مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر

مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر برای دانش آموزان سراسر کشور زیر نظر دپارتمان رتبه برتر حرف آخر جهت راهنمایی و مشاوره دانش آموزان و داوطلبان کنکور ایجاد شده است.مشاوره تحصیلی و کنکوری سهم بزرگی در سوق دادن دانش آموزان و داوطلبان کنکور به سمت کسب رتبه برتر و قبولی در رشته های برتر دارد.  در واقع می توان اذعان کرد که مشاوره کنکوری رکن سوم قبولی در کنکور بعد از تلاش داوطلب و منابع خوب است. زمان و دوره مطالعه جهت آمادگی برای آزمون سراسری طولانی و فرسایشی است. خیلی از داوطلبان به وجود یک راهنما و مشاور نیاز دارند که باید ونباید های مهم و اساسی گفته شود تا مسیر درست انتخاب شود.  

چون زمان، کلید طلایی در ایام کنکور محسوب میشود بنابراین اگر داوطلبی راه اشتباه را در پیش گیرد بی شک باعث از دست رفتن زمان و فرصت های طلایی میشود و این امر قابل جبران نیست.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر

مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر

نزدیک به یک دهه است که از فعالیت آموزشی و فرهنگی موسسه کنکوری حرف آخر می گذرد.  در طول این مدت سعی حرف آخر بر این بوده است که نهایت خدمت و کمک را به داوطلبان و دانش آموزان عرضه دارد. خوشبختانه تمام منابع کنکوری دوره نظام قدیم و نظام جدید، پروژه جمعبندی  و آزمون های احتمالی کنکور حرف آخر امروزه با تلاش اساتید بی نظیر حرف آخر تدریس و تدوین شده است. بر همین اساس موسسه حرف آخر در گام جدید اقدام به ایجاد مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر زیر نظر دپارتمان رتبه برتر کرده است که دپارتمان فوق متشکل از مشاورین ارشد و رتبه برتر است که میتوانند نهایت کمک را به داوطلبان کنکور داشته باشند.

قدم اول موفقیت: داشتن هدف

 

خوشبختانه امروزه همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور بر اهمیت ادامه تحصیل و آینده کاری و موقعیت اجتماعی خود در آینده واقف هستند. و شبانه روز در تلاش و کوشش برای کسب کرسی برتر شدن شدن هستند. گام اساسی برای کسب رتبه برتر در کنکور مشخص کردن هدف است که این میتوان گفت بستر و زیرساخت حرکت به سمت موفقیت است. وجود و داشتن یک هدف واضح و روشن کل مسیر حرکت را مشخص میکند و باعث تحرک و تلاش داوطلب کنکوری میشود.بنابراین توصیه اولیه ما این است که دوستان کنکوری هدف خود را مشخص کنند و تلاش و کوششان را به هدف شان گره بزنند. این عوامل زیر ساخت موفقیت شما را تشکیل میدهد. 

قدم دوم: تهیه منابع مناسب 

 

تهیه منابع مناسب سکوی پرتاب به سمت موفقیت و کسب رتبه برتر است. یک منابع خوب کمک میکند که  انرژی و انگیزه شما تقویت و دو چندان شود، مشکلات درسی و ضعف های که دارید خیلی سریع به نقطه قوت تبدیل شود، راهکارهای سریع تست زدن را یاد بگیرید، مدیریت زمان شما کنترل شود و از همه مهمتر اینکه در یک بازه زمانی کم بتوانید بحث آموزش و یادگیری را تمام کنید و دوران مرور و جمعبندی را سریع شروع کنید. هر چه قدر دوران آموزش شما کوتاه تر و دوران مرور و جمعبندی بیشتر باشد تسلط و آمادگی تان بیشتر میشود.

 

قدم سوم مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *