رتبه برتر های موسسه حرف آخر

بی شک همه شما دوستان کنکوری رتبه برتر های موسسه حرف آخر را در برنامه های حرف آخر در شبکه آموزش، شبکه یک و شبکه های استانی دیدی. کنکور 97 برای حرف آخر با توجه به حاشیه های زیاد کنکور، سخت بودن کنکور و خیلی موارد دیگر، خیلی خاص بود. چون حرف آخر کلی رتبه برتر، کلی پزشک و کلی دندان پزشک داشت.

امروز قصد داریم رتبه برتر های موسسه حرف آخر را خدمت شما دوستان معرفی کنیم. هر چند که کنکور 97 تعداد زیادی رتبه برتر داشت اما فقط به اسامی و نفرات برتر زیر نظر دپارتمان رتبه برتر حرف آخر اکتفا میکنیم.

رتبه برتر های موسسه حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان بی شک همه به کسب رتبه برتر و موفقیت بزرگ در کنکور سراسری فکر میکنند، میجنگند و تلاش میکنند. بی شک کسب رتبه برتر برای همه کنکوریها آرزو است. امروز قصد داریم تعدادی رتبه برترهای دپارتمان رتبه حرف آخر را معرفی کنیم.

پیشاپیش از خیلی از دوستان رتبه برتر حرف آخر که نتوانسته ایم به دلایلی اسم آنها را ذکر کنیم و به موفقیت این عزیزان هم اشاره کنیم پوزش میطلبیم.

اسماعیل احمدی رتبه 23 تجربی

میثم فرهمند رتبه 39 تجربی

آقای میثم فرهمند فارغ التحصیل کارشناسی برق دانشگاه خواجه نصیر بوده اند  که به پیشنهاد یکی از دوستان نزدیکش با مجموعه حرف آخر و دپارتمان رتبه برتر حرف آخر آشنا میشوند و علیرغم اینکه رشته ریاضی بودند و چند سال از جو و حال و هوای کنکور به دور بودند خوشبختانه توانستند با حرف آخر رتبه 39 را کسب کنند. آقای فرهمند هم اکنون پزشکی دانشگاه ایران مشغول به تحصیل هستند.

 

رتبه برتر های موسسه حرف آخر

 

 

سروین سلیمانپور رتبه 41 تجربی

سروش مسروری رتبه 45 تجربی

محمدرضا خوش رو رتبه 59 تجربی

آقای محمد رضا خوش رو که ساکن شهر زاهدان بودند و به دلیل عدم دسترسی به منابع مناسب کنکوری در زاهدان هزینه های زیادی را متحمل شده بود تا اینکه با حرف آخر آشنا شدند و محصولات کنکوری حرف آخر را تهیه کردند و با تمام قوت پای محصولات کنکوری حرف آخر نشست  و موفق به کسب رتبه 59 تجربی شد. آقای محمدرضا خوش رو بعنوان یکی از رتبه برترهای موسسه حرف آخر پزشکی دانشگاه تهران قبول شدند و هم اکنون سر کلاس پزشکی دانشگاه تهران هستند.

        مهدی ایمانی رتبه 66 تجربی

آقای مهدی ایمانی از منطقه سه و شهر زیبای اسفراین که همه منابع کنکوری و کتاب های تستی متنوع را استفاده و تجربه کرده بود که بعد از یک مدتی احساس کردند که هیچ گونه پیشرفت و صعودی در کار نیست و نه تنها پیشرفت نمیکند بلکه روز به روز روند نزولی نیز دارد. تا ایشان نیز با مجموعه بی نظیر و قوی حرف آخر آشنا شدند و استارت قوی و جانانه ای را زدند. یکی از پکیج های که آقای ایمانی استفاده کرده بودند در روز های پایانی کنکور، سوالات احتمالی کنکور حرف آخر بود که تاثیر بسیار قوی در ارتقاء تراز آزمون های جامع سنجش ایشان داشته و همچنین تاثیر بسیار مثبت و عالی در آزمون سراسری ایشان داشته است. آقای ایمانی یکی دیگر از رتبه برتر های موسسه حرف آخر است که پزشکی دانشگاه ایران پذیرفته شدند.

 

 

رتبه برتر های موسسه حرف آخر

      

برای همه این عزیزان و سایر رتبه برتر های موسسه حرف آخر آرزوی موفقیت و سربلندی داریم

ارتباط دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 شما هم می توانید با پیکج های بی نظیر حرف آخر یکی از رتبه برترهای موسسه حرف آخر باشید. برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به همه آرزوهایتان کافی است حرف آخری باشید. همه شرایط برای برتر شدن شما مهیاست کافی خودتان بخواهید.

برای دریافت مشاوره و تهیه محصولات حرف آخر با شماره 09106620394 با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر در تماس باشید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد دپارتمان رتبه برتر حرف 
  • پشتیبانی

رتبه برتر های موسسه حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *