قبولی تضمینی با حرف آخر

راندمان و افزایش هرساله رتبه برترهای حرف آخر در کنکور سراسری، قبولی تضمینی با حرف آخر را به یک برند تبدیل کرده است. استفاده از شیوه نوین آموزشی، آموزش تکینک های سریع تست زنی، تاکید ویژه روی مباحث مهم کنکوری، جمعبندی، تحلیل سوالات کنکوری و تالیفی و ارائه سوالات احتمالی کنکوری، پاره ای از فعالیت  آموزشی و کنکوری موسسه حرف آخر است که باعث شده سالانه خیلی از داوطلبان کنکور در سراسر کشور در بهترین رشته و دانشگاه های پذیرش شوند.

 

قبولی تضمینی با حرف آخر

کنکورچالش برانگیزترین دوران زندگی یک دانش آموز یا داوطلب محسوب میشود. مرز بین خواسته ها، آرزوها و ناکامی ها است. آینده کاری و موقعیت اجتماعی خیلی از داوطلبان به موفقیت در کنکور گره خورده است. اما متاسفانه دسته ای از داوطلبان مهترین موقعیت زندگیشان را درک نمیکنند و به سادگی از آن میگذرند. برای هر مشکل و گره، راه حل و چاره ای وجود دارد که رهگشا محسوب میشود. بهترین اساتید کشور در مجموجه حرف آخر با نوین ترین روش های آموزشی کنار هم جمع شده اند تا داوطلبانی که به مراکز آموزشی مناسب دسترس ندارند بتوانند با مجموعه حرف آخر بهترین رتبه ها را رقم بزنند، مانند آقای مهدی ایمانی از اسفراین،آقای محمدرضا خوشرو از زاهدان،آقای بهرام برازنده از تکاب و ده ها داوطلب دیگر که خوشبختانه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

چگونه میشه با حرف آخر موفق شد؟!

قبولی تضمینی با حرف آخر مرهون روش های نوین آموزشی و سبک تدریس حرف آخر است. موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش پویا نمایی را وارد مباحث آموزشی و کنکوری کرد. با روش پویانمایی زمینه درک مفهومی و شهودی را فراهم کرده است که کمک میکند داوطلب بدون حفظ مطالب یکبار برای همیشه مباحث را مفهومی و شهودی یاد بگیرد. در دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی از راهکارهای ساده محاسباتی استفاده شده که این امر درک مفهومی دروس محاسباتی را برای اولین بار در آموزش کشور ایجاد کرده است.

 

شیوه تدریس ریاضی حرف آخر

برای اینکه راهکارهای ساده محاسباتی بیشتر تفهیم شود نحوه تدریس زیاضی را تشریح و مثال خواهیم زد. استاد منتظری دبیر یکه تاز ریاضی کشور، کل مبحث ریاضی را به صورت الگو محور تدریس کرده است. بعنوان مثال کل مبحث مثلثات را با الگوی عقربه N سر تدریس کرده که این الگو کمک میکند دانش آموز بدون حفظ روابط معادلاتی و نیاز به حفظ فرمول، کلیه جزئیات مثلثات را به صورت مفهومی و شهودی یادبگیرد.

شیوه تدریس زیست حرف آخر

زیست شناسی مهمترین درس گروه تجربی محسوب میشود. تعداد سوالات بالا، مفهومی و ترکیب بودن سوالات باعث شده خیلی از داوطلبان نتوانند درصد بالای در زیست شناسی کنکور سراسری کسب کنند. به همین منظور دپارتمان زیست شناسی حرف آخر، کلیه مباحث زیست را با روش پویا نمایی و تصویری به صورت ترکیب تدریس کرده اند. در واقع یک آزمایشگاه مجازی برای درک بهتر زیست ایجاد شده تا داوطلب کلیه پدیده های زیستی را به صورت شهودی درک کند. زیست دهم حرف آخر و زیست یازدهم حرف آخر نمونه عالی از زیست شناسی حرف آخر است.

 

ویژگی کلی پکیج های حرف آخر

  • آموزش مفهومی و شهودی
  • تدریس کامل درسنامه
  • زمان کم تدریس
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • ارائه نکات مهم کنکوری

قبولی تضمینی با حرف آخر سکوی پرتاب به سوی موفقیت و کسسب رتبه برتر شدن است. در یک بازه زمانی کم میتوانید موفقیت خود را رقم بزنید.

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *