منابع تیز هوشان حرف آخر

منابع تیز هوشان حرف آخر

منابع تیز هوشان حرف آخر برای ورود دانش آموزان پایه نهم به دهم آماده و تدریس شد. هر ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای دانش آموزان پایه نهم آزمون تیز هوشان برگزار میکند. از بین دانش آموزان سال نهم، کسانی که موفق به کسب امتیاز بالا میشوند متیوانند به مدارس سپماد ورود پیدا کنند.

این آزمون از دو بخش تحصیلی و تحلیلی تشکیل شده است.  مواد بخش تحصیلی ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، قرآن و معارف اسلامی و ادبیات فارسی میباشد. خوشبختانه موسسه حرف آخر برای بخش آزمون تحصیلی منابع قوی و عالی تدریس کرده است که دانش آموزان سال نهم میتوانند به راحتی درصد بالای در دروس کسب کنند.

 

 تیز هوشان حرف آخر

منابع تیز هوشان حرف آخر توسط بهترین اساتید کنکوری کشور تدریس شده است. موسسه حرف آخر با کسب موفقیت های بزرگ و پیشرفت چشمگیر در زمینه تدریس دروس کنکوری، برای اولین بار با روش های نوین و جدید آموزشی اقدام به تدریس دروس متوسطه اول کرده است. آنچه باعث برتری و تفاوت موسسه حرف آخر با سایر انتشارات و موسسات دیگر شده است، به کار گیری روش های نوین آموزشی و یادگیری است.

متاسفانه هنوز استفاده  از روش های سنتی و منسوخ شده در فضای رسمی آموزش رایج است.  خیلی از انتشارات بر همان پاشنه ، در آموزش و یادگیری را به روی دانش آموزان باز و بسته میکنند. بررسی سوابق تحصیلی دانش آموزان و برداشت های میدانی در این زمینه نشان میدهد که با افزایش پایه تحصیلی دانش آموزان مشکلات یادگیری و آموزشی آنها نیز به مرتبط در حال افزایش است.

 

شیوه آموزش به سبک حرف آخر

ضرورت تغییر در سبک تدریس ایجاب کرد تا حرف آخر مانند سایر انتشارات دیگر دنبال رو سبک های منسوخ شده نرود و با استفاده از متدهای نوین و جدید آموزشی روز دنیا، سبک جدیدی از آموزش و تدریس را در کشور ایجاد کند. پیرو این مهم، روش های جدید با بهره گیری از تکنیک پویانمایی و راهکارهای سریع محاسباتی برای آموزش فراهم شد. با روش های جدید تدریس حرف آخر درک مفهومی و شهودی برای دانش آموزان فراهم شده است. تا بدون نیاز به حفظ فرمول بتوانند مطالب درسی را یاد بگیرند.

بزرگترین ایرادی که به فضای رسمی آموزش کشور وارد است این است که در دروس محاسباتی مانند ریاضی حفظ کردن فرمول شیوه معمول و رایج است. این سبک باعث شده پایه یادگیری ریاضی از ابتدا ضعف باشد و بر این روال داوطلبان در آزمون سراسری قادر به پاسخگویی به تست های ریاضی نباشند.

 

مشکل یادگیری در درس ریاضی

خیلی از دانش آموزان ارتباط خوبی با درس ریاضی ندارند، این مشکل به آموزش و شیوه تدریس برمیگردد. گروهی از دانش آموزان به رغم استعداد و توانایی کافی در برخی رشته ها به دلیل ضعف در درس ریاضی مسیر سرنوشت و زندگی خود را به سوی رشته های تحصیلی که علاقه ندارند تغییر میدهند و یا خیلی داوطلبان کنکور به دلیل مشکل در درس ریاضی سالها پشت سد کنکور باقی میمانند. در مجموعه حرف آخر روش های ساده مفهومی برای درس ریاضی ارائه شده است.  دانش آموزان نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد ندارند. میتوانند به سادگی و مفهومی ریاضی را یاد بگیرند. در واقع توانسته ایم در حرف آخر دانش آموزان را با درسی ریاضی آشتی دهیم.

 

 

منابع تیز هوشان حرف آخر

برای آزمون تیز هوشان حرف آخر دروس ریاضی، علوم، ادبیات و پیام های آسمانی را تدریس کرده ایم. علوم نهم حرف آخر توسط 5 نفر از اساتید کنکور کشور به صورت کاملا مفهومی و با تکنیک های پویانمایی تدریس شده است.  ریاضی نهم حرف آخر با تدریس استاد قاسمی مدرس بی نظیر ریاضی کشور بسیار ساده و جذاب تدریس شده تا دانش آموزان بتوانند به طور مفهومی ریاضی را یاد بگیرند. ادبیات نهم حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری مجموعه ای بی نظیر از یادگیری ادبیات است و استاد علیرضا یوسفیانپور با روش های منحصربفرد و الگو محور پیام های آسمانی حرف آخر را تدریس کرده اند.

 

 

آیتم های موفقیت در تحصیل

اگر از برخی ویژگی ها و قابلیت های منحصربفرد هر دانش آموز بگذریم؛ موفقیت در تحصیل و نهایتا کسب رتبه برتر در کنکور، دارای فاکتور و آیتم های خاص خود میباشد. که به طور خلاصه قصد داریم به تشریح چند آیتم مهم بپردازیم.

 

 

انتخاب منابع آموزشی مناسب

کسب آموزش قدم اول موفقیت در تحصیل است. همانگونه که پیش تر به ان اشاره کردم، فضای رسمی آموزش هنوز بر پاشنه سبک سنتی و منسوخ شده میچرخد. حتی در خیلی از کشورهای در حال توسعه سبک سنتی در آموزش منسوخ شده است. و در حال استفاده از سبک های نوین آموزش مفهومی و شهودی هستند. حرف آخر این مهم را به خوبی درک کرده و با روش های جدید آموزشی، سبک جدیدی در آموزش کشور رقم زده است. استفاده از تکنیک های جدید پویانمایی، زمینه درک مفهومی و شهودی را فراهم ساخته است.

 

 

تلاش و پشتکار منظم

برخی از دانش آموزان اذعان میکنند که به رغم تلاش و کوشش موفق به کسب نتیجه نمیشوند. یکی از آفت های موفقیت در تحصیل، عدم پشتکار منظم میباشد. برای کسب نتیجه عالی باید تلاش مستمر داشته باشید. در صورتی که قادر به اختصاص ساعت زیاد، به مطالعه نیستید، با پشتکار کار منظم و تایم کمتر میتوانید به هدف تحصیلی خود برسید.

 

 

انتخاب هدف

سعی کنید از الان هدف تحصیلی خود را انتخاب کنید. این امر باعث روشن شدن مسیر موفقیت شما میشود. انتخاب هدف تاثیر زیادی در کسب موفقیت دارد. زیرا باعث جهت دهی به انرژی و انگیزه شما میشود. بنابراین سرانجام بهتر تحصیلی خود هدف تان را مشخص کنید.

 

 

سفارش منابع متوسطه اول حرف آخر

برای سفارش منابع تیز هوشان حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *