تخفیفات ویژه حرف آخر – تخفیفات استثنایی حرف آخر

در راستای عدالت آموزشی مثل همیشه تخفیفات ویژه حرف آخر برای دانش آموزان کل کشور به دستور استاد عبدالرضا منتظری کلید خورد. ماههای پایانی کنکور است و خیلی از پکیج حرف آخر مانند زیست گیاهی نظام جدید حرف آخر، ژنتیک حرف آخر، ترمودینامیک حرف آخر، جمعبندی زبان نظام جدید حرف آخر،مباحث ریاضی، شیمی مانند مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، قرابت معنایی حرف آخر و کلی پکیج مبحثی که در ماههای پایانی کنکور میتواند بسیار موثر واقع بشود و باعث کسب درصد بالای در کنکور سراسری شود. یا خیلی از داوطلبان و دانش آموزان نظام جدید مانند سال یازدهمی ها و سال دهمی ها میخواهند از تابستان طلایی امسال برای کنکور 99 و کنکور 1400 استفاده کنند که این تخفیفات میتواند برای پکیج های مورد نظر آنها کمک شایانی بکند.

 

تخفیفات ویژه حرف آخر

تخفیفات ویژه حرف آخر برای کلیه دروس عمومی و اختصاصی دوره نظام جدید و قدیم رشته تجربی و ریاضی اعمال شده است داوطلبان کنکور 98 برای دروس مبحثی و مباحثی که در این زمان کم باقی مانده میتواند مثمر ثمر باشد از این فرصت ویژه استفاده کنند. دانش آموزانی که کنکور 99 رو پیش رو دارند با استفاده از تخفیفات ویژه حرف آخر میتوانند منابع دهم و یازدهم کنکور 99 خود را سفارش بدهند و از تابستان طلایی خود برای کسب رتبه برتر استفاده کنند. شیوه تدریس عالی، استفاده از روش های نوین آموزشی، تدریس کامل درسنامه، حل سوالات کنکوری و ارائه راهکارهای سریع کنکوری و تست زنی از ویژگی های پکیج های کنکوری حرف اخر است.

 

ارتباط با مشاورین ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای استفاده از تخفیفات ویژه حرف آخر و ثبت نام در طرح نخبگان با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند. مشاورین ارشد ما ضمن توضیحات کافی و لازم در مورد پکیج های حرف آخر، در زمینه مشاوره به صورت رایگان نیز جوابگو شما کنکوری های عزیز خواهند بود.

  • مشاوره کنکوری و انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • تهیه محصولات حرف آخر

 تخفیفات ویژه حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *