دروس عمومی حرف آخر – پکیج های دروس عمومی حرف آخر

دروس عمومی حرف آخر برای هر دو دوره نظام جدید و قدیم تدریس شده است. همه داوطلبان بر اهمیت و تاثیر دروس عمومی در کسب رتبه برتر واقف هستند. بنابراین باید با جدیت این دروس را دنبال کنند و بتوانند درصد بالای در آزمون سراسری کسب کنند. داوطلبان گروه تجربی و ریاضی به ندرت میتوانند ارتباط خوبی با دروس عمومی برقرار کنند و موفق به کسب درصد بالا در این دروس شوند. برهمین اساس جهت آشنایی بیشتر با منبع کنکوری خوب برای دروس عمومی، قصد داریم پکیج های دروس عمومی حرف آخر را بیشتر معرفی کنیم تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل منبع خود را انتخاب کنند.

 

دروس عمومی حرف آخر

در دروس عمومی ادبیات دارای ضریب 4، دین و زندگی دارای ضریب 3، عربی و زبان انگلیسی نیز دارای ضریب 2 است.گاها ضریب پایین دروس عربی و زبان باعث میشود دانش آموزان وقت کمتری به این دو درس اختصاص بدهند. در حالی که رتبه برترهای کنکور از این دو درس بعنوان آسانسور کنکور یاد میکنند. به همین دلیل مدرسان دروس عمومی حرف آخر سعی کرده اند با روش های بسیار عالی و منحصربفرد و در زمان بسیار کم این دروس را تدریس کنند تا داوطلبان در هر شرایط و پایه ای بتوانند درصد بالای در دروس عمومی کسب کنند.

 

ادبیات حرف آخر

ادبیات حرف آخر به صورت مبحثی و هر مبحثی به صورت جامع تدریس شده است. داوطلب کنکوری میتواند برحسب نیاز آموزشی و یادگیری هر بخش از ادبیات را تهیه کند. مثلا اگر در مبحث قرابت مشکل آموزشی دارید میتوانید با تهیه فقط قرابت معنایی حرف آخر این مجموعه را تهیه کنید و فقط با اختصاص حداقل زمان ممکن 36 درصد سوالات ادبیات را به راحتی کسب کنید.

عربی حرف آخر

استاد واعظی مدرس بی نظیر عربی کشور برای داوطلبان نظام قدیم و جدید با بهترین روش عربی جامع حرف آخر و مجموعه حرف عربی نظام جدید حرف آخر را تدریس کرده است که در 23 ساعت میتوانید با روش مفهومی و نقشه راه استاد واعظی در کمترین زمان ممکن، حداقل درصد 80 در عربی آزمون سراسری کسب  کنید.

 

دین و زندگی حرف آخر

استاد یوسفیانپور مدرس دین و زندگی حرف آخر با 14 الگوی طلایی و مفهومی دین و زندگی دوره نظام قدیم و جدید را تدریس کرده است. دینی و زندگی سال دوم حرف آخر که مهمترین بخش دینی نظام قدیم محسوب میشود در 15 ساعت تدریس شده و با روش های مفهومی بکار برده شده نیازی به حفظ کردن مطالب نیست. برای دوره نظام جدید نیز دینی دهم حرف آخر در آپدیت جدید در 13 ساعت تدریس شده است و دین و زندگی یازدهم حرف آخر نیز با 12 ساعت تدریس با کیفیت عالی و روش های جذاب تصویری تدریس شده است.

 

زبان حرف آخر

مجموعه زبان حرف آخر با روش کدینگ و تصویری در قالب داستان و انیمیشن جهت یادگیری سریع تدریس شده است. زبان جامع حرف آخر برای دوره نظام قدیم در آخرین آپدیت در پاییز 97 مجموعه سوالات کنکور 97 را نیز شامل میشود. برای دوره نظام جدید نیز 3 پکیج تدیس شده است که شامل گرامر و لغات دهم و یازدهم حرف آخر، گرامر و لغات دوازدهم حرف آخر و درک مطلب جامع است.

 

دروس عمومی حرف آخر

دروس عمومی حرف آخر

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاروین ارشد موسسه حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره تحصیلی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *