برای رتبه برتر از کی شروع کنیم – قابل توجه سال دهمی ها

چرا از سال دهم

آزمون سراسری سرنوشت کاری و آینده خیلی از دانش آموزان را رقم میزند. چرا از سال دهم باید شروع کرد عنوان پستی است که میخواهم به آن بپردازیم. رقابت شدید در گروه تجربی، ریاضی و انسانی برای رشته برتر در سالهای اخیر، شیوه کسب رتبه و موفقیت را تغییر داده است. حجم زیاد دروس و افزایش میانگین درصد قبولی، در سال پایانی مطالعه و آمادگی پیش از کنکور، فرصت موفقیت را کم میکند به همین جهت باید از زمان نهایت استفاده را کرد.

 

چرا از سال دهم

بسیاری از سال آخری ها، بدون توجه به حجم دروس و زمان طلایی کنکور، رقابت را به سال آخر موکول میکنند. شروع سال تحصیلی، زمان مراجعه به مدرسه، امتحانات کلاسی و نهایی و حجم زیاد دروس پایه، فرصت کافی برای کسب آمادگی آزمون سراسری را نمیدهد. در این شرایط داوطلب کنکوری در برزخ کنکوری زندگی و مدام در استرس، اضطراب، نا امیدی و عدم اعتماد به نفس سرمیکند. استفاده از زمان به صورت پیوسته و پایدار شرط کسب رتبه برتر است.

 

مطالعه دروس پایه

دانش آموزان سال دهم با مطالعه آهسته و پیوسته میتوانند به خوبی مشکلات آموزشی را رفع و با اعتماد به نفس بالا به استقبال سال یازدهم، دوازدهم و کنکور بروند. تلنبار شدن مشکلات آموزشی بخصوص در دروس تخصصی باعث میشود در سال پایانی کنکور فرصت جمعبندی، مرور و تست را از دست بدهید. بنابراین دانش آموزان سال دهم با زمان مناسبی که در اختیار دارند میتوانند با تسلط روی تمامی دروس با توان بیشتر سال تحصیلی جدید را شروع و در سال پایانی با خیال آسوده جمعبندی، تست و مرور را به انجام برسانند.

 

تقدم آموزش و یادگیری

دانش آموزان سال دهم داشتن هدف و انگیزه باعث رفتن به راه اشتباه نشود. چون گاها گروهی از دانش آموزان بدون داشتن آمادگی کامل و لازم اقدام به شرکت در آزمون های آزمایشی میکنند. توصیه میشود که مقدمتا آموزش و یادگیری را به اتمام برسانید و در قدم بعدی به سراغ تست زدن بروید.

 

از منابع سطح یک استفاده کنید

زمان و انرژیتان را صرف منابع سطح پایین نکنید. این کار باعث میشود که نتوانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. منابع کنکوری باید بتواند به آسانی مشکلات آموزشی شما را رفع کند، تکنیک های تست زنی را آموزش دهد، در زمان کم مطالب را در اختیار شما قرار دهد و از همه مهمتر بر پایه آموزش مفهومی و شهودی تدریس شده باشد.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان از موسسه کنکوری و آموزشی حرف آخر متیوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره تحصیلی

سفارش پکیج های کنکوری حرف آخر

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

پشتیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *