کلاسهای حضوری حرف آخر

کلاسهای حضوری حرف آخر سوال خیلی از داوطلبان کنکوری است. خیلی از داوطلبان بخصوص در شهر تهران مدام جویایی برگزاری کلاسهای حضوری حرف آخر هستند. به دلایلی که خدمت شما در ادامه این پست به آن اشاره خواهیم کرد. موسسه حرف آخر کلاسهای حضوری برگزار نمیکند و هیچ گونه کلاس حضوری ندارد. شرایط آموزش و یادگیری به صورت کلی در حال تغییر و دگرگونی است و از زاویه دید موسسه کنکوری حرف آخر برگزاری کلاسهای حضوری کنکوری جزء روش های منسوخ شده یادگیری و آموزش تلقی میشوند

 

کلاسهای حضوری حرف آخر

ابداع روش های جدید و نوآوری در آموزش باعث شده روش های سنتی و منسوخ شده به ویژه در مقوله کنکور کنار گذاشته شود. موسسه حرف آخر بعنوان، موسسه پیشتاز در به کارگیری متدهای مفهومی و شهودی و همچنین دسترسی و سهولت همه دانش آموزان در سراسر کشور، پکیج های کنکوری و آموزشی کلیه دروس دوره نظام جدید و قدیم را با روش های منحصربفرد تدریس کرده است. 

 

معایب کلاسهای حضوری

با توجه به سهولت دسترسی به منابع آموزشی معتبر، حضور در کلاسهای حضوری روش منسوخ شده تلقی میشود. زمان رفت و برگشت به کلاسهای باعث اتلاف زمان طلایی کنکور میشود و مجددا باید زمانی را صرف مرور و تکرار آنچه در کلاس گذشته اختصاص یابد. کلاسهای حضوری تاریخ اتمام داردند و ممکن است بعد از آن در صورت بروز مشکل دانش آموز با استاد ارتباطی جهت رفع مشکل نداشته باشد. کلاسهای حضوری امکان به کار گیری روش های نوین از جمله پویانمایی در دروس مهم مانند زیست را ندارند و همچنین به دلیل فشردگی برگزاری کلاسها نهایت استفاده از زمان و کلاسهای به دلایلی از قبیل خستگی، روزمرگی و حواس پرتی با حداقل میرسد.

 

 روش های تدریس حرف آخر

روش و متد حرف آخر در مجموعه های آموزشی استفاده از روش پویانمایی و راهکارهای سریع و کوتاه محاسباتی برای درک مفهومی و شهودی مطالب است. بر این اساس سعی بر این است که بستر شیوه تدریس حرف آخر در کلاسهای حضوری نیز مهیا شود. نکته بسیار مهمی که اساتید مجموعه برای تشکیل کلاسهای حضوری حرف آخر با آن درگیر هستند، مدیریت زمان است. به نحوی که بیشترین مطالب با کیفیت بالا در بازه زمانی کم تدریس و آموزش داده شود. چون کلاسهای حضوری دارای معایب و مزایایی مخصوص به خودش است و یکی از اشکالات و ایراداتی که به کلاسهای حضوری وارد است، هدر رفتن زمان و عدم توانایی داوطلب برای حضور در ساعت متمادی آموزش و یادگیری است. تشکیل چندین کلاس به صورت مداوم با حساسیت کنکوری باعث خستگی زود هنگام و در دراز مدت عدم علاقه به حضوری در کلاسهاست.

 

معرفی پکیج های ویژه دوره نظام جدید

خوشبختانه با تلاش اساتید حرف آخر کلیه دروس عمومی و اختصاصی دوره نظام جدید به صورت کامل تدریس شده است. هر همه پکیج های آموزشی  کنکوری درسنامه به صورت جامع و کامل همراه با تحلیل سوالات تالیفی و کنکوری ارائه شده است. زیست دهم حرف آخر با 55 ساعت تدریس یکی از بهترین نمونه های تدریس زیست شناسی حرف آخر است که با روش پویانمایی و مفهومی تدریس شده است. مفاهیم شیمی دهم حرف آخر با تدریس دکتر شیروانی در 22 ساعت به صورت جامع کلیه مباحث مفاهیم شیمی را به صورت شهودی ارائه میدهد. فیزیک دهم حرف آخر نیز با روش الگو محور و راهکارهای ساده پکیج های عالی برای داوطلبانی است که در مبحث فیزیک مشکل دارند.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از موسسه حرف آخر میتوانند باشماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره تحصیلی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *