرنوشت خودتان را تعیین کرده و تا حدودی ادامه این زندگی و روند ان را مشخص میکنید. افرادی که با انگیزه تلاش میکنند قدرت بیشتری در طول مسیر دارند و قطعا نتیجه بهتری نسبت به افرادی که امیدی به آینده و انگیزه برای ادامه مطالعه و تلاش برای کنکور و کسب رتبه خوبی ندارند, کسب میکنند. مهمترین تاثیر جملات انگیزشی این نکته می باشد که باعث ایجاد تغییر در گفتار و رفتار و در کل باعث تغییر در روزمرگی ما خواهد شد و از تکراری بودن رفتار های روزانه ما جلوگیری میکند و باعث ایجاد شوق و اشتیاق و روحیه حرکت در وجود ما و تلاش بیشتری برای رسیدن به موفقیت, خواهد شد.

 

تاثیر جملات انگیزشی بر کنکوری ها

 

از قانون جذب غافل نشوید

دوستان زیادی هستند که میگویند: ما هر روز جملات انگیز شی و امید بخش را برای خودمان تکرار میکنیم اما تغییری در وضعیت مان حاصل نمیشود و همان روال گذشته را داریم باید بدانید که تاثیر این گونه جملات از تکرار کردن آن به وجود نمیاید بلکه تاثیر آن از احساسی است که باید در وجود ما ایجاد شود و حفظ کردن این احساس در زندگی باعث ایجاد تغییر میشود و ارتعاشات وجودی ما که ناشی از این احساس است بر رفتار ما و جذب شدن تمام اتفاقات خوب که ما انتظارش را داریم تاثیر دارد.

 

انرژی انگیزشی

داوطلب کنکوری که زمان زیادی را در سال صرف مطالعه میکند قطعا گفتن یک جمله انگیزشی از زبان کسی یا دیدن یک کلیپ انگیزشی انرژی مضاعفی در او ایجاد می کند و این انرژی شما را در برابر چالشهای پیش روی تان مقاوم تر کرده و میتوانید از پس این مرحله از زندگی (کنکور) به خوبی بر آیید و قبل از اینکه تسلیم بشوید به این فکر کنید که سال دیگر این موقع ها دوست دارید کجا باشید قطعا هیچ هنری و هیچ اتفاق خارق العاده ای بدون زحمت کشیدن اتفاق نیافتاده است‌.

 

از افراد مثبت اندیش غافل نشوید

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که افرادی که شاد نیستند یا افسرده اند و انگیزه ای ندارند اصولا در برابر مشکلات و حل آن با مشکل مواجه اند و آن را در ذهنشان آنقدر بزرگ میکنند که دیگر مغز توانایی یافتن راه حلهای ساده را هم ندارد و کلا به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می کنند. در مقابل انسان های شاد، ذهن بازتری برای حل مشکلات دارند و مغز آنها عملکرد و راهکارهای بهتری دارد. در نتیجه زندگی بهتری را میتوانند برای خود ایجاد کنند. سعی کنید در زندگی علاوه بر اینکه در خود ایجاد انگیزه میکنید در گفت و گو و رفتار با دیگران هم به گونه ای عمل کنید که در آنها هم انگیزه ایجاد شود قطعا هر انرژی که ایجاد کنید نتیجه آن را بر زندگیتان خواهید دید.

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش پکیج های کنکوری موسسه حرف آخر میتوانند با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

مشاوره کنکوری

سفارش پکیج های کنکوری

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

پکیج پیشنهادی برای زمان باقی مانده کنکور

سوالات احتمالی کنکور

 

2 نظر در “تاثیر جملات انگیزشی برای کنکوری ها

  1. Amir گفت:

    عالی بود ممنون

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      باسلام
      تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *