قرعه کشی حرف آخر

قرعه کشی حرف آخر به پاس خرید دانش آموزان و داوطلبان کنکوری آخر هر ماه برگزار میشود. خوشبختانه به دلیل کیفیت عالی تدریس موسسه حرف آخر، به طور روز افزون تعداد جامعه آماری دانش آموزان حرف آخری بیشتر و بیشتر میشود به جرات میتوان گفت که حرف آخر مهمان بیشتر خانواده های کنکوری کشور است. به همین دلیل، به پاس استقبال بی نظیر دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکوری از محصولات حرف آخر، اواخر هر ماه قرعه کشی ماهیانه حرف آخر انجام خواهد گرفت و به قید قرعه به 5 نفر از دانش آموزانی که از سایت مرکزی حرف آخر یعنی فقط سایت فوق(Harfehakhar.com) اقدام به خرید و تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر کنند مبلغ 500 هزار تومان هدیه تعلق خواهد گرفت که اسامی 5 نفر برنده هر ماه از این سایت ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد

قرعه کشی حرف آخر ماهانه

با توجه به متغیر بود تخفیفات موسسه حرف آخر برای هر ماه، به مناسبات های مختلف، از اهداء بن تخفیف به دانش آموزان عزیز حرف آخری معذور هستیم. به همین دلیل تصمیم به ارائه قرعه کشی ماهیانه حرف آخر گرفتیم که هر ماه به 5 نفر از دانش آموزانی که سفارشات خود را در این سایت ثبت و انجام بدهند به قید قرعه مبلغ 500 هزار تومان اهداء خواهد شد و اسامی و مشخصات برندگان هر ماه نیز از طریق همین سایت اطلاع رسانی میشود.

پکیج های کنکوری حرف آخر

با توجه به شرایط کنکور 98 و 99 ( برگزاری دو آزمون هم زمان برای داوطلبان دوره نظام قدیم و نظام جدید) کلیه پکیج هر دو دوره اعم از اختصاصی و عمومی به روش های جدید آموزشی( استفاده از روش های نوین تدریس- پویا نمایی، تصاویر سه بعدی و راهکارهای ساده محاسباتی)  توسط مجموعه کنکوری حرف آخر تدریس و ارائه شده است. زمان تدریس و آموزش بسیار کم، تدریس درسنامه، حل تست و استفاده از راهکارهای ساده کنکوری از ویژگی پکیج های کنکوری حرف آخر است.

 

اطلاع رسانی قرعه کشی حرف آخر

داوطلبان عزیز کنکوری بعد از خرید و سفارش محصولات حرف آخر از سایت فوق برای ثبت نام در قرعه کشی ماهیانه حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید و نسبت به تکمیل فرآیند قرعه کشی کنند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیرشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

قرعه کشی ماهیانه حرف آخر

 

9 نظر در “قرعه کشی حرف آخر

  1. Reza گفت:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا کسانی که در کنکور ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند بدون اینکه از محصولات حرف آخر خرید کرده باشند آنها هم در قرعه کشی شرکت داده میشوند

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      بله

  2. رضا گفت:

    سلام امروز با من تماس گرفتند و گفتند که برنده شدید میخواستم بونم واقعیه؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید

  3. زهرا گفت:

    سلام امروز با من تماس گرفنند که در پکیج حرف اخر اسمم در قرعا کشی در اومده از کجا مطمئن شم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید

  4. امیر گفت:

    سلام ببخشید میخواستم ببینم این پکیج حرف آخر حالا شامل درس های تخصصی هم میشه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      برای رشته تجربی شامل ریاضی – شیمی – زیست و فیزیک
      برای رشته ریاضی شامل ریاضی – فیزیک و شیمی

  5. امی گفت:

    سلام واسه من تماس گرفتن که برنده شدم آیا واقعیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *