تست های احتمالی کنکور 98

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

تست های احتمالی کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم توسط اساتید موسسه حرف آخر طراحی شد. این تست ها برای داوطلبان نظام جدید شامل 20 آزمون و برای داوطلبان نظام قدیم نیز شامل 10 آزمون جامع است. به گفته اساتید حرف آخر بهترین گزینه برای مطالعه این روزهای پایانی کنکور تست های حاوی درسنامه است که این مهم در تست های احتمالی کنکور 98 حرف آخر به خوبی گنجانده شده است. وقت کم تا کنکور و منابع متعدد درسی باعث میشود که داوطلب نتواند با کیفیت عالی کلیه مباحث را مرور کند به همین دلیل دچار استرس، اضطراب و دستپاچگی میشود که نتیجه این عوامل عدم موفقیت در کنکور سراسری است. قصد داریم شما را بیشتر با تست های احتمالی کنکور 98 آشنا کنیم.

 

تست های احتمالی کنکور 98

موسسه حرف اخر از بهترین اساتید کشور تشکیل شده است که سعی کرده اند نوین ترین روش های آموزشی و کنکوری را برای درک بهتر مطالب کنکوری ارائه بدهند. سابقه عالی این اساتید در تدریس و بررسی سوالات کنکوری داخل و خارج کشور در 15 سال اخیر، کمک کرده تا تست های احتمالی کنکور 98 به سادگی طراحی شوند. حرف آخر در زمینه این قبیل تست ها در پیشینه بسیار قوی است که نمونه سوالات احتمالی کنکور 96 و کنکور 97 از این دست است که خوشبختانه مورد استقبال داوطلبان و رضایت آنها قرار گرفت. برای کنکور 98 این تجربه به صورت گسترده تر و به صورت حرفه ای دنبال شده است. تست های احتمالی کنکور 98 حرف آخر با احتمال 80 درصد در دسترس داوطلبان کنکوری قرار گرفته است.

 

ویژگی های اصلی و مهم تست های  احتمالی کنکور 98

جدا از احتمالی بودن تست های احتمالی کنکور 98، این مجموعه به صورت جامع برای داوطلبان نظام جدید و قدیم متناسب با دروس آنها طراحی شده که دارای درسنامه کامل کلیه سوالات به صورت تصویری است. هر آزمون دارای 15 ساعت درسنامه است که کمک میکند داوطلب بتواند در زمان کم باقی مانده در کنار تست زدن، مرور و جمعبندی حرفه ای نیز داشته باشد. روشهای استفاده شده در حل سوالات و ارائه درسنامه هر سوال کمک میکند تا داوطلب به صورت مفهومی و شهودی مطالب ارائه شده را یاد بگیرد. بطور مثال برای حل سوالات دروس محاسباتی از راهکارهای ساده و کوتاه و برای آموزش بهتر زیست شناسی از روش پویانمایی یا تصویری استفاده شده است. مجموعه این عوامل کمک میکند تا داوطلب در روزهای پایانی با خیال راحت و بدون استرس مهمترین سوالات کنکوری را تمرین و با آمادگی کامل سرجلسه کنکور حاضر شود.

 

روش تهیه تست های احتمالی کنکور98

برای تهیه سوالات احتمالی کنکور 98 میتوانید روی لینک سوالات احتمالی حرف آخر کلیک کنید و از طریق فروشگاه سایت رسمی حرف آخر اقدام به تهیه تست های احتمالی کنکور 98 کنید.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس بگیرند

  • مشاوره کنکوری و انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

تست های احتمالی کنکور 98

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *