مشاوره حرف آخر برای کنکور 99

به دستور استاد منتظری مشاوره حرف آخر برای کنکور 99 به صورت ویژه زیر نظر مشاورین ارشد و رتبه برترهای کنکور سالهای قبل ایجاد شده است. هدف از تاکید استاد منتظری برای ایجاد تیم مشاوره تخصصی کمک شایان و حرفه ای به داوطلبان کنکوری است. تاثیر مشاوره قوی و متخصص برکسی پوشیده نیست. به همین منظور از رتبه برتهای حرف آخر دعوت بعمل آمده تا تجربه موفقیت خود را در اختیار سایر داوطلبان بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا سه رکن اساسی موفقیت یعنی منبع کنکوری مناسب، مشاوره و برنامه ریزی را به تفصیل خدمت شما کنکوریهای عزیز تشریح کنیم.

 

مشاوره حرف آخر برای کنکور 99

منبع مناسب برای کنکور

یکی از الزمات اساسی برای موفقیت در کنکور استفاده از منبع مناسب کنکوری است. زمان داوطلب برای کسب موفقیت محدود است. استفاده از منابع متعدد و زمان بر باعث اتلاف وقت، انرژی و انگیزه داوطلب میشود. بنابراین شرط اساسی برای قبلی منبعی است که بتواند داوطلب را در همه دروس به سطح عالی و برتر برساند. حرف اخر به روش های جدید و نوین از قبیل پویانمایی، استفاده از راهکارهای سریع محاسباتی، آموزش مفهومی و شهودی در بالاترین سطح، کلیه دروس عمومی و تخصصی دوره نظام قدیم و جدید را تدریس کرده است که از میتوان به مهمترین ویژگی های به موارد زیر اشاره کرد.

 

ویژگی بارز محصولات حرف آخر

  • تدریس کامل درسنامه
  • استفاده از روش های نوین آموزشی
  • ارائه نکات مهم کنکوری و تست زنی
  • حجم  و زمان کم
  • حل تست های تالیفی و سراسری
  • آموزشی مفهومی و شهودی
  • ارائه راهکارهای سریع و کوتاه در دروس محاسباتی

نمونه ای از محصولات حرف آخر

حرف آخر برای آموزش بهتر و جذاب درس زیست شناسی از روش های تصویری و پویانمایی استفاده کرده است. به طور مثال زیست دهم حرف آخر به صورت ترکیبی و کاملا تصویری تدریس شده که کمک میکند داوطلب به طور شهودی جزئیات مهم و ریز زیست شناسی را یاد بگیرید بدون اینکه نیاز به چندین بار مرور باشد. در مسائل شِمی حرف آخر دکتر شیروانی از تکنیک های سریع محاسباتی و الگو استفاده کرده که استفاده از فرمول و حفظ کردن فرمول را محدود میکند. عربی جامع انسانی حرف آخر در 23 ساعت با نقشه راه توسط استاد واعظی تدریس شده است که کمک میکند داوطلب بتواند در کنکور داوطلب حداقل 80 درصد عربی کنکور را کسب کند.

مشاوره تخصصی

مشاورکسی است که توانسته از راهای علمی و تجربه شخصی موفق به کسب سطح عالی از تخصص در زمینه کاری خودرسیده باشد. مشاوره تخصصی حرف آخر نیز برعهده مشاورین ارشد و رتبه برتهای های است که راه سخت کنکور را تجربه کرده اند و موفق به کسب رتبه برتر شده اند. همچنین به دلیل استفاده از محصولات حرف آخر دارای تجربه عالی هستند. داوطلب کنکور99 میتوانند در کنار پکیج های حرف آخر با راهنمایی و کمک مشاورین رتبه برتر بیش از پیش به موفقیت نزدیک شوند و آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

برنامه ریزی

برنامه ریزی چراغ راه و راهنمای حرکت به سمت هدف از پیش تعیین شده است که کمک میکند داوطلب کنکوری راه را از بیراهه تشخیص بدهد و انرژی و وقت خود را فقط صرف مسیر اصلی هدف خود بکند. معضل خیلی از داوطلبان عدم برنامه ریزی است که این امر باعث اتلاف وقت، سردرگمی و عدم انگیزه داوطلب میشود. در مشاوره حرف آخر برای کنکور 99 برنامه ریزی کلیه دروس پیش بینی و طراحی شده است که در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ارتباط با ما

مشاوره حرف آخر برای کنکور 99 شامل داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید میشود. دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که مسئول مشاوره و برنامه ریزی داوطلبان کنکوری است دارای ظرفیت محدود است بنابراین داوطلبان میتواند جهت ثبت نام با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • تهیه محصولات کنکوری
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر 
  • ارتبا با رتبه برتهای حرف آخر

مشاوره حرف آخر برای کنکور 99

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *