نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر

کارنامه اولیه کنکور سراسری 97 اعلام شد و خوشبختانه نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر نیز مشخص شد. هر چند که هنوز تعداد قطعی دانش آموزان رتبه برتر به طور کامل اعلام نشده است. چون تعداد دانش آموزان حرف آخر بسیار زیاد است و مشاورین و گروه های موسسه حرف آخر در ارتباط با دانش آموزان سال گذشته هستند تا تعداد قطعی نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر مشخص شود.

به تمام این عزیزان تبریک میگویم و آرزوی موفقیت روز افزون برایشان داریم.

نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر

یکسال دیگر نیز دانش آموزان از سراسر کشور برای رقابت بسیار سخت و فرسایشی کنکور به رقابت پرداختند. در نهایت دوستان کنکوری نتیجه یکسال تلاش خود را دیدند. شاید برای خیلی از دانش آموزان عزیز نتیجه زیاد جالب نبوده و روزهای بسیار سخت و پر از ناراحتی را طی میکنند. خیلی از دوستان کنکوری شبانه روز تلاش و زحمت کشیدند و یکسال تمام به انتظار موفقیت در کنکور را با استرس و هیجان زندگی کردند. برای همه این دوستان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی میکنیم. و امیدوارمیم که شکست در قدم اول باعث نشود دست از تلاش و همت بردارند. پشت هر شکست و ناکامی بی شک پیروزی و سربلندی است.

دوستانی که نتیجه مطلوب را نگرفته اند حتما شروع مجدد را استارات بزنند و با دقت ضعف های خود را شناسایی کنند. الان که تجربه یکسال یا دو سال کنکور را دارند بهتر میتوانند ضعف های خود را بشناسند. بنابراین حتما روی کاستی های خود با جدیت کار کنند. دپارتمان رتبه برتر حرف آخر نیز در کنار این دوستان است و حتما برای شروع دوباره و جدی، در زمینه مشاوره، برنامه ریزی و رفع مشکلات درسی به شما کمک خواهد کرد.

 

 

نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر

نفرات برتر

همانگونه که اشاره کردیم خوشبختانه تعداد نفرات رتبه برتر کنکور 97 حرف آخر نسبت به سالهای گذشته بسیار زیاد و چشم گیر است. و از سوی دیگر تعداد دانش آموزان حرف آخری نیز بسیار زیاد است و در چند روز گذشته مشاورین حرف آخر در ارتباط با دانش آموزان بودند تا تعداد نفرات رتبه برتر کنکور 97 حرف آخر با قطعیت مشخص شود. انشالله در چند روز آینده تعداد و اسامی دوستان رتبه برتر حرف آخر را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر فقط به رتبه های زیر 200 که حرف آخری بوده اند اشاره خواهد شد.

  1. رتبه 8
  2. رتبه 34
  3. رتبه 37
  4. رتبه 57
  5. رتبه 66
  6. رتبه 127
  7. رتبه 141

در چند روز آینده لیست کامل نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر با ذکر اسم و مشخصات کامل اعلام خواهد شد.

تیم رتبه برتر حرف آخر برای کنکور 98

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم خیلی از دوستان و دانش آموزان عزیز متاسفانه به هر دلیلی موفق به کسب رتبه برتر و مورد نظر خودشان نشده اند. به همین دلیل دپارتمان رتبه برتر حرف آخر برای کنکور 98 تشکیل شده است موفقیت و سربلندی آنها در کنکور 98 را شاهد باشیم.

برهمین اساس دانش آموزان عزیز و دوستان کنکور می توانند برای ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 در تماس باشند.

مزایایی ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره درسی
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر
  • پشتیبانی
  • چک کردن کارنامه کنکورهای آزمایشی
  • چک کردن گزارش کار هفتگی

 

نفرات برتر کنکور 97 حرف آخر

 

  • مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر
  • مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر
  • فیزیک دوازدهم حرف آخر
  • زیست جامع دوازدهم حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *