مرور رمز موفقیت در کنکور

مرور رمز موفقیت در کنکور

مرور رمز موفقیت در کنکور چه آیتم های را میتوان پوشش بدهد؟ این مقاله به اختصاص به مهمترین آنها خواهیم پرداخت.اعتقاد دارم هرکسی در هر زمینه ­ای تلاش کند می­تواند سرآمد افرادی باشد که درآن زمینه مشغول اند و فعالیت دارند، در سال کنکور ما تلاش و پشتکار زیادی را باید داشته باشیم چرا که آینده ما  تا حدود زیادی در گرو نتیجه کنکور ما قرار دارد پس داوطلب عزیزی که از ادامه مسیر خسته شده­ای کمی فکر کن، به هدفت فکر کن مطمئن باش تلاشت بدون نتیجه نخواهد بود. اما نکته ای که در رمز موفقیت کنکور نهفته است اینکه باید جهت دهی درستی برای تلاشمان داشته باشیم.

 

مرور رمز موفقیت در کنکور

 

نهایت استفاده از زمان

اولین موردی که برای هرکنکوری حائز اهمیت است زمان است میزان زمان باقی مانده مهم است و چگونگی مصرف کردن آن مهمتر، در پست قبلی به نحوه استفاده از زمان باقی مانده اشاره شده، می­توانید از آن برای ادامه مسیرتان یا حتی شروع مسیر استفاده کنید.

 

 

انتخاب منبع مناسب

ما هرچقدر تلاش داشته باشیم اما به روز نباشیم وندانیم که سوالات کنکور در چه راستایی و چگونه طرح می­شوند تلاشمان بی فایده خواهد بود. منابع درسی مهم ترین منبع سوالات کنکور است اما کشف تمام جزئیات کتاب درسی و راه حل­های ساده برای زود جواب دادن سوالات کنکور به زمان زیادی نیاز دارد و چون زمان غنیمت هست، داشتن منبع کمک آموزشی مناسب می­تواند کمک خوبی باشد تا سوالات کنکور را به خوبی پاسخ دهیم و مطمئنا منابع کمک درسی این به روز رسانی را دارند تا شما را برای سوالات کنکور آماده کنند.

مرور رمز موفقیت در کنکور

خواب و تغذیه مناسب

مسئله مهم دیگری که وجود دارد در رمز موفقیت کنکور این است که باید مراقب سلامت جسم و روحمان باشیم چون در مسیر تلاشمان برای کسب رتبه عالی به سلامت آن واقعا نیاز داریم. سلامت جسم درخواب کافی و تغذیه مناسب است و حالا زمانی که جسم خسته شد می­توان نیم ساعت ورزش را هم داشته باشید، اما سلامت روح واقعا مهم تر است شما باید انگیزه لازم را داشته باشید و از افکار منفی در ذهنتان پرهیز کنید از افرادی که دائما انرژی منفی به شما منتقل می­کنند دوری کنید.

 

پرهیز از ایجاد استرس

 موضوع دیگری که هست استرس بچه­های کنکوری، بچه­ها استرس باعث میشه تمرکز تان را ازدست بدید و تمام تلاشی چه شما چه خانواده تان کرده­اید نتیجه مطلوبی نداشته باشد. بیشتر استرسی که ایجاد میشه برای این است که ما نصفه نیمه تلاش کردیم افرادی که نخواندن که تکلیفشان مشخص است پس شما بدون دامن زدن به افکار منفی تان تلاش کنید تا نقاط ضعف را جبران کنید اصلا هم نگران زمان نباشید زمانی که باقی مانده حتی برای افرادی که می­خواهند تازه شروع کنند هم کفایت میکنه پس الکی به خودتان استرس وارد نکنید به این فکر کنید که باید موفق شوید و آرزوهایتان برسید خواهشا زمان خودتان را هم با رویا بافی تلف نکنید.

 

مرور رمز موفقیت در کنکور

پس جمع بندی کنیم  مرور بر رمز موفقیت در کنکور

  • هدف واضح و مشخصی داشته باشیم
  • داشتن یک برنامه اصولی
  • داشتن تلاش و پشتکار
  • انتخاب منبع مناسب کنکوری
  • اجتناب از ایجاد درونی

ارتباط با ما

داوطلبان کنکوری و دانش آموزان نظام جدید برای ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر و سفارش بهترین منابع کنکوری از انتشارات مرکزی حرف آخر میتوانند با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *