مشاوره تحصیلی حرف آخر

مشاوره تحصیلی حرف آخر زیر نظر دپارتمان رتبه برتر و مشاورین ارشد حرف آخر برای کنکور 98 و 99 ایجاد شده است تا بعنوان رابط و پل اصلی بین دانش آموزان و رتبه برتر های سالهای اخیر، امر مشاوره تحصیلی و کنکوری شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98 و 99 را به نحو احسن به سرانجام برساند. خوشبختانه تجربه یکسال سال گذشته دپارتمان رتبه برترحرف آخر، تعداد کثیری از رتبه های برتر گروه تجربی و ریاضی کنکور 97 است که دستاورد بزرگ و عالی محسوب میشود. با اعتماد به این دستاورد بزرگ مشاوره تحصیلی حرف آخر به طور جدی و زیر نظر مهندس کرمانیها برای کنکور 98 و 99 ایجاد شده است.

مشاوره تحصیلی حرف آخر

منبع عالی، برنامه ریزی و تلاش ملزومات کنکور موفق و کسب رتبه برتر هستند. این ملزومات باید در کنار هم باشند و به صورت موازی پیش بروند. عدم وجود یکی از آنها بی شک نتیجه خوب بدست نمیدهد. متاسفانه خیلی از دانش آموزان علیرغم تلاش شبانه روزی نتیجه مناسب را نمیگیرند. بررسی سوالات کنکور سالهای اخیر نشان میدهد که کنکور به شدت مفهومی شده است و سوالات تله و دام بسیار دارد. که نمونه آن کنکور 97 است. بسیاری از داوطلبان بعد از کنکور 97 و بررسی تست های کنکور درصد های بالا برای خود  تعیین کرده بودند که نتیجه شوکه کننده بود و درصدهای که زدن بودند به شدت تقلیل پیدا کرده بود. پیش بینی درصد های بالا و مقایسه با واقعیت بیانگر این است که کنکور بسیار مفهومی است و سوالات به صورت تله و دام طراحی میشود.

 

مشاوره تحصیلی حرف آخر

استفاده از زمان

بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور برحسب عادت از مهر ماه و با رفتن به مدرسه برنامه کنکوری خود را شروع میکنند که این کار اشتباه است. زمان زیادی برای خواندن و مطالعه باقی نمی ماند. چون مدرسه و کارهای درسی مقدار زیادی از وقت و انرژی آنها را میگیرد. بنابراین حتما از زمان خود درست استفاده کنید و از همین امروز شروع کنید.

تجربه رتبه های برتر

دانش آموزانی که دارای چشم انداز و برنامه ریزی برای کنکور هستند دو الی سه سال قبل از کنکور به استقبال برتر شدن و کسب رتبه عالی میروند. در حالی که اکثریت داوطلبان خواندن کنکور را به سال آخر تحصیلی موکول میکنند. که این کار اشتباه بزرگ محسوب میشود و نتیجه مناسبی عایدشان نمیشود.

طرف سخنم با دوستانی است که سال دهم یا یازدهم هستند. برای کسب رتبه برتر و موفقیت در کنکور در هر رشته ای که دوست دارید از همین الان شروع و استارت تلاش و کوششتان را بزنید.

ضعف بزرگ دانش آموزان کنکوری

ضعف بزرگ بیشتر داوطلبان کنکوری عدم برنامه ریزی و عدم توانایی و سلیقه برنامه ریزی است. متاسفانه در جامعه کنکوری چنان جا افتاده است که مشاور تحصیلی باید برای داوطلب کنکوری برنامه ریزی کند. تجربه کاری و جامعه قبولی در کنکور نشان میدهد که دانش آموزان و داوطلبان فاقد توانایی برای برنامه ریزی با شکست مواجه میشوند. مشاورین تحصیلی بر حسب توانایی و دیدگاه خود برنامه ریزی انجام میدهند که بی شک با توانایی مطالعاتی شما مغایرت دارد و در نهایت تاسف شکست شما نتیجه کار است.

همت، تلاش و توانایی خود را برای برنامه ریزی به کار بگیرید و در برنامه ریزی درسی و کنکوری خود انعطاف داشته باشید.

شناسایی نقاط قوت و ضعف خود

قبل از شروع برای کنکور حتما نقاط قوت و شناسایی خود را شناسایی کنید. ببینید در کدام دروس قوی و در کدام یکی ضعیف هستید. از دروسی که ضعیف هستید شروع کنید و مباحث مشکل و سخت را انتخاب کنید و تا زمانی که کاملا مشکل رفع نشده و به سطح ایده آل نرسیده اید دست از تلاش برای رفع مشکلتان برندارید. خیلی از داوطلبان به اشتباه از نقاط قوت شان شروع میکنند که این کار باعث میشود زمان را برای رفع مشکلات اساسی از دست بدهند. که لازم است موارد زیر را انجام بدهید

  • گلچین کردن مطالب سخت و مشکل
  • برنامه ریزی برای آموزش 
  • تمرین و تکرار
  • تست
  • مرور

 

مشاوره تحصیلی حرف آخر

تنوع در مطالعه

برای اینکه در طول مطالعه برای کنکور دچار خستگی و روزمرگی نشوید به صورت هفتگی جای دروس را در برنامه خود عوض کنید. این شیوه کار باعث میشود راندمان کاریتان بالا برود و بازدهی خوبی داشته باشید.

عجله در حل تست

برای تست زدن زیاد عجول نباشید. سعی کنید مطالب را خوب یاد بگیرید و آموزش را تمام کنید. بعد به پروسه تست زنی ورود کنید. عجله در تست زدن باعث کاهش کارایی و انرژی شما میشود.میتوانید بعد از آموزش تست های زیر را شروع کنید

  • تست های سراسری داخل کشور
  • تست های سراسری خارج از کشور
  • تست های قلم چی
  • تست های سنجش و گزینه دو

مشاوره تحصیلی و کنکوری توسط دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری می توانند برای مشاوره تحصیلی حرف آخر و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر با شماره 09106620394 در تماس باشید.

  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر
  • پشتیبانی

مشاوره تحصیلی حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *