محصولات سال دوازدهم حرف آخر

محصولات سال دوازدهم حرف آخر به طورکامل برای دانش آموزان سال دوازدهم دوره نظام جدید توسط اساتید مجموعه حرف آخر تدریس شده است. بنابراین دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور دوره نظام جدید میتوانند برای آموزش تشریحی و کنکوری از این پکیج ها استفاده کنند.

محصولات سال دوازدهم حرف آخر

محصولات سال دوازدهم حرف آخر شامل دروس تخصصی و عمومی است که به تفصیل به توضیح آن خواهیم پرداخت.

شیمی دوازدهم حرف آخر

شیمی دوازدهم حرف آخر شامل مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است که به صورت تفکیک شده و به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است. در بخش مسایل شیمی دوازدهم دکتر شیروانی مدرس شیمی از راهکارهای ساده تحت عنوان الگو استفاده کرده است که با این الگوها نیازی به حفظ کردن فرمولها و تکنیک های قدیمی نیست.

زیست دوازدهم حرف آخر

زیست دوازدهم حرف آخر به صورت فول انیمیشن و به روش پویانمایی تدریس شده است.خط به خط کتاب با روش پویانمایی تشریح و تحلیل میشود که این امر باعث میشود نیازی به حفظ کردن مطالب نباشد و به صورت مفهومی مباحث زیست شناسی را یاد بگیرید.

 

محصولات سال دوازدهم حرف آخر

فیزیک دوازدهم حرف آخر

استاد کامیار مدرس فیزیک حرف آخر فیزیک دوازدهم حرف آخر را تدریس کرده است. مباحث فیزیک نیز مانند مسایل شیمی  و درس ریاضی کاملا الگو محور تدریس شده است. استاد کامیار تمام مباحث را به صورت کامل با الگو های طلایی فیزیک ندریس میکند و سپس بعد از برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با نمونه سوالات کنکوری تست های تالیفی  و کنکوری را با الگوهای طلایی فیزیک تشریح و تدریس میکند.

ریاضی دوازدهم حرف آخر

ریاضی دوازدهم حرف آخر توسط استاد بزرگ ریاضی کشور، استاد منتظری تدریس شده است که به جرات میتوان گفت بهترین منبع ریاضی برای آموزش و کنکور است. تمام مباحث با شیوه ای ساده و آسان با راهکارهای ساده تدریس شده است که نیازی به حفظ کردن فرمول با این راهکارها دیگر نیست.

 

محصولات سال دوازدهم حرف آخر

دین و زندگی دوازدهم حرف آخر

دین و زندگی جز دروس مفهومی و سخت کنکور است و برخلاف ظاهر ساده متون آن، سر جلسه کنکور دانش آموزان را به شدت غافلگیر میکند. برای همین امر استاد یوسفیانپور دین و زندگی دوازدهم حرف آخر را به صورت کاملا مفهومی و شهودی با الگو های طلایی حرف آخر تدریس کرده است. با این الگوها یکبار برای همیشه دین و زندگی را یاد خواهید گرفت.

زبان دوازدهم حرف آخر

زبان دوازدهم حرف آخر با تدریس استاد محمودی به صورت فول انیمیشن و با روش کد گذاری تدریس شده است. دانش آموزانی که پایه زبان آنها ضعیف است با روش کدگذاری و تصویری حرف آخر  میتوانند به راحتی درصد بسیار بالا در زبان کنکور کسب کنند.

عربی دوازدهم حرف آخر

عربی دوازدهم حرف آخر به صورت ترکیبی با عربی دهم و یازدهم توسط استاد واعظی با استفاده از نقشه راه و الگو و تصویر تدریس شده است. تاکتیک استاد واعظی برای درس عربی استفاده از نقشه راه و تدریس ترکیبی است. با این شیوه در یک زمان کم میتوانید به صورت مفهومی و شهودی عربی را یاد بگیرید و درصد بسیار عالی در کنکور سراسری کسب کنید.

ادبیات دوازدهم حرف آخر

ادبیات دوازدهم حرف آخر به صورت مبحثی و در 5 بخش قرابت معنایی، زبان فارسی، تاریخ ادبیات، آرایه ادبی و لغات به صورت کاملا تصویری و فول انیمیشن تدریس شده است.

ویژگی های کلی محصولات سال دوازدهم حرف آخر

  • تدریس جامع و کلی
  • آموزش تشریحی و کنکوری
  • تدریس مفهومی و شهودی مطالب
  • ارائه راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی
  • استفاده از روش پویانمایی
  • زمان مناسب تدریس
  • حل تست های کنکوری و تالیفی

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند برای مشاوره تحصیلی و کنکوری و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 در تماس باشند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره انگیزشی
  • پشتیبانی
  • ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر

محصولات سال دوازدهم حرف آخر

 

2 نظر در “محصولات سال دوازدهم حرف آخر

  1. مرجان نجفی گفت:

    استاد واعظی عالینننن

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      تشکر از لطف شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *